Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده چربی
سلام وقت بخیر نوزاد دختر دوماهه یه غده چربی بالای ابروش هست از بدو تولد بود الان بزرگتر شده آیا خودش جذب میشود یا به پزشک مراجعه کنم
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- برای درد و خارش و التهاب لثه در نوزادان چه چیزی باید به نوزاد داد ایا دادن مرتب استامینوفن ضرری براش نداره؟
- سلام
سلام نوزاددختر ۶ماهه ای دارم .امروز وقتی پوشکش راعوض کردم کمی لکه خون که ازواژن امده بود دیدم علت چیه .ممنون اگه پاسخ بدید.
- زادیتن و شربت دیفن هیدرامین
سلام دکتر. من پسر ۱۵ ماهه دارم. یخورده سرفه میکنه. امروز خانومم ساعت ۱۲ ظهر شربت زادیتن بهش داد. منم ساعت ۴ عصر چون سرفه میکرد یک سی سی شربت دیفن هیدرامین دادم. حدود ۴ ساعت خوابید. احساس میکنم یخورده بچه خوابآلوده و تلو تلو میخوره( البته الان خوابیده) خانومم میگه قبلا شنیدم مصرف این دو داره باهم حطرناکه. ایا صحت داره.. میگه دارم دیوونه میشم تا صبح خوابم نمیبره.. ممنون میشم جواب بنده رو عنایت بفرمایید
- واکسن
سلام پسرم یازده کیلو سیصد گرم وزنشه .مدت 5روزه ک واکسن یکسالگی زده .از دیروز خیلی بیقراری میکنه تب هم نداره بعضی وقتا دور چشم هاش قرمز میشه ابریزش بینی هم داره ایا به خاطره واکسنه ؟دارویی مثل سیتریزن یا استامینوفن نمیتونم بدم .؟چ مقدار؟مرسی از لطف شما آقای دکتر
- نوزاد 4 ماهم از بدو تولد تا الان چشماش آب میاد و چرک بطوری ک صبح بسته میشه هر دارو وقطر هی ک دکتر داده استفاده ولی….
- кредитный адвокат Днепр
What is mirror life? Scientists are sounding the alarm https://advokatzp.061.ua/ru адвокат Днепр консультация [img]https://advokats-zp.com.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/-%D0%90%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%8C%D0%B53-q192no85jfgs5nb51mwbf2t4du4lf4nohwdjrhm2xs.webp[/img] [url=https://law.advocat-dnepr.com.ua/]юридические консультации[/url] Scientist Kate Adamala doesn’t remember exactly when she realized her lab at the University of Minnesota was working on something potentially dangerous — so dangerous in fact that some researchers think it could pose an existential risk to all life forms on Earth. She was one of four researchers awarded a $4 million US National Science Foundation grant in 2019 to investigate whether it’s possible to produce a mirror cell, in which the structure of all of its component biomolecules is the reverse of what’s found in normal cells. The work was important, they thought, because such reversed cells, which have never existed in nature, could shed light on the origins of life and make it easier to create molecules with therapeutic value, potentially tackling significant medical challenges such as infectious disease and superbugs. But doubt crept in. “It was never one light bulb moment. It was kind of a slow boiling over a few months,” Adamala, a synthetic biologist, said. People started asking questions, she added, “and we thought we can answer them, and then we realized we cannot.” The questions hinged on what would happen if scientists succeeded in making a “mirror organism” such as a bacterium from molecules that are the mirror images of their natural forms. Could it inadvertently spread unchecked in the body or an environment, posing grave risks to human health and dire consequences for the planet? Or would it merely fizzle out and harmlessly disappear without a trace?
- قرمزی چشم
سلام . نوزاد ۳۵ روزه ام داخل یکی از چشمهاش قرمزی کمی داره . برای برطرف شدن قرمزی چه کاری میتوانم انجام بدهم .ممنون
- سلام شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده به بچه ام ۴ ماه هست باید سی سی بش بدم وچند روز باید بدم
- بدغذابودن کودک
سلام پسر شش ساله ای دارم که خیلی بدغذاس وتقریبا هرچیهرچینمیخوره وکم اشتهاس ولاغره چه کارکنم کمی تپل بشه وهم اینک دندونای شیریش هم خراب بود ودرست کردیم برای اینک دندونای اصلیش خراب نشه چ کارکنم .ممنونم
- نشستن
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر نوزاد من تحت نظر شماست. وارد شش ماهگی شده. اما نمیتونه خودش به تنهایی بشینه. اقای دکتر تمرین نشستن رو کی براش شروع کنیم و چطوری؟ یعنی باید بالشت بذارم اطرافش و بشندونمش؟ همش میترسم آسیبی به ستون فقراتش برسه، لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- نوزادیکماهم خیلی گریه میکنه مخصوصاشبهااینقدرگریه میکنه ازحال میره
- شیر
سلام من سه روزه زایمان کردم از سینه ام شیر نمیاد یه بسته قرص شیر افزا هم خوردم اسری نکرده بچمم الان سه روزه شه اصلا دستشویی نکرده فقط یه ذره جیش کرده اصلا دستشویی بزرگ نکرده از دیشبه شیر خشک بهش میدم اما هنوز دستشویی نکردا چیکار کنم
- کودک
سلام خسته نباشید نوزاد دختر داریم چند روز چند بار خونریزی واژن داشته احتیاج به مراجعه به بیمارستان داره
- عفونت روده
سلام ببخشید پسر من دو و سال و هشت ماهش هست ودو روز هست از مقعدش یه مایع شفاف آبکی میاد و تب هم کرده دو شب قبلش هم استفراغ میکرد الان اشتها هم اصلا نداره هیچی نمیخوره بردمش دکتر نگفت چی شده فقط یه ایپوبروفن واستامینوفن و شربت سفلکسیم ۱۰۰ داده ویه شربت برا تهوع
- شربت ستادین دی آیاکودکان۳.۵ساله می توانند استفاده کنن
شربت ستادین دی آیاکودکان ۳.۵ساله می توانند استفاده کنن
- شیرخشک ببلاک AR
سلام
کودک من ۶ ماهش هست. به دلیل رفلاکس معده شیرخشک ببلاک AR میخوره. حالا میشه شیرخشکش راعوض کرد؟
ممنون
- عفونت لوزه
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ماهشه شنبه ۴صبح تب داشت بردیمش دکترگفتن لوزش عفونت کرده ازیرومایسن دادن بهش روزانه ۶سی سی گفتن بدیم بهش وواسه تبش شیاف استامینوفن دادن میخاستم ببینم چندروزطول میکشه تبش کمتربشه یه خوب بشه لطفا راهنمایی کنیدواین که روزانه ۶سی سی ازیترومایسن تویه وعده مشکلی ایجادنمیکنه ممنون

