Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
با سلام آقای دکتر میتوانید لطف بفرمائید وبگویید که از چند ماهگی میتوان از اف لیمو ترش واب نارنج وگونه فرنگی در سوپ نوزاد استفاده کرد با تشکر فراوان
- مصرف ویتامین د 3
با سلام بچه من دو سال و هشت ماهشه و به خاطر کمبود ویتامین د داره قطره میخوره. الان سرما خورده میخواستم بدونم در این دوران میشه بهش قطره ویتامین دی رو بهش بدم یا قطع کنمن؟ ممنونم
- سندروم دان
سلام من دوتا دوقلو دارم که خطوط دست یکی از اون ها یه خط صاف بدون بریدگی هستش و بغل شصت یه خط داره و گوشش یه حالت نرمی داره آیا احتمال سندروم دان وجود داره توی بارداری هم سلفری انجام دادم نرمال بوده ولی الان خیلی استرس دارم بخاطر این حالت ها احتمال سندروم دان خفیف هست !!
- سرماخوردگی کودک
سلام دخترم ۶ماهشه و ۷ونیم کیلو وزنشه الان سه روزه آبریزش و سرفه داره پزشک گفت سرماخوردگی هست و آزیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده میخواستم میزان صحیح دارویی که بهش باید داده بشه رو لطف کنید
- قد کوتاه
سلام و خسته نباشید آقای دکتر عزیز و مهربان، پسرم ۲ سال و دو ماه داره با وزن ۱۳ کیلو و قد ۸۷ بهداشت بهم گفت قدش کوتاهه، الاتم بخاطر کرونا میترسم بیارمش مطب شما ، خیلی قدش کوتاهه،؟
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- شیر نخوردن کودک
با سلام پسرم 3 ماهشه فقط شیر خودم رو میخوره وزن گیریش تا الان خوب بوده ولی مدتیه که شیر با فشار وارد دهنش میشه نمیتونه قورت بده گریه میکنه و سرشو عقب میکشه میخوام بدونم به مرور زمان بهتر میشه و آیا تولید شیر با نیاز کودک هماهنگ میشه یا نه
- عفونت چشم نوزاد ده ماهه
سلام آقای دکتر دخترم امروز از صبح چشمش قرمز شده قی میکنه و کوچیکتر شده با توجه ب تعطیلی ها شما دارو چی پیشنهاد میدین ده ماه و پنج روزشه
- سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم واکسن 6ماهگی رو زده چند قطر سوسپانسیون بدم
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- پوست
باسلام وخسته نباشید پسرمن یک سال وشش ماه داره چند روز پیش بردمش دورود قبل ازاینکه ببرمش پوستش روشن بوده پوست صورتش جلو افتاب سیاه شده خواستم بدونم که چیکارش کنم تا پوستش دوباره روشن بشه چون بردمش درود واسه همین اینجوری شده ممنون از شما زنده باشی
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- تغییرشیرخشک
سلام آقای دگتر پسر سه ماهه دارم . شیر ببلاک1 استفاده میکنه شیرخشک رو چندروزه سخت میخوره و اینکه مقعدش کمی زبر شده و سفیدک زده دکتر پوست بردم گفت درماتیت پوشته میخوام بدونم بنظرتون شیرخشکش رو تغییر بدم؟چه شیری بخرم؟
- واکسن آنفلوآنزا
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه امسال برا اولین بار میخام واکسن آنفلوآنزا بزنم چ دوزی و چ مارکی خوبع ؟
- زردی کف پاوکف دست پسرم
یک مدت است که کف پاوکف دستهاش زرد دوروز یک بار دستشویی داره وزنش هم کمی کم
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون
- یبوست
پسر نه ماهه دارم یبوست داره قطره پدی لاکت بهش میدم اما خوب نمیشه چی باید بهش بدم
- مدفوع
سلام خسته نباشید من نوزادم تازه دوماهشع موقع مدفوع کردن خیلی اذیت میشه دلش هی پیچ میخوره انقددلپبچه داره ک اماوقتی ک مدفوع میکنه اروم میشه
- کودک
با سلام دختر من 2 سالشه ولی چند روزیه که خیلی کم ادرار می کنه. مثلا از دیشب تا یاهت 15 ادرار نکرده البته مایعات هم کم میخوره. چه کار باید بکنم؟ الان میخوام ببرم ازمایش بگبرم ازش ولی خیلی دردیر دا و زمانبر هیت تا جواب ازمایش بیاد چه کارهایی رو باید انجام بدیم؟با تشکر
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم

