Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
با سلام ایا به نوزادی که یازده روز است که وارد هفت ماهگی شده میتوان آبمیوه داد چه اب میوه ای؟ با تشکر
- مدفوع
با سلام خدمت آقای دکتر دختر من 5 و نیم ماهه اش هست فقط از شیر مادر تغذیه میکنه.مدفوعش تقریبا یک روز در میان دوبار هستش.میخاستم بدونم طبیعی هستش یانه؟ تا چه حدش طبیعیه؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید میخواستم بپرسم شربت سیتریزین واسه آلرژی شیرخوار ۷ماهه با عطسه و آبریزش و گرفتگی بینی قابل استفاده هستش واینکه چند cc؟؟؟؟
- حساسیت به توت فرنگی
سلام وقت بخیر.بچه یک ونیم ساله بعد از خوردن توت فرنگی حالتی مثل گلودرد همراه با خلط پیدا کرده.با آنتی بیوتیک هم فرقی نکرد.میتونه مربوطه به حساسیت باشه؟
- پرسش
سلام پسر یک ماه دارم فابیسم داده ایا پدی لاکت براش ضرر دارد
- حرف نزدن کودک
سلام وقت بخیر. پسر شیش ساله دارم. تو خونه با ما با خاله و عمه و مامان بزرگ و بابابزرگ مادری قشنگ صحبت میکنه با بابابزرگ پدریش حرف نمیزنه. با دختر خاله مادرش هم قشنگ صحبت میکنه اما با بقیه نه. سلام و خداحافظ هم هیچوقت نمیکه تو پیش دبستانی هم جواب مربی رو نمیده و با اشاره باهاشون حرف میزنه فقط و با دوستاش هم تو گوششون حرف میزنه که مربی نشنوه. این لالی انتخابی هست؟ کدوم روانشناس یا پزشک ببرم میشه معرفی کنید؟
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام پسرم دوماهه است ازهمون اول کولیک و رفلاکس معده داشت و استفراغ میکرد ازهمون یه ماهگی متوجه شدم که داره دندون در میاره چون جاشون سفتو سفید شده بود و دقیقا 60روزگی نوکشون زد بیرون دندون پزشکی گفت باید اینا و ژل بزنم و کشیده بشند من میگم اینا شیری هستند ولی تا حالا ندیده نظر شما چیه؟ در مورد نا آرامی میتونم هر شب ۳ تا قطره استامینوفن بدم؟ لطفاً راهنمایی کنید
- سلام.برای کودک ۷ساله برای درمان گلودرد ازچه داروی استفاده شود
سلام.برای کودک ۷ساله برای درمان گلودرد ازچه داروی استفاده شود
- میزان زینک
سلام میزان نئوزینک برای کودک ۲۳ماهه
- قرص سفکسیم، وابله مرغان
سلام و عرض ادب خوردن سفکسیم برا گلود درد حین ابله مرغان ضرر دارد یا ن؟؟؟ از کجا بفهمم این گلو درد ناشی از ابله مرغانه یا عفونت گلو
- سرما خوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید ... ببخشید دخترم ۹ ماهشه تقریبا یک ماهه که مریضه و سینش خس خس شدید میکنه الان ده روز شربت کو آموکسی کلاو میخوره یکم خوب شد ولی دوباره بیماریش برگشت با اینکه هنوز دارو مصرف میکنه
- سلام وقت شما بخیر بچم پنج ماهش امروز چند بار اسهال رفته چه دارویی بهش بدم که خوب بشه
- کمبود ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر، با پوزش از اینکه مجدد مزاحم شما شدم، دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. مصرف ویتامین دی به چه صورت باشد؟
- سلام نوزاد هفت ماهه دارم یکم ابتدا اسهال شدبعد تب کرد ولی الان تب و اسهال قطع شده فقط یکم وقتی نفس میکشه خر خر میکنه آیا باید آموکسی سیسلین بهش بدم چه مقدار وزنش 6 کیلو تشکراستبا
- سلام دکتر خوبید؟ ببخشید من دوخترم سه سال و ۷ ماهش هست سه روز پیش یکدفعه تب شدید کرد البته یه هفته قبلش گرفتگی بینی داشت همون موقع شربت استامینوفن بهش دادم و پاشویه اش کردم بهتر شد ولی مجدد هر دوساعت یا ۴ ساعت تبش برمیگشت روز بعد بردمش دکتر گفتن عفونت نداره ویروسه منم اصرار کردم بخاطر تبش یه سرم ضد تب براش زدن و یه روز بعد که با بچه بازی کردم خندید ته گلوش دور زبان کوچیکش آفتهای ریز زده بود زیاد کمی هم سقف دهنش با پشت لب پایینش از داخل،هی میگه کف دوتا دستم درد میکنه و کنار پاش با روی باسنش جوشها و تاولهای چرکی زده البته رو دست و ران و ایناش هم حالت سرخچه خیلی ریز زده و باز بردم دکتر شربت دیفرام با شربت پریتیفن با یه پماد بهلامین ۸ درصد بهم داد بنظرتون علتش چیه؟ خیلی میترسم
- اسهال ودلپیچه
سلام دختری4ساله دارم ک 10 روز قبل تب کرد بردم دکتر آنفلوآنزا داشت دارو داد بع دباره بعداز چندروز لوزه هاش عفونت کرد آموکسی سیلین 250 داد سه روز بعدش استفراغ کردم بردم آور انس بهش آمپول دمیترون زد شبش شکمش کارداد اسهال بود روز بعد نه روز بعدش شکمش کارداد سه بار اسهال بود چون تعطیلات بود قرص مترو نیدازول 250 هرهشت ساعت نصفی بهش میدم یه روز خوبه شکمش عادی کار میکنه یه روز اسهال ودلگیچه الان باید چکار کنم
- تب
با عرض سلام اقای وکتر دختر ۳سال و نیم دارم که از صبح تب ۳۹ درجه دارد سرفه ندارد فقط تب و لرز و بی حالی
- تعویض شیر خشک
سلام به پسرم ۸ماهه پپتی جونیور دادم الان نیست میخام شیر دیگه بدم بهش بهتره جایگزین چه شیری باشه
- با سلام
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه دیروز ۴بار ،،امروزم از ۵صبح ۴بار تاالان ۳عصر دفع داشته اسهال شده چکارکنم؟ علامت دیگه ای نداره از دفع زیاد سوخته پاش و جیش میکنه گریه میکنه چی بزنم براش؟ ممکنه از دندون باشه یاازواکسن یکسالگی که سه روز پیش تزریق کردیم؟ سوال دوم اینکه از خواب نیم ساعت نشده بلندشده باز خمیازه میکشه بخاطر چیه؟

