Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- پرش دست و پا
سلام. علت پرش غیرارادی و ناگهانی دست و پا در کودک 4 ساله چیست؟
- سلام آقای دکتردخترم نزدیکه بره تو۸سال دندونای بالاش پوسیده دندانپزشکی هم که بردم نذاشت بکشن گریه میکردازآخردکترگف هنوزوقت داره که دربیاد بنظرتون دیرنشده هنوزوقت داره؟
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- سلام من پسرم ۲ سالشه متوجه ۲ تا چیز شبیه گوشت اصافه رو ی آلتش شدم
- مصرف این دارو برای بچه ۲ نیم ساله بفرماید؟؟
دختر ۲ نیم ساله دارم ک سرفه میکنه و اسهاله لطفا بفرماید این دارو برای موثر است و مصرف آن چقدر هست ممنونم
- تشنج
سلام یه بچه چهار ساله دارم ک دوبار تشنج کرده ..و هر دوبار نوار مغز و سی تی اسکن گرفتیم ..هیچ مشکلی نداشته ..بعد همه میگن ببرش دکتر قلب شاید از قلبش باشه ..همچین چیزی امکان داره اصلا ؟تشنج ربطی ب قلب هم داره
- ویتامین d3
بخشید به پسر ۷ ساله میشه ویتامین دی ۵۰۰۰۰ داد واینکه یک مولتی ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان و نوجوانان معرفی کنید و آیا به پسر ۱۳ ساله میشه ریجن دات داد
- انشور
باسلام دخترم بدو تولد ۳۵۰۰بود الان ک یک سال و چهار ماه داره ۹۲۰۰.....بهداشت میگفت رشدش خوب نیست بنظرتون میتونم بهش مکمل انشور بدم؟؟قطره مولتی بش میدم غذام کم میخوره
- گوش درد
خسته نباشید..پسرم گوش درد گرفت بردمش دکتر واسش سفکسیم ۲۰۰ البته نصف قرص هر ۱۲ ساعت تجویز کرد...میخواستم بدونم دورش چند روزه هست.پسرم ۶ سالشه تشکر
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- سانستول
سلام آقای دکتر پسر 15ماهه دارم میتونم بهش سانستول بدن روزی چند سی سی؟واینکه دیگه مولتی ویتامین ویتوکید روندم؟
- سرفه خشک کودکان ۱۵ ماهه
- شربت سفکسین 100
- آبله مرغااااان
باسلام آقای دکتر فردی که آبله داره اومد تو یه جا بعد ما رفته باشیم اونجا اصلا ندیدیمشا چون اونجا نبود ممکنه بچه ماهم آبله بگیره مثلا اشیارو اون لمس کرده باشه و بچه ماهم لمس کرده اونجارو میتونه منتقل شه بهش
- پروبیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید دفع بچه ۵ماه م یا آبکی یا کمی خلط دار ولی بدون قوام میشه یه قطره پروبیوتیک معرفی کنید رفلاکس و آلرژی داره
- شربت نئوزینک و کیدیزول برای کودکان فاویسم منع ندارد؟
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- شیر
سلام اقای دکتر بنظر شما از شیر گرفتن بچه ای که آب خیلی کم میخوره فقط شب، و غذا هم کم میخوره بیشتر شیر مادر، ۱۷ماهشه وزنش هم کمه . کار درستیه یا نه؟
- جوش یا دمل چرکی داخل دهان کودک
سلام.
دخترم پنج سالشه. چند روز پیش لب بالایی التهاب پیدا کرد. بعد از چند روز بصورت جوش چرکی زیر لب بالا نمایان شد و حالا سرباز کرده و چرک خارج میشود. دکتر بردم کو اموکسی دادن سه روزه میخوره. چکار کنم؟ من گاهی لبش و فشار میدم چرک خارج میشه از ناحیه جوش. بعد با اب نمک شستشو میدم. راهنمایی کنید لطفا از نگرانی خواب ندارم. تبشم قطع شده.

