Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهش تمومه شیر ببلاک اچ ا میخوره میتونم بعد از یکسالگی شیرش رو عوض کنم تا وزن بگیره چه شیری پیشنهاد میکنید که وزن دهیش خوبه چون هم رفلاکس داشت هم به پروتئین گاوی حساسه ایا بعد از یکسال برطرف میشه
- مطب
سلام آقای دکتر وقت بخیر شنبه مطب تشریف دارین؟
- شیر مادر
سلام اقای دکتر. من نوزاد هفت روزه دارم. هم شیر خشک به پسرم میدهم و هم شیر خودم را میدوشم و میدهم. میشه لطفا بفرمایید شیرمادر دوشیده شده تا چه زمانی در محیط اتاق و تا چه زمانی در یخچال میشود نگه داشت؟ خیلی متشکرم که وقت شریفتون رو در اختیار مادران نگران میگذارید و در فرصت اول همیشه پاسخگو هستید من همیشه برای شما دعای خیر دارم
- اگزمای نوزاد
سلام برای اگزمای صورت نوزاد ۴ ماهه چه پمادی مناسب هست؟ کرم ثمین تاثیری روش نداره پماد فلووسینولون زدم خوب بود اما کورتون داره نمیدونم چکار کنم
- شيرخوردن در شب
سلام سوال ديكم اينه كه تو شب لازمه بچه رو بيدار كني شير بخوره چون خودش بيدار نميشه ٥ ماهشه
- بیسکوییت مادر
نوزادی ک از ۴ ماهگی غذای کمکی براش شروع میشه کی میتونه بیسکوییت مادر بخوره؟
- سلام عصربخیرببخشیدپسرم امروزاهنرباقورت داده هیچ اتفاقی براش نمیوفته
- ترش کردن
سلام اقای دکترخسته نباشید.پسرم ۱۸ خرداد میره تو یکسال الان حدود سه روزه غذا میخوره ترش میکنه میریزه شیرمیخورع نیست اینجوری ...دلیلش چیه اقای دکتر
- پسرم ۸ ماهشه شبا نمیخوابه همش گریه میکنه ب خودش میپیچه
- گریه نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم امروز یک ماهش شد از صبح خیلی بی قراری میکنه یعنی یه وقتهایی مدام گریه میکنه یک هفته پیش آوردم پیش شما فرمودید نفخ داره قطره پدی لاکت ودایمتیکون دادید دو روز پیش احساس کردم نفخش بهتره هیچ کدوم ندادم الان چیکار کنم آقای دکتر؟
- خلط نوزاد
سلام وقت بخیر شیرخوار پنج ماهه ام دچار برونشیت شد، شربت سالبوتامول، سیتریزین و کلاسین و اسپری بینی تجویز شد. الان هفت روز گذشته ولی گاهی سرفه خلطی داره و خلط پشت حلق. عطسع هم گاهی داره. خلط پشت حلق با تمیز کردن بینی و بخور درست نمیشه. چه کنم؟
- سلام پسرم فاویسم داره شربت گایافنزین ضرر نداره براش ؟؟
- سلامت نوزاد
.سلام نوزادم۱ونیم ماهشه واین چندروزه که بعداز گرفتن عاروقش پنیرک بالا میاره وخلطی هست وسفیده ورنگ زرد یا سبز نیستش واینکه هیچ علاعم سرما خوردگی هم نداره خواستم ببینم علتش چیه؟؟؟
- اسهال ابکی دختر ۵ ساله
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام من نوزادسه ماهو نیم دارم که کمی ابریزش بینی وکمی هم گرفتگی صدادارد ایا نیازهست که به پزشک مراجعه کنم یایاشیردهی ومراقبت درخانه بهبودمیابد
- سر انگشتان دست دخترم تیره هسته علت از چی میباشد
سر انگشتان دست دخترم تیره شده حلت از چی میباشد
- علت نفخ و یبوست
سلام خسته نباشید.اقای دکتر من پسر 1/5دارماز دو ماهگی نفخ داشت.شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد و تا 9ماهکی دیگه گیرم نیومد الان شیر گیگوز میخوره هنوز نفخ ویبوست داره باید چیکارکنم,؟
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
سلام من نوزادم3ماه داردموقع خواب خیلی گریه می کند تا خواب میرودبه چند دقیقه نشده بیدارمیشودواز دوباره گریه می کند مشکل خواب داره نمیتونه درست بخوابه، دکتر هم بردمش میگن مشکلی نداره برای دل دردش هم دارو میخوره، می تونم از شربت بی بی سد استفاده کنم برای خوابش
- چهار دست وپا نرفتن
- تاول انگشت
باسلام دختریکسالو شش ماهه دارم انگشست شصتش از گرمای فندک تاول زده.چه کنم ک موجب عفونت نشود و زود خوب شود.

