Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام آیا میشه بعد از یکسالگی شیر پاستوریزه جایگزین شیرخشک بشه؟برای کودکی که شیرخشکی هست
- پارگی داخل دهان لپ
خون نمیاد و پارگی در حد یک سانت هست غذا میخوره میگه سوزش نداره
- حساسیت و جوش زدن کل بدن
باسلام.پسر۲۰ماه دارم چند روزه تب داره و لثش متورم شده.وچند روز هم هست کل بدنش قرمز شده وجوش زده حتی تو گوشش و کف پاش.چند روز پیش چیپس سرکه ای به اندازه چند تا دونه خورده.میشه حساسیت باشه یا به خاطر دندان دراوردن باشه برای تبش بهش شربت ایبوپروفن دادم میشه تبش و جوش ها بهم مربوط باشه چه دارویی باید بهش بدم
- نفخ کودک یک ساله
باسلام.دخترم ۱۴ ماهشه آلرژی غذایی داره و دارویی ضدتشنج مصرف میکنه..شیرخشک ببلاک ای آر از نوزادی میخوره.رفلاکس پنهان داره...شبا تو خواب با گریه بیدارمیشه زور میزنه تا باد شکمش خالی بشه.ب موادی که آلرژی داره نفخ میکنه و من نمیتونم بفهمم که چیا براش مضره چون ب همه چی آلرژی داره.یه داروی ضدنفخ میشه تجویز کنید برای کودک ۱۴ ماهه با وزن ۱۴ کیلو
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- کمبود اهن
چه دارویی رو برای کمبود اهن پیشنهاد میکنید فعلا به پزشک دسترسی ندارم ازمایش رو فرستادم براتون
- سلام خسته نباشید
- اسهال بعد از مصرف کواموکسی کلاو
کودک ۱سال ۴ماهه به دلیل مصرف انتی بیوتیک دچار اسهال شده ضمن اینکه بجز شیر خودم هیچ غذایی نمیخوره آیا شما مصرف پدی لاکت توصیه میکنید
- قطره آهن فروزومال
با سلام خدمت آقاي دکتر گرامي بچم 15ماهشه ميتونم قطره آهن فروزومال بهش بدم؟؟قطره آهن خوبيه؟؟
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر ببخشید میپرسم دفع دختر۶ماه م ۳یا۴روز یک باره اغلب،الان ۲هفته س آبکیه و رنگ زرد کمرنگ.گاهی با حجم کم علتش چیه ممنون
- قطره زینک سولفات
آقای دکتر دختر ۸ماهه بی اشتها شده میتونم کنار مولتی بی بی جویس قطره زینک سولفات بدم ؟ چقدر بدم روزانه ؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من الان سوال پرسیدم اما متسفانه جوابتون نصفه اومده. به بچم شیر خشک معمولی دادم گریه و بی قراری کرد پدی لاکت بهش بدم یا سیتریزین؟
- آزمایش مدفوع
پسر سه ساله درآزمایش مدفوعWBC 1_2و RBC0_1بوده است آیا نرمال است؟
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- تب
برای تب بچه سه ماهه قطره بهتر است یا شربت
- قطره اهن
سلام اقای دکتر پسر من یازده ماهشه و وزنش هم ۱۱ کیلو هست قطره اهن لیپوزوفر باید چقدر بدم بهش ؟ و ایا نیازه قطره مولتی ویتامین که مراکز بهداشت میدن رو هم بهش بدم
- کثیف شدن چشم کودک ۲ساله
سلام برای کثیف شدن چشم بچه ۲ سالم چیکار کنم ،صبح که بیدارشد پلک هاش بهم چسبیده بود
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر بچه من یک سالو سه ماه است سرماخوده بینیش گرفته سرفه شدیدی همراه چرک داره پلارژین هر هشت ساعت میدم به نظرتون اموکسی سیلین 125خوبه براش بدم

