Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ کودک مربوط به سرماخوردگیه یا رفلاکس؟
سلام پسرم سه ماهشه رفلاکس پنهان داره اما بالا نمیاورد سه چهارروزه انگار پشت حلق و بینیش خلط هست و امروز هربار شیر خورد بالا اورده میتونه علتش سرماخوردگی باشه؟؟؟؟
- تبودلدرد
سلامخستهنباشید،دخترم۴سالشهحدودششماهههرچند وقتیکبارحالتدلدردبااسفراغ میگیرهیکیدوروزهمتبداره،میبرمدکترمعمولاشربتدیسیکلومینبامتوکلوپرامیدودایمیتیکون باامپولتببروضدتهوعیااگهادامهپیداکنهسفکسیم۱۰۰بهشمیدن،خوبمیشهدبارهبعدازچندوقتبرمیگردهحالتاولشالنهمدبارهیهشبتبداشتواسهالواستفراغودلدردچهداروییشماتجویزمیکنید؟
- شیر شی
سلام خسته نباشید ببخشید چگونه شیر شب کودک یکساله را کم یا قطع کنم تا صبح 5_6بار باید زیر سینه بره ممنونم.
- پسرم فاویسم داره مدفوع اش به زور بیرون میاد چی بهش بدم
- مقدار کره
سلام آقای دکتر به نوزاد نه ماهه در طول روز چقدر میشه کره داد؟
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- سلام پسرم پنج ماهه باقلایی قطره پدی لاکت اشکال داره
- سلام اقای دکتر دخترم الان 7ماهشه به جز فرنی و حریره بادام دیگه چی میتونم بهش بدم ایا سویق هم میتونم به غذاش اضاف کنم
- ریفلاکس نوزادان
سلام آقای دکتر درسته برای تشخیص ریفلاکس آندوسکوپی ممکنه انجام بشه برای نوزادان؟
- دیده، شدن مو داخل چشم کودک
به مدت ۳ ماه میشود که داخل چشم نوزاد ۹ ماه شبیه مو به طور عمودی که اطراف آن لزجی شده دیده میشود گاههگاههی دیده میشود و بعد ناپدید میشود و چشم نوزاد آب میاید و بخیل می کند چه کار کنیم
- 1234
سلام خسته نباشید من پسرم 1 سالشه چن روزی هست آبریزش بینی داره و عطسه میکنه و یکم سرفه بردمش دکتر درمانگاه گفت چیزیش نیست ولی امروز خیلی آبریزش بینیش شدید تر شده و خیلی گریه میکنه و یکمی بیحاله چی کار کنم الان با این شرایط مشکل چیه
- بنفش شدن زباندخترم
سلام آقای دگتر یک ماه پیش زبان دخترم بنفش شد. چند روز بود خودش خوب شد باز دوباره آمروز بنفش شده یکم میشه لطفا بگین ازچه چیزی میتونه باش دخترم سنشم 1سال
- بیقراری نوزاد
- درباره نوزاد7ماهه
علت وجوددانه های سفید رنگ درسقف دهان نوزادچیست
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- سيلياك
سلام خسته نباشيد سيلياك مادرزاديه يا ميشه بعد هم بوجود بياد؟ پسر من ١٦ ماهشه.سه روز اسهال زرد داشته الان دو روزه خوب شده اما هنوز رنگ مدفوعش زرده. يعني ممكنه سيلياك باشه؟
- بالا بودن انزیم کبدی
سلام. نوزاد ۹ ماهه دارم به دلیل کم اشتهایی به پزشک مراجعه کردم و درخواست چکاب کردم که متوجه شدم انزیم SGOTکمی بالاست و حدود ۵۴ است. دکتر گفت سه ماهه دیگه باید ازمایش تکرار شود اما من تا سه ماهه دیگه نمیتوانم صبر کنم ایا جای نگرانی دارد؟ مقدار نرمال این انزیم چند است؟
- مصرف شربت آموکسی سیلین برای نوزاد چهارماه مضراست
دخترم چهارماه است سرماداره آبریزش بینی نداره فقط سرفه میکنه گلوش چرکیه بردم دکتر آموکسی سیلین داده باکتوتیفن میترسم براش زود باشه ضررداشته باشه مقدارش چقدر بایدبدم
- سلام ایا متوانین بیماری من را تشخیص بدین؟
من سه روزی میشه که سرماخوردم از نوع ویروسی و علائم ابریزش عطسه و سوزش گلو را داشتم ولی امروز تغییر کرد و تبدیل به معذرت میخوام خلط و سرفه خیلی زیاد تبدیل شد الان این علائم همان سرما خوردگی هست؟
- ناف
سلام نوزاد ما یک ماه وهفت روزش هست از ۵روزگی بند نافش افتاد والان خیلی کم ترشح زرد رنگ رو لباس زیرش دیده میشه.باید چکار کرد برای خشک کردن ترشح

