Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم سه سالشه وزنش حدود ۱۴ کیلو هست. تب ۳۸ درجه داره. اصلا قطره یا شربت نمیخوره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو میتونم هر ۴ ساعت بذارم ؟ یا میشه قرص استامینوفن ۳۲۵ رو نصف کنم با آب حل کنم بدم بهش؟ باید ۶ ساعتی باشه یا ۴ ساعتی؟
- پرش دست و پا
سلام. علت پرش غیرارادی و ناگهانی دست و پا در کودک 4 ساله چیست؟
- درباره تب کودک
باسلام دکتردخترم دوسال سه ماهشه تب ملایم داره بایه کم آبریزش بینی بایدچیکارکنی؟ باوجودکرونامیترسم ببرم دکتر
- اریترومایسین 200 بچه 21 ماهه ده میلویی چه مقدار بدم
تب داره غذا نمیتونه زیاد بخوره گلوش درد میکنه
- اااسهال
سلام دكتردخترم اسهاله شديده ك سوخته هربلافاصله بعد شير خوردنش اسهال ميشه چيزيم ندادم بهش فقط داروهاي سرفش از ديروز ك دارو دادم اسهالشم شروع شده داروهاش دكسترومترفان چرك خشك كن و زاتيدن قبلش به مدت ٣هفته اسهال بود ٥روز ميشد ك بهتر شده بود ديشب نان ال اف قطع كردم شيرsmaدادم امروز صب اسهالش شديدترشد
- رگ نازک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و نیم هست رو لپ صورتش رگه های نازک قرمز هست خاستم بپرسم علتش چیه جای نگرانی هست یا نه؟
- تشنگی و جوش بدن
سلام من پسرم ۱۸ ماهشه در طی روز خیلی اب میخوره و شبها که خوتبی ۴یا۵بار بیدارمیشه واسه اب خوردن و این که چند ماهی میشه دست یا پاهاش یه جور مثل جوش در میاره ولی خیلی صفته بعد چند روز مثل زخم میشه و از بين میره چند دکتر بردم فقط شربت حساسیت دادن هیچ تاثیری نداشته خیلی نگرانم
- سلامت
با سلام ووقت بخیر،پسر من۱۴ ماهشه موقع خواب خیلی نفساش صدا میده،از دو ماهگی شروع شده دکتر گفت بخاطر نرمی حنجره ورفلاکسه،ی مدت چند ماهه خوب بود ولی بازم مثل قبل شده،دلیلش همون چیزای قبلیه یا مشکل جدیده؟
- شربت سیتریزین
سلام دکتر واسه علائم دندون درآوردن کودک 9 ماهه مثل بیقراری، آبریزش و حرص داشتن برای گاز گرفتن و جویدن دست و اشیاء با لثه آیا شربت سیتریزین مناسبه؟؟در صورت مناسب بودن چند سیسی بهش بدم؟؟
- دندان
سلام دخترم ۱سالشه دندان نیش دراورره ولی کنار لثش ورم کرده مثل گوشت اضافه اورره باشه اینجوره دلیلش چیه دخترم خیلی بی قراره و گریه میکنه چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید
- مکمل برای ورن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکتر ورن گیری دخترم از ۶ماهگی خیلی کند شده و نمودار رشدی افت کرد ه مشکل خاصی نداشت در آزمایشات فقط الرژی پروتین گاوی و گندم داره که کمی رعایت می کنیم علایمی نداره دکتر براش رسیورس جونیور یا پدیا شور معرفی کرده حالا سوالم اینه پدیا شور تو بروشورش نوشته ۲سال به بالا اما دختر من ۱۴ ماهه اس میشه بهش داد ؟ اینا باتوجه به الرژی که داره موثر هستن ؟
- آزمایش
سلام آقای دکتر سوالی داشتم در ارتباط با آزمایش بزرگسالان. اگه لطف بفرمایین وجواب بدین ممنون میشم اگه هم در حیطه ی کاری شما نبود و حواب ندادین بازم مثل همیشه که لطف میکنین ومشکل فرزندامونو جواب میدین، سپاسگذارم. آقای دکتر من دچار آنفولانزا شده بودم روز سوم درگیری و دوروز همبود مرتب ناپروکس۲۵۰ مصرف میکردم هر هشت ساعت، آزمایشی داشتم انجام دادم که آنزیمهای کبدی هم بود توش. الان میزان آنزیمها بالا شده آیا میتونه علت مصرف ناپروکسن باشه؟ آنزیمهای کبدی سه برابر حد نرمال بالا هستن،
- زردی کف پای و دست کودک ۶ ساله
با سلام و وقت بخیرفرزند دختری دارم شش ساله که مدتی است در کف پای و دست او زرد شده و به رنگ زرچبه است علت آن چه می باشد .با تشکر اگر امکان داره جواب آن را زودتر بفرمایید
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام وقت بخیر دخترم هفته پیش تب کرد وسرفه دکتر بهش آموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۷روز خورد ولی روز ۱۲هم دوباره تب کرده سرفه برگشته وبینیش هم گرفته.قرص دیازپام ۲ مصرف میکنه الان شربت سفکسیم لوپراکس ۱۰۰دارم بهش بدم؟؟
- دوز مصرفی آموکسیلین125
مقدارمصرف وفاصله زمانی برای مصرف داروی آموکسیسلین125 در کودک1سال ده ماهه با وزن 10کیلو
- زردیصورت وکف پا
کودک من سه ونیم سالشه اول فقط کمی رنگ صورتش زردبودولی یه مدتیه که رنگ انگشتهاوکف پاشم زردشده علتش چیست ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانشم
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۴ سالشه اسهال میره کیدی لاکت زینک روی ۱ بار تو اب حل میکنم میخوره دیگه چی بدم زودتر بخوره بهتر شه
- یبوست
سلام. پسرم 7سال دارد. بدون شکایت و درد شکم بعضی مواقع 7 روز یا بیشتر بدون سفت بودن مدفوع بیرون روی دارد، ممنون از اینکه راهنمایی کنید

