Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم 7و4ماهشه زود به زود مریض میشه حتی شاید بعد از درمان سه روز طول بکشه شربت سفیکسیم 100براش تجویز کردن روزی یک بار 10سی سی بعد از ناهار دارو بیشتر کنم آخه خوب نشوده
- سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمهاط بینیی
سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمخاط بینیی
- سرماخوردگی
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه ساله۱۳کیلو از جمعه سرما خورده سرفه صدا دار و مخاط بینی داره سه روز آزیترومایسین و پلارژین و سیتریزین خورده خوب نشده تب نمیکنه ولی چرک بینی خیلی داره چیکار کنم؟
- سرفه
شربت بنفشه باریج برای پسرم که چهارماهشه و حساسیت به باقالی داره خوبه ضرر نداره
- سلام پسرم4/5سالشه ودکتر برای عفونت گوشش نصف تاوانکس 500تجویزحرده آیا مشکلی براش پیش نمیاد؟
- قطره
سلام دختر من شیر خودم میخوره قطره مولتی ویتامین نمیخوره میشه ا د بدم مشکلی نیست یک سال وچهار ماه داره در ضمن وزنش هم کمه الان نه کیلو تولد سه کیلو
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتردخترم ۲۱ماهشه وزنش ۱۱ کیلومیشه هم بهش مولتی ویتامین خارجی بدم اسمش پدیابست هستش هم قطره اهن ادزبر بدم .مشکلی نداره چون هر دو رو با فاصله بهش میدم .تشکر.
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟
- سلام
آقای دکتر خدا خیرتون بده همین.
- اریترومایسین یا آزیترومایسین
سلام سوال زیر رو پرسیدم و لطف کردین جواب دادید فقط میخواستم ببینم آزیترومایسین یا اریترومایسین؟ سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و ششسالهبرچسب های سوال:سرماخوردگی 1 پاسخ دکتر محمد مهدی کرم بین متخصص اطفال کودکان و نوزادان در رشت عضو سایت پاسخ داد 3 ساعت قبل سلام شربت اریترومایسین روز اول ۵ وسپس روزی دو نیم سی سی بدهید
- ورم كليه
سلام دختررم يك سالشه يه هفته ميشه صبحها ادرارشو باگريه انجام ميده علتش چيه
- شربت سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه سرماخورده شربت پلارژین و سیتریزین و سیموسپان میدم خوبه یانه؟ پلاررین بهتره یا شربت کوریزان؟
- تب کودک
پسر ۱۹ ماهه ای دارم تب زیادی داره بین ۳۸ و ۳۹ بالا و پایین میشه بهش استامینوفن و چرک خشک کن دادم دیگه چه اقدامی باید انجام بدم
- پوست پوست شدن انگشت
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه نزدیک به یک هفتس نک انگشتای دستش همه پوستش بلندشده مثل جای سوختگی که خب شده باشه واثلاهم دردنداره علتش چیه دکترچی بهش بدم ممنون جواب بدیدخداخیرتون بده
- تیروئید
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه سالشه اردیبهشت آزمایش تیروئید داد لب مرز بود بنظرتون چیکار کنم؟
- تب کودک۹ماهه
پسرم ۹ماهشه تب کرده سرفه خیلی خشک میزنه بهش استامینوفن دادم همشونخورد ریختم توشیر بازم نخورد میتونم شیاف براش بزارم الان یکساعت ازدادن شربت گذشته
- جوش پشت گوش کودک
پسرم ۶ سالش هست پشت گوشش جوش داره که گاهی متورم وقرمز میشه علتش چیه
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- شربت پیروی ساید
سلام .مقدار مصرف شربت پیروی ساید واسه سن ۶ سال چقدر است..تا چند روز باید شربت خورده بشه در ضمن برشور نداشت شربت.ممنون
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟

