Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه در خواب
فرزند بیست ماهه ام مدتی است در خواب بشدت سرفه میکند بیشتر هم به شکم میخوابد، انقد سرفه میکند که از خواب بیدارمیشه، یجوری سرفه میکنه انگار چیزی ته گلوشه و میخواد اونو دفع کنه، علتش چیه دکتر و چه دارویی باید بدم؟
- سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهش تمومه شیر ببلاک اچ ا میخوره میتونم بعد از یکسالگی شیرش رو عوض کنم تا وزن بگیره چه شیری پیشنهاد میکنید که وزن دهیش خوبه چون هم رفلاکس داشت هم به پروتئین گاوی حساسه ایا بعد از یکسال برطرف میشه
- برنامه غذایی در شیردهی
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشین دخترم ده ماهشه چند روزه شکمش کار نمیکنه بهش آب قند و دور نافشو با روغن زیتونم ماساژ دادم تاثییری نداشت اقای دکتر داره دندون در میاره امکان داره بخاطر دندونش باشه؟ممنون میشم راهنمایی کنین
- شربت اشتها اور
پسرم ۳ ماه و ۲۲ روزه.شربت نئو زینک و چه مقدار بخوره در روز؟ خیلی بی اشتهاس
- همانژیوم
سلام دخترچهارماهه دارم که رویه پیشونیش لکه همانژیوم داره اولش مثل سایه کم رنگ بودولی الان برجسته شده آیااین لکه خودبه خودمیره یانه
- بیماری کودکان
سلام بچه ام 7ماهشه و خیلی بی قراره از وقتی بیدار میشه نق میزنه تا بخوابه
- بچم تب داره ۵سالشه
از دیشب تب کرده ناله میکنه میگه سردردم بیحاله
- عفونت ادراری
سلام استاد پسرم از دو روز پیش ادار نمیکنه وبیضه راست هم باد کرده بردم دکتر سونوگرافی کرد گفت عفونت دارد تا به امروز بستری کرد از دیشب که سروم زد ادرار میکرد گفت باید عمل بشه گفتم میبرم دکتر دیگر آوردم پسرم را خونه الان بالای آلت تناسلی وبیضه ورم کرده ادرار هم نمیکنه
- سلام اقای دکتریک هفته است که کودک من دچارسرما خوردگی شده الان تمام علایم خوب شده فقط سرفه کردنش خوب نشده دیفن هیدرامین دادم شربت گیاهی دادم دم کردنی ولی فایده نداشنه ازچه امپولی استفاده کنم تاخوب شه
- زیاد دادن کوآموکسی کلاو در دو دوز بدون هیچ علائمی
آقای دکتر من اشتباهی دو بار شربت کوآموکسی کلاو دو و نیم سی سی و پنج سی سی دادم عوارضی ندیدم نگرانم ولی حال پسرم خوبه الان ۱۶ ماهه تمامه
- رقیق کردن قطره
سلام آقای دکتر دخترم قطره فروگلوبین اصلا نمیخوره میشه با آب رقیقترش کنم بهش بدم ممنون میشم،،بعد هم آیا قطره ای وجود داره که همه ویتامین ها حتی آهن هم داخلش باشه که همون یکبار به بچه داد
- سلام دختر چهار ساله دارم گوش میانیش عفونت کرده دکتر مونته لوکاست داده لطفا راهنمایی کنید بدمش یا نه گوش میانیش
- باسلام.دخترم۱۱ماه هست ودکتر براش به دلیل عفونت گلو وگوش سفکسین۱۰۰نوشته الان بعدازمصرف دارو طی دو روز دچار اسهال گردیده آیا مصرف سفکسین ادامه یابد؟باتشکر
- سلام آقای دکتر من پسرم رو دوروز پیش بردم ختنه ولی از دیشب کمی خونریزی داره آیا مشکلی داره یا طبیعیه لطفا جوابم رو زودتر بدید نگرانم اگه خطرناکه اقدام کنم ممنون
- یبوست
پسر ۶ساله ام یبوست شدید دارد دکتر گفت لاکتوز شربت بدم خوب نشده زره زره دفع داره،هنگام مصرف دارو و دفع دل پیچ شدید میگیره ،مدرسه میره ،معمولا عصر به بعد شکمش باد میکنه ،
- قطره آدزیر
سلام جناب دکتر قطره آدزیر قطره ی خوبیه؟؟آد و زینک و آهن باهم تداخل ایجاد نمیکنن؟؟
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم ۷ماهشه دوروز اسهال دلپیچه داره تمایل به شیر خوردنش هم کم شده میخواستم بدونم چه دارویی بدم خوب شه
- بی قراری شبانه نوزاد
سلام دخترم هفت ماهشه وزن زمان تولد سه و چهارصد و دور سر سی و چهار الان وزنش هشت و هفتصد و دور سرش چهل و دو نیم از پنج ماهگی ملاجش درحال بسته شدن بوده زیر نظر متخصص مغز و اعصابه و مشکلی خاصی تا به حال نداشته کاراش و حرکاتش خوبه اما الان سه روزه شبا بی قرار شده موقع خواب گریه میکنه و به سختی میخوابه نصف شبم که بیدار میشه برای شیر خوردن به شدت گریه میکنه و شیر نمیخوره اینقد گریه میکنه و نق میزنه که صداش میگیره خیلی نگرانم ممکنه تشنج موقع خواب باشه؟
- عفونت ادرارنوزاد
سلام مقدار مصرف سفکسیم برای نوزاد ۵کیلو چقدر است وسفکسیم چند باید داد

