Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهشه اصلا اشتها غذا خوردن نداره فقط شیر خودمو میخوره شربت اشتها چی خوبه براش بگیرم واینکه چقدر باید بهش بدم ممنون میشم اگه جواب بدید
- میزان مصرف شربت سفکسیم
باسلام و احترام دخترم 4سال وپنچ ماه داره سه روز تب بالا 40درجه داشته بردم دکتر ایپو پروفن داد گفت هر 6ساعت بهش بده بهترنشد امروز واکسن تب تزریق کردیم میخواستم از شما بپرس سفیکسیم 100براش خوبه یا آفاکسیم چون دکتر براش هیچی نداده ممنون
- سلام. دخترم ۴ماهشه. الان ۵روزه مدفوع نکرده
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- اگزما
سلام پسرم سه ماهه از اول شیر خشک بیومیل پلاس میدادم مشکلی نداشت فقط اگزما روی گونه و خارش صورت داشت دکتر الان بهم شیر خشک اپتامیل اچ آ داده بعد از مصرف دو قوطی مدفوع آبکی وخلط دار داره که قبلاً اینطور نبود و تعداد دفعات دفعش هم شده سه بار در روز ولی قبلاً یک بار در روز بود اگزما هم کم نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون
- الرژ
قطره ا د برا نوزاد حساس ب پروتین گاوی میشه راد
- نوزادشیرخوار
باسلام وقت بخیر،نوزادهفت ماهه است مشکلی هم نداردسه ماهی هست که روی زبانش مایل به سبز بده میشودایامشکل براثرشیرخوردن هست یاواقعامشکل جدی هست ازراهنمایتان سپاسگذاریم
- شربت مولتی ویتامین مسترویت
سلام دخترم به شدت بی اشتها س میتونم ازشربت مولتی ویتامین مسترویت بدم وچه اندازه بدم دخترم هیجده ماهه اس
- سرماخوردگی ویروسی
سلام وقت بخیر من دخترم ۲ سالشه سرماخوردگی ویروسی دارد شربت فارمنتین ۶۴۳ دکتر بهم داده خاستم راهنمایی کنید که چند سیسی باید بهش بدم
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- نمک
سلام استفاده از مقدار کم نمک یا شکر یا رب گوجه برا کودکی که رفته تو دوازده ماه مجازه ؟ یا تا دو سال ممنوعه ؟
- واکسن فوری
سلام وقت بخیر پسرمن ۲۴ شهریور دوز اول واکسن انفولانزا رو زد الان نوبت واکسن دوز دومه ولیکن دوروز پیش کمی ابریزش داشت و الان سرفه داره فقط . البته لوزه هم داره میخوام بدونم اشکال نداره واکسن تزریق کنم فردا؟ پسرم چهارسالشه
- سلام ببخشید برای یبوست شدید کودک هیجده ماهه چکار کنم
- شیر خشک
سلام اقایه دکتر من بچم ۴۰روزشه هفت ماهم به دنیا امده شیر خودمم کم شده بچم سیر نمیشه باید چه شیر خشکی براش بخرم
- اشک چشم
سلام و خدا قوت من دختر بچه ۵ ماهه ای دارم که روی پل دماغش و زیر چشماش به کبودی میزنه و از چشماشم گاهی اشک میاد خواستم ببینم نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ پیش چه متخصصی باید ببرم؟ ممنونم
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
- سلام خسته نباشیددختر من ۸سالشه والتهاب گلو سرفه خشک داره آیا از دگزا میشه استفاده کرد
- سلام ۳ تا قاشق مرباخوری شربت سرماخوردگی دادن بچه ام الان یه کم گیج هست چیکار کنم ۱۱ ماهه هست
- کم خونی مادر زادی
سلام .به بچه یکسال و هشت ماه ام از اول قطره آهن و مولتی ندادم فاویسمی هم هست بخاطر همین ندادم بش کمبود ویتامین دی و کم خونی شدید داره تالاسمی هم هست یه آزمایش گرفتم گفتن از نوع مینور هس دکتر آزمایش مجدد هم داده میشه راهنمای کنید چه دارو های بدم قطره اهن ویتامین دی و مولتی رو بدم مشکلی نداره
- کمبود وزن
سلام.دخترم 4سال او هفت ماهشه قدش مناسبه ولی وزنش 15,100هست که وزنش پایینه.دکتر خوردنش کمه.با شربت اشتها هم فقط در مقطعی که مصرف میکنه اشتهاش یه کم خوب میشه.راهنمایی خواستم.ممنونم. آیا به نظرتون نیاز هست پیش متخصص غدد ببرمش؟

