Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ببخشید سرفه مکرر خشک که با اسپری سالبتامول رفع نشده بهتره بهش ازترمایسین بدیم ؟
سلام سرفه خشک در خواب علتش چی میتواند باشد اسپری سالبتامول هم تاثیری نداشته
- سوختگی گردن
کرم کالاندولا برای سوختگی خوبه
- ورم سینه
من یک نوزاد ۱۲ روزه دارم از روز اول سینه هاش کمی ورم داشت امروز بردمش حمام و کمی سینهاش ماساژ دادم آوردم بیرون یکیش ورم داشت اونیکی کمتر ینی الان یکیش بزرگ تره.نوزادم دختره لازمه به پزشک مراجعه کنم؟لطفا راهنماییم کنید
- سرما خوردگی
پسرم یک سال ۴ماهشه چند روز آبریزش بینی داره نفس نمیتونه خوب بکشه موقع خواب
- شربت هیدروکسی زین
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیم با وزن 12 کیلو دارم تمام دماغش رو میخارونه و زخم کرده دکتر پوست بردم گفته اگزما داره هیدروکسی زین داده میخوام بدونم روزی چندبار چقدر بخوره؟
- بند امدن نفس
سلام نوزاد یک ماهه دارم ک بعضی وقتا انگار گلو ش خشک میشه سرفه میکنه بعد نفسش بند میاد انگار چیزی توی گلوش گیر کرده میخواستم بدونم علتش چیست ایا رفلکس معده داره
- سلام یبوست نوزاد۸ماهه که تقریبا یک ماهه اینطوری شده
سلام خسته نباشید دختر ۸ماهه دارم که یبوست گرفته توی غذاهاش کره میریزم روغن زیتون میریزم لعاب خاکشیر میدم زیاد فایده ای نداره خیلی موقع مدفوع زور میزنه وسه روزی ار دفعه کم کم مدفوع میکنه وباد معده اش که خالی میشه خیلی بو میده مدفوع هاشم بو داره
- ادرار نوزاد
باسلام فرزند من ۵روزه ک متولد شده متوجه زردی بچه شدیم بردیم دکتر بستری شد و توازمایش عفونت ۴۰ نشان داد بعد ۳ روز بستری عفونتش تموم شد زردیشم کمتر شده ولی موقع ادرار کردن رنگ پوستش قرمز قرمز میشه و ب سختی ادرار میکنه شایان ذکر است ک سونو گرافیش هم نرمال بود
- بالا بودن گلبول سفید
سلام آقای دکتر من یه دختر 18ماهه دارم که داخل آزمایش گلبول سفید 12.3دهم بود اما سه ماه پیش که انجام دادم 8بود خطرناکه
- تعویض شیرخشک
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم الان یک ساله تمام داره شیر خشک سیمیلاک میخورد که به سختی دیگه گیر میاد و به نسبت گران هست حالا سیمیلاک ۳ ضمن کمیاب بودنش خیلی گران هم هست حالا سوالم این هست آیا با توجه به سن کودکم میتونم همون شیر خشک ۲ که قبلا میدادم بعد یکسالگی هم باز بدهم ریسورس جونیور گرفتم ولی املاحش خیلی کمتر از همون سیمیلاک ۲ هست و چندان دوست نداره
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزاد پنج ماههام وزنش پنج و۴۰۰هست وزن موقع تولدش ۲۶۰۰تا سه ماهگی افزایش وزنش خیلی خوب بود بعدازان متوقف شدطوری که سه ماهگی پنج کیلو بود چکارکنم وزن بگیره فقط شیرخودمو میخوره ده روزیه فرنی روبراش شروع کردم ولی زیادمیلی به خوردن نداره برای وزن گیریش میشه شیرخشک بهش بدم؟؟
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد پنج روزه من زردیش رو ۱۱ بود از قطره شیر خشت استفاده کردیم اشتباها به جای سه قطره در سه وعده از روز یه پمپ کااامل در سه وعده استفاده شده بچه اسهال یا علائم خاصی از خودش نشون نداده خواهشا بچین چیکار باید بکنم؟
- ایا فلج ارب قابا درمان است
- سلام دخترم 6ماهشه به خاطر دندون در اوردن خیلی بیقراری میکنه جوری که اصلا شبا نمیخابه میتونم شبها موقع خاب نصف قطره چکون قطره استامینوفن بهش بدم
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟
- اسهال
سلام خسته نباشین ببخشیددخترم ۴ماه ای دارم که ازتولدتاالان مدفوعش زردابکی بوده به دکترگفتم مترونیدازول نوشته ازدیروزکه بهش دادم چهاربارمدفوع ابکی کرده ایابه خاطرشربت بوده یاعلل دیگرداره
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم
- مدفوعچرب
میخواستمبدونمبایدچیکارکنمکهمشکلشبرطرفبشهباتشکر
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- عفونت گوش
سلام خسته نباشید اقا دکتر من دخترم ۲۱ ماهش گوشش یکم عفونت کرده و معاینه شد دکتر گفت که گلوش هم در اثر گوش ملتهب شده دکتر دارو آموکسی کولا و شربت دفین هیدرامین تحویز کردن و مدفوعش شل و به رنگ سبز لجنی هست تاکی باید این دارو بدم به دخترم؟

