Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر. پسر شش ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و نمیتونم به غذاش کره اضافه کنم. میشه تو غذاش یکم روغن آفتابگردان بریزم؟ مدفوعشم یکمی سفته
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام ،آقای دکتر،پسرم رودر ده روزگی بنا به توصیه مرکز بهداشت بردم برا آزمایش تیرویید 4.75=t4=107.66-t3=1.95_tsh زردی هم یازده ونودوچهار،الان پانزده روزشه،آیا نیاز یه آزمایش مجدد تیروئید دارد؟ممنون
- تیک عصبی نوزاد
ایا درنوار مغز تیک عصبی نوزاد مشخص میشود
- تزریق امپول امپی سیلین
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یه دختر ۱۰ ماهه دارم زود ب زود ویروس میگیره و سرما میخوره .وقتی ۶ ماهش بود سرما خورده گوشاش عفونت کرد دکتر براش امپول امپی سیلین ۵۰۰ زد یعنی میشه با اون امپول ایمنی بدنش پایین اومده باشه که زود سرما میخوره ؟ اگه ایطوریه پس باید چیکارش کنم چ چیزایی بهش بدم ک بدنش قوی بشه؟ ممنونم از پاسخگوییتان 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- نوزاد دو ماهه
سلام دخترم دو ماهشه سرفه زیاد میکنه گاهی تا ۳۰ تا که کاملا قرمز میشه نمیتونه خلت بده بیرون ، دکتر آزیترومایسین برم هگزین و آمیتن نوشته
- هماهنگی چشم
سلام خسته نباشیداقای دکترپسرمن هشت ماهش تموم شده الان بهداشت گفتن که چشماش یخورده باهم هماهنگ نیست دلیل هماهنگ نبودن چیه
- دل درد
سلام اقای دکتر من پسری ۱۸ ماهه دارم با وزن ۱۳ کیلو ..سه روز پیش تب کرد که با دارو کنترل شد و الان تبش برطرف شده ..فردای اون اسهال شد که دارو دادم خوب شده ..فقط دیروز مثلا دوبار که دستشویی کرده دستشو میزارع رو شکمش و گریه می کنه و زور میزنه میدونم دلپیچه داره ..چی بهش بدم نیازه که چرک خشک کن استفاده کنه .اخه از شانس دکترم نیس
- گوش دردوسرماخوردگی
سلام دخترم4ماهشه، سری قبل بخاطر قرمز و ملتهب بودن گوشش آموکسی سیلین200 ب مدت 10 روز مصرف کرد الان فقط یکی از گوش هاش کمی قرمزه، اما گاهی دیتش رو سمت اون میبره و گاهی هم سخت شیر میخوره آیا باز هم نیاز ب مصرف آنتی بیوتیک داره با توجه ب سنش؟
- خس خس کردن گلو
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ام گاوس خیلی هس خس میکنه دکترم بردمش ولی الان تقریبا دوهفتس فرق نکرده شربت پدیا کافی واسش ضرر داره ؟ میشه راهنماییم کنین
- سیاهی زبان
با سلام دخترم ۴۸ روزس حدود دو هفته زبونش سیاه شده مصرف شیرشم شیر خودمه کمکی شیر خشک بهش میدم
- مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- علت زیاد کار کردن شکم
سلام خسته نباشید.دخترم سه ماه وبیست روزشه شیرخشک مصرف میکنه شکمش زیاد تو روز کار میکنه ۶کیلوهستش رنگ مدفوعش هم سبز رنگ چیکار کنم خوب بشه
- تداخل قطره
سلام دخترم هفت ماه و نیمشه دکترش بش شربت زینک پلاس یوروویتال داده روزی 2/5سی سی .مرکز بهداشت بش قطره ویتامیکس، خوردن این دو باهم در روز اشکالی نداره . اخه هردو تقریبا ویتامین های مشابه بهم دارن
- اندازه دور سر نوزاد ۱۰ ماهه
باسلام و وقت بخیر پسر ۱۰ ماهه مون رو امروز بردیم درمانگاه گفتن دور سرش به خط قرمز نزدیک شده لطفا راهنمایی مون کنید ۱۰ ماهه ، قد ۷۶، وزن ۹.۴۰۰، دور سر ۴۶.۵
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- بی خوابی
سلام دخترم شباخیلی بیخوابه چه شربتی میتونم بهش بدم

