Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
- بی قراری کودک وخوردن آب زیاد
سلام آقای دکترکودک کوچکم که دوروزه رفته تو۲۲ماهگی وحدود۳هفته اس ازشیرجداش کردم وازاین بابت مشکلی نیس فقط شبهاخیلی بی قراری میکنه بهانه شیررونمیکنه فقط همش میگه شیشه شیرم پرآب باشه وبخوره.حتی قبل خواب سیرش میکنم شیربهش میدم آب میدم ولی بازشبهابیدارمیشه خواستم بپرسم پسرم آب باشیشه شیرش زیادمیخوره بخصوص درطول شب اشکالی نداره؟براآرام بخشی وبی قراری پسرم درطول شب شربتی میشه معرفی کنیدبهش بدم آرام تاصبح بخوابه
- یبوست کودک 18روزه
دو دختر دوقلو دارم که دچار یبوست شدن که دو سه روز به خودش میپیچه وفشار زیادی به خودشان وارد میکنن تا حدی چهره اش کبود میشه خانمم بعضی اوقات جوشنده گل بهشان میده رفتیم دکتر برایشان شربت Duphalac تجویز کرده هر 12ساعت 1 سی سی وزن هر دو 1900 گرم میباشد آیا بهشان بدم یا نه چکار کنم
- وزن گیری نوزاد۹ ماهه ومادر
باسلام وخسته نباشید، من در دوران شیردهی هستم ،وزنم به وضوح کمتر شده ونوزادم نه ماهه هست، میخواستم بدونم خودم میتونم از شیرخشک استفاده کنم؟ آیا تاثیری دذ وزن گیری خودم و پسرم میذاره؟ یا در میزان شیرهم تاثیرگذاره؟؟
- رفلاکس معده
- سلام پسر۴ماهه واکسن زدم وهر۴ساعت یکونیم سیسی پاراکید دادم ایازیاد دادم باوزن ۸و۲۰۰کیلو
- سلام دخترم الان چهار ماهش هست 7کیلو ونیم هست ایا وزنش خوبه
- سلام دکتر شربت سفکسیم نوشته هر۱۲ساعت ولی سی سی یادش رفته بنویسه چه کار کنم
- سرفه
سلام اقای دکتر ، بچه ام ۳ ماهشه از روزی که بدنیا اومده روزی چند تا عطسه میکرد الان یه ۱۰ روزی هست که عطسه اش زیاد شده روزی ۸ تا همراه با سرفه روزی ۵ تا هم سرفه میکنه تب و ابریزش بینی هم نداره حدودا ۲ هفته ست که که شیر خشک بهش میدم اب دهنشم خیلی میریزه ممنون میشم راهنماییم کنیم
- سرفه
سلام پسرم ۱۵ ماهشه با وزن ۱۰.۲۰۰حدود ده روزی هست فقط دو یا سه بار در روز سرفه میکنه در حد پنج شش ثانیه هربار ، سرفه خلط دارهیچ علائم سرماخوردگی هم نداره فقط همین سرفهباید چیکار کنم ؟
- گلودردوسرفه
سلام دختر من هفت ساله و ۳۵ کیلو وزن داره ۳ روز بود کمی صبحها گلوش درد میکرد و بعد خوب میشد الان گلوش زیاد درد میکنه و بعضی وقتها کمی سرگیجه داره و معده اش تو این دو سه روز یا درد میکرد یا اسید داشت سه روز هم شربت تئوفیلین جی بهش دادم تا خلط بیرون بیاد حالا امروز تب ۳۸ درجه داشت که استامینوفن ۳۲۵ دادم آنتی بیوتیک چی بدم؟ با تشکر
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید اقای دکتر.پسرم تازه رفته ۶ماهگی الان ۱ماهه دماغش میگیره قطره سدیم کلرید میزنم ۱،۲ساعت جواب میده بازم میگیره .از دماغ نمیتونه خب نفس بکشه چیکار کنم.
- سلام آقای دکتر دخترم الان 13ماهه الان دوماه گرفتگی بینی خیلی شدید داره آلان دوسه روز سرفه هم داره آلان شربت پدهمین خوبه یای هلیکس میدم
- انتقال ویروس آبله مرغان
آیا بزرگسالی که به دیدن بچه ۱۴ ساله ای که آبله مرغان گرفته رفته میتونه خودش ناقل ویروسش باشه؟ اگه هست تا چند روز دوری اون بزرگسال از بچه ۳ساله توصیه میشه؟
- Infacol
سلام اقای دگتر به بچم بجای کولیک ایز میتونم اینفاکول بدم؟
- قرمزی پشت پلک و روی پیشانی
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت بخیر برای پسرم واکسن یکسالگی رو زدن ولی هن دست زدن هم پا درسته؟
- سلام اقای دکتردخترم ۱۰سالشه دکترهم بردمش بهترشده تااینکه دندونش دردگرفت بردمش دکتردکتراموکسی سیلین ۵۰۰ داده تب هم میکنه ایابراش خوبه لطفارهنمایم کنیدبلتشکر
- ملاج
سلام خسته نباشید دخترم سه ماهشه بردم دکتر میگه ملاجش بزرگ و زیاد بازه باید چکار کنم لطف میکنید جواب بدین
- سرما
سلام آقای دکتر ...پسرم دو سال و هشت ماه هستش چند روز قبل بوی بد دهان داشت که با دادن سفکسیم بهتر شد الان آب ریزش شدید به همراه اشک چشم هستش...آیا میتونم هر دوازده ساعت سفکسیم صد براش استفاده کنم..ویرای آبریزش چشم و بینی چه دارویی بگیرم.؟؟..ممنون از توجه شما..

