Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر نوزاد من چهل روزش براش قطره مولتی ویتامین خریدم که هاوی آهن قطره میم هست براش ضرر نداره
- ريزش موي سر نوزاد
سلام آقاي دكتر دخترم ٤ ماهست تاراي موهاش ضعيفه و حجم موهاش كمه و موهاش ريزش داره روي بالشتش هميشه مو هست علت چيست تا كي ميريزه؟
- کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - اقای دکتر شیرخشک ال اف چاق کننده یا نه اخهدخترم رفلاکس داره دکترس اینو براش نوشته
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- یبوست دائم نوزاد دوماهه
سلام ی دختر دارم هفتادوپنج روزس از ی ماهگی دیگه مدفوع نمیکنه یعنی هر ده روز ی بار اونم با درمان سنتی مدفوع میکنه(فلوس)هر دکتر میبره میگه طبیعیه ولی بچه خیلی بیقراری میکنه همش گریه میکنه همش میچه ولی مدفوع نمیکنه تا ی کم فلوس میده خودشو خالی میکنه وزنشم ۵ کیلوعه چکار کنیم اقای دکتر الان چهلو پنج روزه فقط اینجوری مدفوع میکنه میترسیم فلوش براش ضرر داشته باشه از شیر مادر استفاده میکنه
- بی اشتهایی نوزاد وضعیفی
نوزادان خیلی ضعیفه بخوبی شیر نمیخوره 3ماهشه میخواستم بپرسم شربت زینک سولفات نحوه مصرفش چطوریه
- قطره پدي لاكت
سلام آقاي دكتر براي كار كردن شكم دخترم كه سه روزه مدفوع نكرده قطره پدي لاكت تاثير داره ؟شما چي پيشنهاد ميكنيد ٥ ماهه هستش از وقتي غذاي كمكي شروع كردم اينطور شده شما فرموديد يه چند روز قطع كنيد الان دو روزه غذا نميدم ولي همچنان بي فايدست
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- آمپول دگزامتازون
سلام آقای دکتر خسته نباشید امروز دخترم سرماخوردگی شدید داشت بردمش پزشک عمومی براش آمپول دگزا نوشت شنیدم که ضرر دار گفتم ببینم هیچ خطری نداره براش 5سالش 17 کیلو
- تشکر مجدد
با سلام و عرض ادب فقط میخواستم برای چندین بار بابت راهنمایی های سریع و دلسوزانه و بدون چشمداشت شما پزشک عزیز ازتون تشکر کنم🌺🌺 اجرکم عندالله
- چشم
سلام من ی پسر هشت ماهه دارم جدیدا متوجه شدم که وقتی به سمت چپ نگاه میکنه انگار یکی از چشماش حالت چپ شدن پیدا میکنه لطفا راهنمایی میکنید
- مولتی ویتامین کودکان
سلام وقتتون بخیر ،برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۵ ساله (پسر) که کم خونی مینور داره،ولی قد و وزنش نرمال هست چی پیشنهاد میدید و به چه مقدار؟ که کمتر دچار سرماخوردگی بشه.
- تب واسهال
کودک ۱۸ ماهه ام الان ۱۰ ساعتی میشود که تب دارد و اسهال میکن چه کنم
- تب و دل درد و اسهلال
پسرم از پنج سالگی بصورت دوره ای مریض میشه تب همراه با خلط سینه و گلو و مسدود شدن بینی و تهوع و استفراغ به مدت سه الی چهار روز حداقل دو ماهی یک بار که هر بار آنتی بیوتیک تزریق میشد ، با خوردن قرص نکسیوم 20 یه مدت خوب بود الن مدت یک سالی هست که بازم هر یک ماه یا دو ماه درمیان مریضیش تکرار میشه و همه حالتها رو داره الان 8 سالشه
- ریفلاکس وقطره سایمتیگون
سلام وقت بخیر پسرسه ماهه دارم کولیک دارد احساس میکنم غروبایی که قطره سایمتیکون روبه بچه میدم شب بیقراریش خیلی بیشتر میشه ایا این قطره برای بچه ای که ریفلاکس داره بداست بعداز شیرخوردن همه رابالا میاره گاهی زیر سینه بالا میاره بادگلو زیاد میزنه سکسکه های طولانی بعد از شیربالا اوردن سرفه کم میکند وبعدش گریه دست وپایش راتکان میده وشیر میاد بالا باز قورت میده گاهی هم میخاد خفه بشه شبیه این میمونه که توحموم یه دفعه اب سرد بریزی بعد شیر خوردن دهنش رو اینطوری باز ونفس میکشه سرش روهم تکان میدهد تشکر از دکتر مهربان درپناه امام زمان لطفا برای ریفلاکس یک داروی خوب اگر میشه معرفی بفرمایید
- واکسن هیجده ماهکی پسرم و زدم دیروز ..الان علائم سرماخوردکی داره چکارکنم ..چه عوارضی داره
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
مقدار مصرف شربت سفیکسیم برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۶ کیلو . دکترش فقط نوشته هر ۱۲ ساعت مقدارش رو نمیدونم .
- سرما خوردگی
یا سلام دختر من ۴ سال و ۷ ماهشه حمام بردم اجازه نداد موهاشو خشک کنم حالا تب کرده و آبریزش بینی داره و بینیش کیپ شده چه دارویی بهش بدم ممنون میشم کمکم کنید خودم می خواستم سفکسیم ۱۰۰ بدم بازم گفتم سوال کنم
- یبوست نوزاد دوماه ونیم
سلام وقت بخیر من یه دختر ودوماه ونیم دارم ک از چهل روزگی هفته ای یکبار شکمش کارمیکنه ودکتربردم هیچ دارویی ندادن وفقط یه پماد زینک دادن ک بعضی وقتا به مقعدش میمالم . بهش ترنجبین میدادم که دکتر گفتن ندم وبه جاش فلوس بدم . ولی فرقی نکرده وهفته ای یکبار مدفوع کنه .قبل چهل روزگی هروز دوسه بارشکمش کار میکرد ..شیر خوذمو میدم بهش . لطفا راهنماییم کنید ممنونم

