Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم ۲سال و۱ماهشه خروسک خفیف گرفته دکتر براش دگزا زد وهر شب قرص مونته لوکاس تجویز کرد ودستگاه بخور سرد ولی سرفه هاش مثل سرفه های خلطی هست ولی خلط نداره یکمی آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم که سرفه هاش قطع شود
- شربت آموکسی سیلین.
سلام پسرم ۶ سالشه از دیروز سرماخورده سرفه خلط دار داره پلارژین د سیتریزین نیدم و برم هگزین . میتونم شربت آموکسی سیلین هم بدم؟
- اختلال خواب
با سلام و احترام دخترم سیزده ماهشه اصلا نمیتونیم خوابشو تنظیم کنیم ما چون شب بیدار هستیم اونم مثل ما شده چیکار باید بکنیم مثلا اگه دوازده بخوابه چهار بیدار میشه دیگه نمیخوابه یا اکثرا دو سه میخوابه
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- بی اشتهایی و استفراغ
- سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳سال و۴ساله هست مشکلی نداره
سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳ساله و۴ساله هستن مشکلی نداره
- سلام آقای دکتر پسرم 3ماهشه بردم دکتر،گفتن گلوش عفونت کرده
گلوش عفونت کرده ولی سرفه اینانداره بهش آموکسی کلاو457 تجویز کردن هر12ساعت سه سی سی چنین ولی از وقتی میخوره اسهال شده وبالامیاره وتوخواب یهومیپره انگاردل درد بهش دست میده چیکارکنم
- روش کم کردن شیر خشک و شروع پاستوریره
آیا میشود به مدت ۴ روز شب ها به کودک یک ساله شیر خشک و هنگام صبح و عصر شیر پایتوریزه
- تب
سلام دکتر دخترم قبلا تشنج کرده بود دکتر مغز و اعصاب بهش قرص دیازپام داد گفت هر وقت تب کرد بهش قرص دیازپام بده میخواستم ببینم تا کی باید بهش دیازپام بدم اگه قطع کنم اتفاقی که براش نمی افته تو رو خدا زو د جوال بدین
- زبنک
درود خسته نباشید ، پسرم کارن ۵ سالش هست از مراجعین شما هستن وزنش ۱۶ کیلو هست لطف میکنید یه شربت زینک خارجی خوب معرفی کنید ، ممنونم که با حوصله جواب ما رو میدین.
- سرفه نوزاد
- شربت سفکسیم ۱۰۰
دکتر برای پسرم که ۶ ساله و ۳۰ کیلو وزن داره قرص سفکسیم ۴۰۰ نوشته ولی نمیتونه قرص بخوره شربت جایگزین این قرص چیست؟
- کودکان
سلام خسته نباشین پسرم ۴.۵هستش یه مدته میگه دلم درد میکنه حالت تهوع داره بی اشتها شده لاغر شده هفته ی پیش ازمایش خون ادار مدفوع انجام داد فقط کمبود اهن وویتامینd داشت بهش دارو داد توی ادارش خون دیده شده من که خودم ندیدم اصلا براش سونو نوشت دیروز انجام داد بازم مشکلی نداشت ولی الان بازم پسرم میگه دلم دردمیکنه حالت تهوع داره کم اشتها شده الان دو روزه میگه پاهام درد میکنه
- حرکات غیر عادی در دست
دختر بیست ماهه ام به دلیل کمبود اکسیژن حین زایمان در دستهایش کمی حرکات غیر عادی دارد که خودمان متوجه میشویم زیاد مشخص نیست به موقع راه رفته نشسته حرف میزند آیا امکان عقب ماندگی در آینده هست ضمنا الان هوش بسیار خوبی دارد .ممنون از پاسختون
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- صدای خروسکی دخترم
صدای دخترم خروسکی شده دکتر بردم بهش نئوتادین و آسماویت داده ولی خوب نشده لطفا راهنمایبم کنید چی بدم بهش صداش باز شه تبو سرفه نداره فقط صدای بلندش خروسکیه
- رفلاکس پنهان
برای کم کردن بیقراری و گریه های کودک ۲ ماهه که تشخیص رفلاکس پنهان و آلرژی دادن چیکار کنم؟آقای دکتر خیلی بی قراره. ممنونم از شما
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه. امروز ضبح بیدار شد شیر خورد. چند دقیقه بعد از شیر استفراغ کرد بردم صورتشو بشورم دوباره بالا آورد. کلا به مدت حدود ۲ دقیقه هر چند ثانیه یکم بالا اورد و یکم از بینی اش هم خارج شد و تب ۳۷/۷ داشت. استامینوفن دادم و بعد بردم کلینیک کودکان گیل. معاینه کردن و سرم و ضد تهوعددادن که چون بچم نمیموند عضلانی زدن. استامینوفن هم تجویز نکردن. فقط یه پدی لاکت دادن و گفتن اگه اسهال هم گرفت اینو بده. فعلا اسهال نداره. آخرین بار دیشب شکمش کار کرد که اسهال هم نبود. ۱۶ آذر یعنی سه هفته پیش واکسن یکسالگی رو زده بود. ممکنه بخاطر واکسن باشه یا ویروسه؟ هر ۶ ساعت استامینوفن بدم ؟
- سرماخوردگی
سلام. شربت سرماخوردگی برای کودک دوسال و نیم با وزن ۱۲ کیلو، هر چند ساعت و چه مقدار بدیم؟

