Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگي يارفلاكس
سلام وخسته نباشيد من يك پسردوماه و بيست وپنجً روزه دارم پسرم ٢٩روز زودتر بدنيااومدو١٢روزبستري بودو٦عددسورفكتانت بهش ازريق كردن وقتي دنيا اومد٢٨٥٠بودوقت ترخيص شد٢٦٠٠الان ك مزديك سه ماه داره چيزي نزديك ب ٧كيلو وزن داره شكرخداوزن گيريش بدنبوده الان حدود دو سه روزه احياس ميكنم مريض شده همش توخواب يا بعضي وقتا توبيداري شير مياد توگلوش وبرميگرده وحالت تهوع بهش دس ميده استفراقش هم يكم هم عوض شده قبلا بيشتر پنيري بود الان چندباري شيري هستش ودوبار فقط حين شير خوردن شيروبالا اورد،بينيش هم صداميده وپره از مخاط واب انگار جلو نفسش روميگيره وقت شيرخوردن خيلي اذيت ميشه امروزوفردام دكترتعطيله تاببرم صبحها هم همش بينيش ميگيره وخرخر ميكنه البته سرفه هم دانه دانه اي داره
- قدووزن
سلام اقای دکترمن پسرم ۴ماهشه۲۰بردم مرکزبهداشت بهم گفتن قدودورسرش خوبه ولی وزنش نیم کیلوکمه۶کیلوبودشیرمادرهم میخوره وزن تولدش۲/۷۰۰بودچیکارکنم بنظرتون
- سلام نوزاد من دو ماه چه کار کنم برای مدفوع مشکل دره گریه میکنه تا مدفوع کنه
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- حساسیت به لبنیات
سلام آقای دکتر من بعد از ۴ماه ماست خوردم دخترم تمام شب دلپیچه و نفخ داشت این یعنی حساسیت به پروتئین گاوی؟ و اینکه تا کی نخورم؟ممنونم
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- غذا نخوردن و شیر نخوردن
سلام اقای دکتر بچه ما الان تازه هشت ماهش تموم شده و هیچ نمیخوره خیلی کم اشتهاست ما چسکار کنیم غذا بخوره
- سرفه
سلام وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه وزنش ۱۴ و نیم. دو روز بود یکم سرفه میکرد پلارزین میدادم بهش. الان دیدم ۳۷.۶ تب داره. انتی بیوتیک لازم داره؟ یا فقط پلارزین و استامینوفن بدم؟
- تعادل
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد یک سال دارم که حدود دوهفتس چهار دست پا میره چهار پنج تا ک میره میفته و یا اینک وقتی نشستس میخواد خم شه چیزی برداره بعضی اوقات میفته یا یجای میگیره بلندشه رو زانو میفته میخواستم ببینم ایا کمبودی داره یا طبیعی هسش این موارد؟
- خون
دیدن خون درمدفوع بعد ابنات هم یه۵ ساعت قبل ابنباتچوبی خوردهویکم از اب کلهپاچه
- استفراغ شدید نوزاد 1 ماهه
سلام
نوزاد من 1 ماهه است دو روزه استفراغ شدید داره خیلی هم شیر میخوره
- یبوست
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام من نوزادسه ماهو نیم دارم که کمی ابریزش بینی وکمی هم گرفتگی صدادارد ایا نیازهست که به پزشک مراجعه کنم یایاشیردهی ومراقبت درخانه بهبودمیابد
- تب و بوی بد دهان و
تب شدید کودک یک ساله و بوی بد دهان داره و بالای لبش حالت یکم زخم هستش بدنش احساس میکنم درد داره چه بیماری داره نگرانم
- قطره آهن
سلام آقای دکتر خداقوت حفظتون کنه الهی لطفا ی قطره آهن و ی قطره مولتی ویتامین برای بچه های رفلاکسی آلرژیک و آلرژی به پروتئین گاوی معرفی کنید ممنون
- دفع زیاد کودک یکساله
سلام آقای دکتر دختر یکساله ام مدتیه تعداد دفعش زیاد شده و تقریبا هر چی می خوره دفع می کنه وزنگیری کمی داره با اینکه خوراکش هم بد نیست قبلا حساسیت به پروتئین گاوی داشت علت چیه ؟چی کار کنم
- دخترم ۷ ماه و ۱۶ روزش بدون کمک نمیشینه اصلا و چهاردست پا نمیره فقت دمر میشه .یکیم اصلا غذا نمیخوره تمایل نداره چیکار کنم
دخترم ۷ ماه و ۱۶ روزش نه چهار دست پا میره نه میشینه فقت دمر میشه و همینطور غذا نمیخوره فاشق را میبرم سمتش ک بدم دهنش را میبنده چیکار کنم
- ایستادن
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه یکی از پاهاشو روزمین میزاره اون یکی رو انگشتشو زمین میزاره خیلی نگرانم آیا طبییعه یا ببرم دکتر از کی باید دوتا پاشو بزاره زمین ممنون
- سرفه وگلودرد
سلام وقت بخیر من یه نوزاد پسر ۳ ماهه دارم که یه هفته هست سرما خورده و سینه اش خیلی خس خس میکرد الان خیلی سرفه شدید و پیاپی داره هر وقت سرفه میکنه یه دقیقه سرفه میکنه چی کار کنم دکتر بهش فقط قطره بینی داده

