Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش بهش اندازه یک بند انگشت عسل دادم نگرانم چی میشه الان
سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش ندانسته بهش یک بند انگشت عسل دادم الانم نگرانم چی میشه
- سلام پسرم ده ماهشه تاالان غذای میکس شده بهش دادم .امروزبراش سوپش روباپشت قاشق له کردم نخورد.تاکی بایدغذای کیکس شده بهش بدم .درضمن تازه ی دونه دندون دراورده ونشستن یادگرفته
- شربت اموکسی کلاو
با سلام وقت بخیر سوالی دارم ، شربت آموکسی کلاو برای سرفه کودک ۸ ساله خیلی قوی نیست ؟ دوز مصرفی رو میشه لطفا بهم بگید ، ممنونم
- سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره
- جوش های ریز زیر پوستی
سلام آقای دکترببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده کشاله هردورانش جوشهای ریز زیرپوستی داره پماد زینک اکسیدوکالاندولاایروکس وهیدروکورتیزون استفاده کردم هیچ تغییری نکرده پوشکشم عوض کردم میشه یه پماد مناسب معرفی کنید؟؟؟
- رورویک
با سلام و وقت بخیر از پایان چندماهگی میتوان کودک را در رورویک گذاشت؟
- مجراي اشكي نيمه باز
سلام خسته نباشيد ،مجراي اشكي نيمه باز با روزي سه بار ماساژ تا چندماهگي باز ميشه خيلي نگرانم ممنونم ازتون
- دکتر سلام
سلام اقای دکتردخترم مدفوعش امروز سفت بود ویکبارتاالان ساعت ۴عصر دفع داشته،،وخون نداشت از ۶صبح تب نکرده شکرخدا حال عمومیش خوبه وقتی خوابه بادهان گاهی نفس میکشه،ابریزش بینی داره و باسرفه ازخواب بیدارمیشه و یکم بالا میاره خشک هست سرفه اش چی بدم بهش ایا سرماخورده؟دیروز معاینه شده گفتن خوبه گلوش و سینش آزیترومایسین۱۰۰ روزی ۲ونیم سیسی قطره فلور هر۱۲ساعت ۵قطره زینک هر۱۲ساعت ۲ونیم سیسی داروهاش هست که میدم بهش ضدسرفمم بدم چکارکنم؟ خشکه سرفه هاش و زیاد نیست
- سوزن
سلام اقای دکتر خوبین اقای دکتر چند روز پیس خیاطی میکردم که یهو سورن چرخ خیاطی شکست خیلی ریز فقط سرش اون جاییکه نخ وارد میشود شکست غذای بچه هم کنارش بود فکر کنم افتاد تو غدا کودکم ۲ سالشه تا خاستم غذا را دور بندازم دیدم خورده حالا چکار کنم خیلی نگرانم سوزنی که شکست خیلی ریز بود تورو خدا یه راهکاری نشونم بدید بچمو خیلی سخت پیدا کردم
- اسهال
باسلام پسرم یک سالشه سه روز بعداز واکسن دچار اسهال شدید شده به طوریکه پاش سوخته الان چهار روزه باوجود مصرف شربت امیلوپرا خوب نشده چیکار کنم ممنون میشم اگر جواب بدید
- سرماخوردگی
درود آقای دکتر دختر من ۸ماهشه چند روزِ بینیش گرفته بود از دیروز آبریزش داره و امروز هم کمی سرفه میکنه و صداش گرفته چه دارویی تجویز میکنین؟ممنونم
- رفلاکس
دخترمن نزدیک سه ماهشه به شدت استفراغ میکنه و داروی زانتاک و موتیلیوم و کولیف مصرف میکنه و بصورت مقطعی خوب میشه و بازهم شدت پیدامیکنه رژیم غذاییم لبنیات گوشت گاوو گوساله مرکبات خربزه انگور توت فرنگی رب گوجه هست ولی بازهم تاثیری نداره خس خس هم داره دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم ک دخترم درمان شه
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام وقتتون بخیرببخشیدپسر شیش ماهه دارم ک شکمش تاشیاف گلیسرین نزارم براش کارنمیکنه ازشیرخودمم تغذیه میکنه گازهای بدبویی هم میده ومقعدشم قرمزرنگه ممنون میشم راهنماییم کنیدچکارکنم خوب شه
- کاکائو
سلام آقای دکتر بچه 17 ماهه دارم میخوام بدونم میتونه کاکائو بخوره یانه ؟ شیرکاکائوچطور
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم
- ابله مرغان
سلام جناب اقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دوسال و سه ماه دارد. از بدو تولد تحت نظر شماست. ما ساکن رشت هستیم. اما خانوادم ساکن تهران هستند. چند هفته ی پیش خواهرزاده ی من آبله مرغان گرفت . و پدر مادر من منزل خواهرم رفت و امد داشتند. خال عمومی خواهرزادم خوب هست و زخم های ابله مرغانش در حال خشک شدن هستند. اکنون پدر مادر من قصد دارند که به رشت بیان منزل ما. آیا امکان دارد که پدر مادر من ناقل ویروس آبله مرغات باشند و به فرزند من منتقل کنند؟ پدر مادرم منتظر پاسخ شما میمانند تا شما پاسخ دهید و اجازه بدهید یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- نوزاد دختر
سلام نوزاد دختر 3 ماهه دارم بوی ادرارش عوض شده امروز که مادرش پوشکشو عوص کرد متوجه یک چیزی سفید مثل عفونت شده
- عفونت
- پریدن در خواب
سلام آقای دکتر. پسرم تو ماشین روی صندلی کودک میشینه. ده ماهشه. تو ماشین خوابش میبره. اما اغلب اوقات که تو ماشین خوابه هی تو خواب تکون میخوره و میپره. تو خونه موقع خواب اینجوری نیست. تو ماشین داخل شهر هم اینطوری نمیشه. تو اتوبان و بیرون شهر اینجوریه. علتش چیه؟

