Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه
- حرکات کودک؟؟
سلام اقای دکتر خسته نباشید.پسرم یک ساله هست .از هر لحاط رشد خوب هستن .ولی امروز بهداشت گفتن وقتی مثلا اسم بابا خاله یا عمه را میگویی میشناسد و به شخص مورد نطر نگاه میکند..متاسفانه تا حالا این حرکت را ندیدم..یعنی مشکلی میتواند باشد؟
- سلام برای یبوست نوزادسه ماهه چکارکنیم
سلام وقت بخیر پسر من الان دوروزه رفته تو۴ماه والان ۱۰روزی میشه مدفوع نکرده فقط دوسه بار که ازشیاف گلیسیرین استفاده کردم مدفوع کردن وازشیر خودم تغذیه میکنه فقط موقع خواب شب ۳۰سی سی بایک پیمانه سر خالی شیرخشک نان میدم ،واصلا احساس مدفوع بهش دست نمیده و هیچ اذیت نمیشه نمیشه وردی نداره ،قبل ازاین خیلی موقع مدفوع زورمیزد وپاهاش جمع میکرد پروری سه مرتبه مدفوع داشت.وزنش هم ۷کیلوهست
- توانایی
سلام جناب اقای دکتر کرم بین . وقت شریف شما بخیر و خوشی. آقای دکتر پسرم دوازده روز دیگه هشت ماهش کامل میشود. فقط غلط میزد . هنوز چهار دست و پا نمیرود و یا خودش به تنهایی نمیشیند. آیا جای نگرانی هست یا باید صبور باشیم ؟ پسرم تحت نظر شماست و هر ماه برای چکاپ خدمت شما آوردیمش. یکم هم تپل هست شاید تنبلی میکنه. یک دنیا ممنونم از اینکه وقت با ارزشتان را دلسوزانه در اختیار ما میگذارید.
- تعويض شير خشك
سلام ، كودك من ٧ ماهه است و شير خشك ببلاك ميخورد مدتي است به شهر استامبول امده ايم شير خشك او را مجبورم تعويض كنم چ شيري مناسب كودكم ميباشد .
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده
- کیدی لاکت
با سلام و عرض ادب و تبریک به مناسبت سال نو دکنر برای کودک یکسال و دو ماهه من پودر کیدی لاکت تجویز کرده و من پنج ساشه بهش دادم و الان توی نت دیدم که برای دو سال به بالاست و خیلی نگران شدم لطفا راهنمایی کنید
- تیرویید
دخترم ۱۱ سال دارد آزمایش تیرویید دادم جوابش ۱۲ شده.دخترم نسبت به همسالانش قد کوتاهتر است آیا به دکتر مراجعه کنم قدش هم بلند میشود خیلی نگرانم تازه سینه هاش برجسته شده و دست وپایش مو در آورده.ممنون میشم از راهنماییتون
- دکتر اطفال
سلام میخوام شیر پاستوریزه را باخشک قلطی کنم به دختر ۲ساله ا م بدهم مشکلی نیست بعد دقیقا ماه بعد۲سالشه ۱۵کیلوی ایا کمبود وزن دارد ممنون
- دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشین یه ذره نوک دندون دخترم بالا اومده خیلی کم،بعد قطره اهن نوک دندونشو تمیز میکنم ،میگن اگه دست ب نوک دندونش بزنی کج و کوله بالا میاد ایا درسته؟ ممنون از پاسخ های خوبتون
- شیردهی
سلام من بچه ام هفت ماهشه خودم بهش شیر میدم به شددت لاغر شدم میشه از قرص چاقی میوه ای گین اپاستفاده کنم برای بچه ضرر نداره
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه سرما خرده سرفه ابریزش وچشم هاش عفونت کرده کلی چرک میزنه بیرون وشبا که میخوابه چشاش باز نمیشه صبا ممنون میشم راهنمایی کنید
- پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟
- کم وزنی
سلام خسته نباشید دختر من چهار ساله هستش آزمایشات خوب بوده ولی از وقتی به دنیا اومد 2 کیلو بود الان که چهار ساله هستش 11 کیلو هست و شعرم اصلا بلد نیس بخونه لاغره استخوانش خیلی ظریفه. الان زینک پلاس بهش میدم شربت کلسیم کورال سیترات بهش بدم یا امگا3 چون اصلا بهش ندادم شیر اصلا نمیخوره ممنون میشم جواب بدین
- ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه رفلاکس داره شکمش خیلی قارو غور میکنه و خیلی به خودش میپیچه زور میزنه از درد گریه میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون
- تجویز سفالکسین
با سلام. پسرم ۷ ساله هست.دکتر سفالکسین ۲۵۰ تجویز کرده.چند سی سی و هر چند ساعت باید بهش بدم.وزنش حدود ۲۳ کیلو است.
- قرمز شدن بیضه سمت راست پسرم

