Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- سياهي مدفوع
بإسلام..آيا قطره أهن كه دو روزه شروع كردم براي نوزادم ميتونه رو رنگ مدفوع اثر بزاره روز اول سبز و روز دوم سبز و داخلش امروز سبز تيره با سياه خيلي سياه بًود اقاي دكتر تغذيش هم شيرخشك و سرلاك برنج و هويج و سيب زميني
- مقدار مصرف قطره آدوکید
سلام ببخشید می خواستم بدونم به نوزاد ۲ هفته ای خودم که ۲۷۰۰ وزن داره چند بار و هر بار چند قطره باید آدوکید بدم ؟ ممنون
- سلام نوزاد هفت ماهه دارم یکم ابتدا اسهال شدبعد تب کرد ولی الان تب و اسهال قطع شده فقط یکم وقتی نفس میکشه خر خر میکنه آیا باید آموکسی سیسلین بهش بدم چه مقدار وزنش 6 کیلو تشکراستبا
- بوی بد واژن
سلام کودنک 6 ماه دارم که مدتی است از واژنش بوی خیلی بد می اید لطفا بگید چکارکنم
- اسهال نوزاد
با سلام. پسر من ۲۶ روزشه. چند روزی بود که زور میزد و یکم میپیچید به خودش و نمی خوابید.تماس گرفتم فرمودید قطره پدی لاکت بدم بهش. الان دو روزه قطره پدی لاکت میدم. امروز مدفوعش آبکیه. این اسهاله؟ باید چیکار کنم؟
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید دختر من دوماه دارد .هنگام شیر خوردن از خودش حالت تهوع نشان می دهد وسرش را بالا می برد وشیر نمی خورد .گاهی اوقات هم در خواب حالتی از بد مزگی دهانش را نشان می دهد وفوری از خواب بیدار میشود .علت چیست ؟؟چکارش کنم ؟برای رشد وزنش دکتر یک ماه پیش شربت زینک را برایش تجویز کرد. از وقتی که این شربت را به او دادم این مشکل برایش شروع شده و فعلا ان دارو را خودم قطع کردم .اما این مشکلات برایش مانده. .چه کنم ؟
- بیدار شدن مکرر از خواب
سلام آقای دکتر. وقت بخیر. امروز مطب مزاحم شدیم. گفتم سر آلتش دونه زده. فرمودید دست نزنم مشکلی نداره. پسر هشت ماه و نیمه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. شبها دو تا سه بار برای شیر خوردن بیدار میشد. اما الان چند روزه که چه در طول روز چه شب هر نیم ساعت با گریه بیدار میشه. معاینه کردید فرمودید مشکلی نداره. اما اومدم خونه خیلی بهونه گرفت و گریه کرد. خوابوندمش بازم هر نیم ساعت بیدار میشه. اسهال هم نداره. ممکنه به چیزی آلرژی شده باشه یا شکم درد داشته باشه؟ قطره ای هست بتونم بهش بدم؟
- سنگ کلیه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر
خسته نباشید
من نوازدم سه ماه است و سنگ کلیه دارد. آیا سنگ کلیه اش دفع می شود؟ممنون
- استفراغ کودک
امروز بچم خیلی گریه میکرد اصلا ساکت نمیشد بعد از چندساعت استفراغ زیاد داشت برای اولین بار استفراغش هم شیر نبود فقط غذا بود من بهش شیرگاو میش میدم
- مقدار مصرف پاراکید
سلام اقای دکتر نوزاد من هفت ونیم کیلو هست. استامینوفن پاراکید که به صورت سوسپانسیون هست چند قطره میتونم بهش بدم برای پایین آوردن تب؟
- سرماخوردگی
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۱۶روزشه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه داره خوب نمیتونه شیربخوره چه دارویی بهش بدم ممنونشرایط دکتربردنش راندارم ممنون
- رفلاکس نوزاد
سلام .نوزاد دخترم ۱ماههشه همش زور میزنه وبی قراری مکنه .سرشو همش میکنه به طرف بالا .همش میل به خوردن داره.بعد از آروغ زدن استفراغ مکنه کمی.دکتر ناسیونالیسم ۲۰ داده .فکر نکنم اسهال گرفته وترس تو خواب داره بی قراری میکنه راهنماییم کنید چکار کنم
- لباس
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۵روزشه و خیلی شدید گرمایی هست و عرق میزنه اما دست ها و پاهاش اکثر اوقات سرد هستن به علت دست و پا زدن زیاده فکرکنم اما سوال اینه که در این فصل بهار چه لباس هایی به تن بچه باید پوشید؟؟آیا فقط تیشرت کافیه؟؟من یه رکابی و آستین بلند میپوشم در منزل عرق میزنه و کلا تنش گرم میشه چی بپوشم؟؟
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- سلام خسته نباشید پسرم هشت ماه و نیمشه سرما خورده و براش ازیترو200 تجویز کرد
- اختلال خواب
نوزاد ۹ ماه و ۱۴ روزه، بعد از گذراندن دوره sleep regression ، خواب او کمی بهبود یافته ، اما از آنجا که تا به حال (به اشتباه) در تشک غلط گیر می خوابید ،با تغییر به تشک معمولی و آزاد با هر غلط به حالت چهار دست و پا می رود و یا مینشیند و ....
- شربت گریپ میکسچر
سلام آقای دکتر میخواستم بدونم شربت گریپ میکسچر نرس روچندباروچه مقدار میتونم به نوزاد یک ماهه بدم؟
- شیرخشک
سلام دخترم شیرخشک میخوره ورفلاکس داره اول شیرخشک نان میخوردوزنش خوب بود ولی بعدش ببلاکAR دادیم و زنش خوب نیست مدفوع شل و کف مانند داره چیکارکنیم
- مدفوع زیاد
من یه دختر ۲ ماهه دارم که روزی ۹بار مدفوع میکند۰وهرچی هم انواع انتی بیوتیک دادم خوب نشده میشه بگید باید چکارش کنم؟

