Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- ضربه به سر نوزاد
پسرم ۳ ماهشه جغجغه سبُک آروم افتاد رو سرش بعد از یک ساعت استفراغ کرد البته همیشه استفراغ میکنه ولی اینبار زیاد بالا آورد آیا خطرناکه
- سرما خوردگی
سلام.وقت بخیر.ایا نوزاد ۳ ماهه هم سرما میخوره؟ دخترم امروز ۳ ماهش تموم میشه و فردا وارد اول ۴ ماهگی میشه و دو هفته ای میشه که تک سرفه و عطسه و خرخر تو بینی داره.که یک پزشک گفت حساسیت هست و پزشک دیگر گفت سرما خوردگیه .تو بینیش مخاط داره گاهی خیلی سفت و گاهی معمولی و دیشب تو خواب انگاری بینیش احتقاق گرفت و قطره ریختیم و بعد چند دقیقه مخاط سفتی ازش اومد بیرون.از امروزم گریه میکنه و بیقراره.دکترش بهش شربت ازیترومایسین ۱۰۰ هر صبح و غروب ۲۰ قطره داد. میشه راهنمایی کنید با این علائم چیکار باید بکنیم.باتشکر از لطف شما.خدانگهدار
- سرماخوردگی
سلام وخسته نباشیدببخشیدآقای دکتردخترم 3ماهشه آبریزش بینی داره ولی خیلی کم ولی سرفه میکنه ازخواب میپره شبرخودم هم میخوره چه دارویی براش خوبه به دکترمتخصصم دسترسی ندارم لطفااگه میشه راهنماییم کنیدممنون میشم
- چشمک زدن نوزاد پنج ماه
سلام وقت بخیر.دختر پنج ماه و بیست روزی دارم .که دوبار یه حرکتی رو تکرار کرده که خیلی ترسیدیم. یه بار سه چهار ماهگیش یکیشم امروز .که به صورت غیر ارادی چشماش رو میزنه.و ناخوادگاه بعضا دهنشم باز میکنه. اصلا شبیه چشک زدن عادی نیست. شبیه تیکه . یه نیم ساعتی اونجوری شد بعد خوب شد.فیلمم گرفتم ازش در اون حالت. خیلی نگرانم. قراره شنبه ببرمش نوار مغز. ولی چون شهرمون برا نوزاد نداره مجبورم با این شرایط کرونا برم یه شهر دیگه. بهم بگید چرا اینجوری میکنه 😔😔😔😔
- عفونت چشم
سلام و ادب دخترم یکی از چشماش همون اولی ک از بیمارستان اومد سرماخورده قطره باکتماید گرفتیم چطوری بدیم
- گریه کردن
باسلام وخسته نباشی اقای دکتر دخترم یک ماه هسته موقتی می خواد ادرار یا مدفوع کنه اول گریه می کنه بعد انجام میده رفتیم آزمایش انجام دادیم گفته عفونت نداره مشکل چی
- مطب چهارشنبه بازه؟
سلام آقای دکتر ببخشید امروز مطب تشریف دارید؟
- قطره برای نفخ
سلام خسته نباشید، قطره برای نفخ نوزاد زیر ۶ ماه چی خوب هست؟ اول کولیکید دادم خوب نبود، روتلفور دادم بازم نفخ داره
- شربت کيد هليکس
سلام آقاي دکتر من 3 چهار روز پيش سرماي شديدي گزفتم که دکترا مي گفتن شبه آنفلانزاست خيلي شديد بدن درد داشتم و مريض بودم و بچه ي 13ماهه دارم که بهداشت رو رعايت ميکردم و ماسک ميزدم الان بچم کمي سرفه داره خيلي ميترسم قبلا سرما خورده بود 9ماهه بود دکتر بهش براي سرفه شربت کيد هليکس داد گياه برگ عشقه داخلش داره خواستم بپرسم شربت مدام داخل يخچال بود آيا الان که 5ماه گذشته ميتونم بهش بدم؟؟اثري داره؟
- کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - پودر
سلام دکترپسرم۸ماهشه بدلیل تب خبلی زبادبستریش کردیم تبش خداروشکرقطع شدولی ۲روزه همش خودشوعیب میکشه وخوب شیرنمیخوره پرستاربا من گاستروفیکس دادتابهش بدم بنظرتون برای دلپیچه خوبه؟
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- قرص آهن
سلام آقای دکتر من دختر۳ماهه ای دارم قرص هماتینک میخورم برابچه ضرر نداره ممنونم
- سرماخوردگی در نوزادان
سلام خسته نباشید پسرمن ۳ماهشه ولی سرماخورده همش سرفه میکنه آموکسی کلاووشربت ضدسرفه میدم ولی خوب نشده فوق تخصص ریه هم بردم مشکلی نداشت گفتن خوب میشه ولی هنوزخوب نشده اذیت میشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام. وقت بخیر. پسرم ۲ماه و۵ روزت با۲و۶۰۰وزن.الان سه روزه که هرچی پوشکش را عوض میکنم.دفع داشته.دیروز بردم دکتر بهش پدیلاکت داده ۱۲ساعت ۵قطره وکپسول لانزوپرازول.که گفتن هر۱۲ساعت نصف کپسول بده بهش.اما کپسول هرکاری میکنم نمیخوره کوبیدیمشم.وحلش کردیم .اما همین که میریزمش دهنش حالت تهوع میگیره وهرچه خورده بالا میاره.چه دارویی جایگزین کپسول بهش بدیم.بعد اسهالشم هنوز کم نشده .تاحالا زرد بود اما الان کمی سبز هم شده.نمیدونیم چیکارش کنیم .میتونم اوآراس هم بهش بدیم؟؟بعدهنوز واکسن ۲ماهگی براش نزدیم.اشکال نداره باوجود اسهال فردابراش واکسن بزنیم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.اجرتون با آقا امام حسین.
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد۳ماهه من ۸روزه که شکمش کار نکرده بردم دکترپودراُمپرازول داده ۳روزه دارم استفاده میکنم هیچ اتفاقی نیافتاده میشه راهنمایی کنید
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- علت گریه نوزاد۳ماهه ونخوابیدن آن
دفع گاز شدید گریه زیاد ویوبوست نوزاد دفع مدفوع هر۲ روز یه بار

