Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرلاک
سلام آقای دکتر بچه من هشت ونیم ماهشه وزنش کمه چه سرلاکی بهش بدم تا وزنش نرمال بشه و چند بار در روز؟
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- آبله مرغان
سلام دکتر دخترم ۷ماهشه یکسری جوش های قرمز زد بعد تبدیل به تاول میشد و میترکید از زیر گردن شروع شد والان بعد از تقریبا یک هفته داره تمام بدنش رو میگیره تشخیص دکتر آبله مرغان بود و براش شربت استامينوفن دیفن هیدرامین وسرماخوردگی به همراه قرص سفکسیم۲۰۰ یک چهارم هر ۱۲ ساعت تجویز کردن آیا این حجم قرص برای ۷ ماه ضرر نداره؟ و اینکه آیا تشخیص درست بوده و بیماری دخترم آبله مرغانه؟
- اثر دارو
سلام پسر ده ماهه دارم به علت سردرد در روز یه قرص ایبوپروفن ودو عدد قرص نوافن مصرف کردم و به نوزادان شیرمیدم آره برای نوزادان ضرر دارد موقع خواب خیلی بی قرار میکند و آرام و قرار ندارد اثر دارو است چه باید کنم
- راه نرفتن پسر یکساله ام
پسرم یک سال دارد ولی راه نمیره فقط نشسته. چهار چنگولیم نمیره. هیچ بیماری و مشکل خاصی ندارد. آیا راه رفتنش تاخییر دارد؟
- شیاف استامینوفن ۱۲۵
با سلام. آیا برای کودک یکساله شیاف استامینوفن ۱۲۵ هر ۴ ساعت مناسب است؟ با قطره استامینوفن تب خیلی کم می آید پایین.
- تیرویید
باسلام شما گفتین واسه زیاد خوابیدن نوزاد آزمایش تیرویید تکرار بشه نوزاد من چون نارس بدنیا اومده یه بار ۵ روزگی یه بار ۱۴ روزگی کف پا گرفته شده مشکلی نداشته ۹ روزگی ام آزمایش خون واسه تیرویید گرفته شده بازم نرمال بوده ایابازم لازمه تکرار بشه نوزاد من الان ۲ ماهه ست؟باتشکر
- سوراخ کردن گوش
سلام عیدتون مبارک دیشب گوش دخترم را سوراخ کردم نوزاد پنج ماهه است. میخواستم ببینم چند وقت گوشواره باید تو گوشش باشه و کی در بیارم پماد چشمی کافیه بهش بزنم
- خارجشدن چرک از واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشید،من دخترم ۸ اردیبهشت واکسن ۴ماهگی زده و الان۲۰اردیبهشت هست ،جای تزریق واکسن هم تورم و قرمزی داره هم دستش میزنم گرم هست ،الان از همون نقطه تزریق واکسن پای چپش تا یکم فشار میدم چرک میزنه بیرون و همینجور ادامه داره و تخلیه کامل نمیشه فقط اون تورم و سفتی پاش یکم کوچیکتر شده.مشکل چیه؟ چکار میتونم بکنم،خطرناک نیست؟ اللن یک هفته هست اینطوریه دیگه میترسم میخوام نشون پزشک بدم گفتم اول سوالی بپرسم
- چنگ زدن کودک به سر و پشت گوش هر دو قسمت سر
سلام.نوزادم دو ماه و ۱۰ روزشه مدام با مشت و چنگ میزنه پشت گوشش و سرش هر دو قسمته.مشکل چیه
- عفونت گوش
سلام پسر من ۱۰ ماهشه بعد هی سرش چند بار مشت سر هم تکون میده و گوشاش را میخاره ممکنه عفونت گوش داره؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میتونم بهش بستنی بدم
- سلام نوزاد چهار روز داریم. فقط گریه میکنه. وسرما خورده شیر نمیخوره.
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟
- سرماخوردگی اطفال
سلام خسته نباشید دکتر ؛دخترم ۱۹روزشه از روز اول موبه شیرخوردن دماغش خس خس میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟
- خوردن اشغال
سلام نوزاد یکساله ام هرچی ببینه میخوره چه پلاستیک چه کاغذ آیا کمبودی داره که اینجوری میکنه؟
- اسهال نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر بچه ی من سه ماه و هفت روزشه و حدود دو هفتس که اسهال ابکی زرد رنگ دارد و ازمایش مدفوع هم ازش گرفتم نه عفونت نه انگل و ویروسی یا باکتری نداشت دکتر قطره ی پدی لاکت هر هشت ساعت ده قطره و شربت نئو زینک هر ۱۲ساعت یک سیسی نوشته و بهش دادم ولی تا الان بی تاثیر بوده شیر خشک نان یک هم میخوره فقط بنظر شما چکار کنم برای اسهالش؟و اینکه دندون هم داره درمیاره تب هم نداره از بدو تولد هم شیر خشک نان یک خورده
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ماه و ۱۶ روزشه سرماخورده و سرفه میکنه براش دیفن هیدرامین دادن آیا ایرادی نداره بهش بدم باتشکر

