Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
بچم از صبح یکم داغه سرفه داره چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- ممنون
الهی که خدا به حق پنج تن به شما آقای دکتر عمر با عزت بده الهی آمین.
- باسلام وادب ازمروزی بدون علام صدای کودک ۸ماهه ام گرفته علتش چیست؟
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
کودک ۸ ساله که گلو درد و سوزش گلو دارد، دوتا جوش سفید در داخل گلویش زده و دو روز هم تب داشت، دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده و من مقدار مصرف رو نمیدونم
- کم وزن دخترس سال ونیم
من دخترم 3ونیم سالشه خیلی لاغروکم خونه 12 کیلووزنشه برادختربردمش گفت آهن بدنش کمه باویتامین دارم براش دارواستفاده میکنم ولی فعلا هیچ فایده ایی ندیدم نظرشماروخواستم
- ماسک.
سلام آقای دکتر دخترم ۵ونیم ساله هست پیش دبستانی میره آیا زدن ماسک موقع مدرسه براش مشکل ایجاد میکنه؟ممنون از شما
- عفونت چشم
سلام دکترعزیز پسرم ۴سالشه چشم راستش عفونت سبز میزنه گوشه ی چشمش و قرمز شده چی استفاده کنم و فاویسم داره.و اینکه خدای هستی بهتون خیروبرکت بده
- میزان مصرف دارو
سلام وقت بخیر من بچم ۲ سال ونیمه .تب داشت دکتر براش ازیترومایسین وسیفکسیم ۱۰۰ داده فراموش کردم چند سی سی باید بدم بهش .دخترم ۱۳ کیلو هستش ممکنه بگین مقدار مصرفی این داروهارو
- تب ولرزو اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴سالشه با وزن ۳۷کیلو از دوشنبه شب تب و لرز شدید واستفراغ داشت که با متوکلروپرامید تا سه شنبه بعداظهر استفراغش خوب شد و سه شنبه شب دیگه تبم نداشت بعد بهش هیوسین ۱۲ساعتی از سه شنبه هیوسین دادم که اسهالش بهتر نشد همش حالت دلپیچه و اسهال داشت و دل درد دیگه تا دیروز بعداظهر که چهارشنبه میشه دوباره بردمش دکتر برا اسهالش امپول هیوسین داد با قرص نالیدیکسیک اسید که از دیشب امپول زدیم براش با یکی قرص نالیدیک سیک اسید خورده ولی همش میره دسشویی دوباره و میگه همش احساس دارم که برم پی پی کنم ولی هیچی در نمیات هرچی زور میزنم نمیدونم چیکار کنم
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- دوره مصرف .
سلام آقای دکتر به فرموده شما برای عفونت چشم دخترم پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید استاده میکنم تا چند روز ادامه بدم ؟
- سینه
سلام دکتر، خسته نباشید.
پسر 15 ساله ای دارم که نوک سینه طرف راستش خیلی سفته انگاریه چیز گرد سفتیه ولی درد نداره در حالی که سینه سمت چپش اینجور نیست. تو رو خدا کمکم کنید. بنظرتون چیزی نیست؟ مشکلی نداره؟ خیلی میترسم. ممنون میشم. - سرماخوردگی وسرفه شدید نوزاد
نوزادم ۱ماهشه سرفه شدید وعفونت چشمی داشته دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته ولی داروخانه مقدار مصرف روننوشته چند سی سی باید بهش بدم
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- خارش مقعد کودک
با عرض ادب پسرم تحت نظر شماست و پرونده داره پیشتون ،چند روزه متوجه شدم کودک دچار خارش مقعد شده سنش هم نزدیک سه ساله وفابیسمه چه دارو و یا قرصی رو آقای دکتر تجویز میکنید؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- پرنوشی
سلام وقت بخیر .کودک هیجده ماهه ای دارم خیلی اب میخوره یکسره شیشه دستشه و طلب اب میکنه.از صبح تا شب شیش هفت بار شیشه اب ۲۴۰ میلی رو میخوره البته بیشتر از این هم میخواد ک من بهش نمیدم این مقدار اب خوردن طبیعی هست ؟در صورت غیر طبیعی بودن چه اقدامی لازمه انجام بدم .ممنون
- کاهش وزن و اشتها
با سلام.پسر من ۱۰ ماهشه و به علت آلرژی به پروتئین گاوی شیرخشک رژیمی الکر مصرف میکنه.وزنش ۸ کیلو و بتازگی اشتهاش به غذا کم شده میخواستم بدونم شربت زینک کیندر واسش مناسبه یا از شربت ایرانی زینک سولفات استفاده کنم.
- سرمااااااا
سلام دکترخداقوت...ببخشید دختر ۲سال و ۸ماهم از صبح تب میکنه سرفه و کمی گرفتگی بینی داره...انگار گلوش درد میکنه خر خر داره ..استامینفن و پلارژین و آزیترو میدم خوبه؟آزیترو خونه داشتم یاباید اموکسی بدم؟ آزیترو امروز ۳سیسی دادم که از فردا ۱ونیم سیسی بدم

