Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی دست وپای کودک
هرازچند گاهی دست وپا ودور دهان پسر۶ساله ام زرد میشود
- فعالیت زیاد نوزاد
سلام ،وقتتون بخیر نوزاد دختر 9 ماهه دارم که وزنش 8 کیلو و قدش 70 هست . همه غذا ها رو کامل نمیخوره ، کم غذا می خوره ولی شیرخشک رو نسبت به غذا بهتر میخوره . در طول روز 3 یا 4 ساعت و در شب هم 9 ساعت میخوابه جدیدا در طول شب و خوابیدن خیلی تکون میخوره و گریه میکنه خیلی تحرک و فعالیت داره به صورتی که تا از خواب بیدار میشه شروع می کنه اینور اونور رفتن تو خونه و اصلا توی بغل و یک جا چند دقیقه نمیشینه ، میخواستم بدونه طبیعی هست اینقدر فعالیت؟
- شربت سانستول
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه ساله ۱۱کیلو از دوسالگی شربت سانستول زینک پلاس میخورد الان پزشک گفت شربت لیکوآپ بده؟به نظر شما چه شربتی بدم بهش
- سلام دخترم ۴ماهه هس خیلی گریه میکنه موقع ادرارزیاد گریه میکنه ..ممنونم جوابم بدین
سلام دخترم ۴ماهه هس خیلی گریه میکنه موقع ادرار
- بی اشتهایی
سلام وقت بخیر پسرم ۱۰ ماهش هست خیلی کم اشتها میشه راهنمایی کنید چکار کنم که اشتهاش خوب بشه
- با سلام.پسرمن 8سالشه و وزنش 28کیلو،چند سی سی سوسپانسیون سفکسیم 100 باید مصرف کنه؟هر ۱۲ساعت ؟
- سلام پسرم 6 روز دیگه 6 ماهه کامل میشه 10کیلو وزن داره الان دوماهه هی سرما خورده میشه باز شربت پلارژین آموکسی سیلین دادم خوب شده تمام که میشه بعد یک هفته دوباره سرماخوردس و سرفه دستاشم کلا توی دهنشه مال چیه ممکنه از دندوناش باشه چیکار کنم ممنونم راهنماییم کنید این دارو باز بگیرم بهش بدم مشکلی نداره
سرماخوردگی سرفه
- سرماخردگی
باسلام خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۶ماهشه بعدسه روز تب ابریزش ویکم صرفه شروع شده بهش سیتیرزین وپلارژین میدم اقای دکتر وقتی گریه میکنه صداش یکم خروسکی شده فعلا که یه روزه اینحوریه فقطم موقع گریه و وقتی خوابه صداش اینجوریه ممنون میشم بگید چیکار کنم و چی بهش یدم تا بدتر نشه خیلی ازتون ممنونم
- خس خس سینه و خلط گلو
دخترم پنجاه روزشه دوروزه سینش خس خس میکنه و گلوش خلط داره میخواستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- سلام اقای دکتر دخترم یکسالش تمومه میتونم به جای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم ایا لازم به گرم کردن هم دارم اب دیه نمیخاد قاطیش کنم
- سلام ببخشید قطره پلارژین
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ ماهه فاویسم خطر ی نداره
- اقی دکتر برا سرفه خلطی دختر هشت ماهه ام چی بهش بدم
- مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۲ کیلو
سرما خوردگی و سرفه خشک خلط بینی کودک ۸ ساله با وزن ۲۲ کیلو
- فتق بیضه
باسلام پسر من3ماهش فتق بیضه داره چیکارکنم هرازچند گاهی هم استفراغ شدید داره لطفا راهنماییم کنین باتشکر
- دلیل التهابات پوستی نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. سال نو شما مبارک دخترم گلو درد داشت وتب وبه دکتر مراجعه کردم آزمایش خون وادرا گرفت که گفتن مشکلی نیست. خشک کننده ایبو برفن. شیاف. کتوتیفن. که بعداز 48 ساعت تب از بین رفت وبچه روی کل بدنش بثورات جلدی ایجاد شده که با سوزش همراهه. بازم دکتر رفتم که دکتر گفت بعداز این دارو ها عادیه ونهایت هیدروکسی زین میدم نظر شم چیه
- سرماخوردگی
پسرم۸ماهشه اول اردیبهشت میره توی ۹ماه روزشنبه بردمش دکتر واسه ابریزش بینی وگرفتگی بینی اسپری سدیم کلراید دادن وشربت سیتریزین ازدیشب سرفه هاش شروع شده سرفه های خلط دار میکنه تبم نداره اصلا
- بدخوابی کودک سی پی
با سلام و وقت بخیر یه کودک سه ساله سی پی بر اثر خفگی دارم که متاسفانه فوق العاده بدخواب و بدقلق است و واقعا دیگه خسته شدم میخواستم بدونم دارویی وجود داره که بهش بدیم برای بهبود اوضاع خوابش؟ در ضمن خداروشکر تشنجی هم نیست
- خوردن میوه
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ماهش تموم شده یک هفته میگذره آیا میتونم بهش مقداری موز و مقدار سیب و آب پرتقال بدهم؟؟؟
- شیر خشک آ ال ۱۱۰
سلام نوزاد یک ماهم اسهال داره و شیر خشک نان میخوره دکتر بهش یک قوطی شیر خشک آ ال ۱۱۰ تجویز کرده سوال ۱ : آیا باید به یکباره شروع کنم شیر جدید رو یا کم کم با شیر قبلش داخل کنم بعد کامل شیر آ ال بدم؟ سوال ۲ : آیا تو این مدت شیر خشک آ ال ۱۱۰ که میدم به نوزاد باعث ثابت موندن یا کم شدن وزنش میشه یا نه؟؟
- قطره آهن فروزومال
با سلام خدمت آقاي دکتر گرامي بچم 15ماهشه ميتونم قطره آهن فروزومال بهش بدم؟؟قطره آهن خوبيه؟؟

