Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گلو
سلام مجدد ببخشید شربت آزیترومایسین پیدا نکردیم حالا چی بدیم برای عفونت گلوش
- همزمانی سرماخوردگی و واکسن شش ماهگی
سلام من دیروز پسرمو بردم واکسن شش ماهگی زدتا شب مشکلی نداشت ولی شب دیدم خواهر بزرگش گلو درد داره و آبریزش واحساس کردم پسرمم سرماخورده تب میکنه.به نظرتون خطرناک نیست
- کرونا
سلام دکتر همسایه مون کرونا گرفته طبقه پایین هست احتمال داره ماهم بگیریم بچه نوزاد دارم نگرانم... بعد هفته گذشته خواهرش داشت ولی خودش هنوز نداشت خواهرشو ک برده بود دکارخ ائمدهح بود دم خونمون کمر دخترمو از رو لباس بوس کرد اگه ماهم گرفده باشیم تا کی نشون میده
- سوال درمورد دوز سفکسیم
سلام .وقتتون بخیر الان ۵ روزه دخترم گلودرد و سرفه و تب و آبریزش بینی داره دکتر براش شربت سفکسیم داده اما خیلی تعقیری نداره تو حالش نیست . دخترم ۱۵ ماهش هست و حدودا ۱۲ کیلو هست
- ختنه
سلام پسرم دوماهشه دو روزه ختنه کردیم روزی چند بار تو آب و صابون بزارمش ؟
- سرما خوردگی کودک
سلام بچم یک ماه میشه ک مریضه هیچ داروئی اثر نداری سرفه میکنهدو بعد بلا میاره سینش خیلی صدا میده تبم دارم می اونید راهنماییم کنید ممنون میشم بچم نه ماهش هست
- غذانخوردن کودک دوساله وهشت ماهه
سلام دختر من دوسال وهشت ماه داره، فقط شیرخشک و شیر پاستوریزه میخوره، دوسالگی شیرش قطع کردیم یکم غذاخوردن باز شیرپاستوریزه و الانم مرتب پستونک میخوره وشیرخشک، چیکارکنم غذابخوره؟ مکملهای سانستول وزینک هم برااشتهاش گرفتم بازغذا نخورده، ممنون
- تشكر
سلام آقاي دكتر مهربون. سوالي ندارم. خواستم تشكر كنم ازتون بخاطر لطف و مهربوني و قلب بزرگي كه داريد. بي چشمداشت با حوصله به همه سوالات جواب ميديد. دنيا به آدمايي مثل شما خيلي احتياج داره. اميدوارم هميشه سالم و سلامت و برقرار بمونيد.
- از کجا بدونم نوزادم متابولیک نیست؟
جواب آزمایشی که از پاشنه نوزاد خون گرفتن هنوز بهمون تحویل ندادن من نگرانم.درواقع ۸ دی صبح شاعت ۹و ۱۵ دقیقه به دنیا اومده ۱۴ دی از پاشنه اش خون گرفتن.چون همه جا تعطیل بود واسه همون تاریخ ۱۴ دی خون گرفتن از پاشنه اش از کجا بدونم نوزادم متابولیک نیست؟سلام آزمایشی که از پاشنه نوزاد خون گرفته میشه متابولیک بودن نوزاد رو بررسی میکنه؟ یا فقط تیروئید نوزاد رو بررسی میکنه؟ سلام اگر نوزاد شیر بخوره و مدفوع کنه و رشدش تقریبا خوب باشه فقط زردی داشته باشه متابولیک محسوب میشه؟نوزاد میتونه با دستش انگشتمو بگیره،فقط چون جواب آزمایشی که از پاشنه نوزاد در هفت روزگیش خون گرفتن هنوز بهمون تحویل ندادن من نگرانم.درواقع ۸ دی به دنیا اومده ۱۴ دی از پاشنه اش خون گرفتن.
- دلیل زردی کف پا
سلام .پسرم 4 سالشه چند روزه متوجه شدم کف پایش زرد و تقریبا به نارنجی میزنه خیلی نگران شدم گفتم شاید کم خونه و فروگلوبین براش شروع کردم
- نان دادن
میشه ب نوزاد ک ده ماش تمام شده نان بربری داد
- مولتی
سلام پسرم دوسال وسه ماهشه.پارسال ی آزمایش دادم براش مقداری کم آهن و ویتامین د کم داشت.که آزمون موقع شربت آهن ومولتی ویتامین وکلسیم میدم بهش..تاکی بایدادامه بدم...چون غذاهایی ک میخوره خیلی ویتامین یا آهن و..نداره
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر؟
- شربت
سلام آقاي دکتر خداقوت ممنون که وقت گران بهاي تان را براي ما ميگذاريد.آقاي دکتر شما فرموديد شربت کوآموکسي کلاو را اگر فرزندم گوش درد دارد 10روز ادامه دهم اما خير او گلو درد داشت و آب دهانش را نميتونست قورت بده با مصرف منظم الان 5روز هست که ميخوره و دو روزه که کاملا خوب شده آيا تا همين 5روز کافيست يا 7روز کامل بدهم؟؟چون خيلي بي قراري ميکنه با خوردنش لج شديدي ميکنه
- میزان غذای لازمبرای رشد
اقای دکتر پسرم یک سال و چهارماهشه هر چند وقت یک بار اسهال میگیره و هر چند وقت یک بار تاولهای ابکی رو دست پا و گوش میزنه خیلی هم ضعیف ولاغر هستش علت چیه دکتر هم خیلی میبرم ولی فایده نداره
- چرا کف پای بچه به رنگ زرد است
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- غده بالای ابرو نوزاد
سلام ببخشید من پسرم ۱۵روزشه یه غده انتهای ابرو راستش هست زیر دست تکون میخوره این منو خیلی نگران کرده میشه بگید باید چکار کنم چجوری این غده خوب میشه
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- سلام وقت تون بخیر پسرم یک سالشه سینه اش عفونت کرده
میزان مصرف دارو برای کودکان یک سال چقدر باید استفاده کرد وزنش 10کیلو

