Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوک انگشت اشاره
سلام خسته نباشید دختر من ۱۲ سالشه از دیروز تا الان میگه نوک انگشت اشاره دست چپش وقتی به یه جایی میخوره یه حالت سوزنی میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- سرما خوردگی نوزاد
با سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر نوزاد دو ماهه ای دارم که سرما خوردگی رو از خودم گرفته و سه روز تب کرده ولی الان خودم ۵ روزی هست حس بویایی و چشایمو از دست دادم ایا ممکنه بچه ام هم همینجور باشه از کجا بفهمم که خوبه ؟؟؟الان خدا رو شکر تب نمیکنه
- کار نکردن شکم ودونه های قرمز
سلام .من شیر خودم رو به بچه میدم وچون شیرم کم بود .اول شیر ب ب لاک دادم ولی چون ۶ روز شکمش کار نکرد ولی بعد از کار کردن شکمش نرم بود البته اب گرم بهش دادم..الان شیر خشک گیگوز میدم خودمم از لحاظ رزیم غذایی فقط نون سبزی ومرغ وگوشت اب پز میخورم.یه سری دو نه های قارچی روی صورت بچم دراومد که قرمز هستند..وبا شیر خشک گیگوز هر ۲ یا ۳ روز یا ۴ روز شکم بچم کار میکنه ولی سفت ویبوستی نیست....بچه اولم اگزمای پوستی هم داشت ودرنهایت شیر خشک پپتی بهش دادم...به نظرتون چیکار کنم برای شیر خشک مناسب ...ایا کارکردن شکم هر ۲ یا ۳ یا ۴ روز با شیر خشک گیگوز طبیعه یا باید عوضش کنم.الان بچم یک ماهشه..قطره بی بی careهم بهش میدم
- قد
سلام خسته نباشید دخترم ۳۵ هفته بدنیا اومد با قد ۴۹ وزن۲۷۰۰ الان چهار ماهشه قد۶۲ وزن ۷ کیلو شبکه بهداشت بهم گفتن رشد قدش کمه حتما باید ببرم پیش متخصص. میخواستم بدونم شما چی میفرمایید آیا برای قدش باید پیگیری کنم؟
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- زینک
سلام پسرم پنج ماه هشت روزش هست ودکتر براش قطره اهن وزینک .ومولتی ویتامین .نوشته.ایا هنوز زود نیست برای قطره اهن دادن واینکه زینک حتما باید بخوره ..چون احساس میکنم زینک میخوره بیقرارمیشه
- تب و گلودرد.
سلام اقای دکتر دخترم بیمار شماست ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو از امروز تب ۳۷.۹ داره و میگه اب دهن قورت میده گلودرد داره چه داروهایی براش استفاده کنم که زود خوب بشه؟ممنونم از شما
- سلام دختر ۶ماهه دارم آزما یش دادیم کروموزون ۲۱سه است چه کار کنم
- ارتباط دندان درنیاوردن باآمپول دگزا
سلام دختر یکساله ام هنوز دندون درنیاورده ممکنه بخاطر تزریق آمپول دگزا باشه ۴بار تزریق کردیم یا نصف با یک چهارم
- قطره
سلام من به دخترم قطره اهن لیپوزوفر میدم میتونم قطره مولتی ویتامین ادزیر بدم یا فرقی نمیکنه هر قطره ای باشه؟؟؟؟
- درباره شیر خشک
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه دارم که از بدو تولد سینش خس خس میکنه پیش متخصص اطفال بردم گفتن شاید سرما خورده شربت دادن ولی خوب نشده کولیک و نفخ هم داره بعضی وقتا بعد شیر خوردن از گوشه لبش تکه های کوچیک پنیری شکل میریزه بیرون و وسط خواب یدفعه بیدار میشه شدیدا گریه میکنه نمیدونیم از چیه از شیر مادر تغذیه میکنه ولی شیر مادرش خیلی کمه به نظر شما با این وضع چه نوع شیر خشکی بدیم بهتره روزی یکی دو وعده
- سرمانخوردن کودک
سلام دکتر خسته نباشید دختر من دو سالشه تا الان یک بارم سرمانخورده .اطرافیان میگن اصلا خوب نیس که تا الان سرمانخورده بدنش هیچ ویروسی از جمله سرماخوردگی رو نمیشناسه .واگه یک روز دچار بشه یا خدای نکرده کرونا بگیره خیلی سختش میشه من نگران سدم آیا صحت داره نظر شما چیه؟؟ممنون
- تغذیه نوزاد شش ماهه
باسلام خدمت شما نوزاد۶ماه ای دارم که هم با شیرخودم و شیرخشک آپتامیل ۱ تغذیه میشد چون وزن اضافه نکردو قیمتش برام گرون بود بهش شیرپاستوریزه کم چرب دادم که خیلی کم خورد میتونم شیرخشک دوباره بهش بدم و عوض کنم شیرخشک شو نان بدم مشکلی نداره
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه است و دو روزه که از چشم چپش گاهی آبی شفاف خارج میشود .همیشگی و شدید نیست ولی گاهی خارج میشود.لطفا راهنمایی کنید. ممنون
- شپش
سلام خسته نباشید...آقای دکتر پسرم پیش شما پرونده داره...الان ۳سالشه تو موهاش شپش در اومده چیکار کنم چه دارویی استفاده کنه....نیازه بیارم شما از نززدیک ویزیت کنید؟؟؟
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- پوره سیب زمینی
سلام آقای دکتر من دخترم ۲ هفته که داخل هفت ماهه میتوانم بهش پوره سیب زمینی بدهم؟؟شیر دوست ندارد به جای شیر میتوانم فقط با کره درست کنم؟؟ روزی چند بار بدهم؟
- سلام و عرض خسته نبتشید دخترم ۶سال و سه ماهشه گلوش درد مبکنه و تب داره دکتر بردم امپول بتامتازون نوشت براش ، زدیم میخواسام ببینم مشکلی نداره ؟ تو رشد دخترم تاثیر منغی نمیزاره
- کولیک نوزاد دو ماه
میشه یه دکتر خوب داخل اصفهان معرفی کنین که بتونم بهشون مراجعه کنم و کاری که گفتین انجام بدن؟ به نظرتون قطره بی بی کر خوب نیست بهش بدم؟
- شیر
میشه شیر خشک یک ساله رو به نوزاد داد

