Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراق
سلام من دختر ۴ساله دارم الان استفراق میکنه وغذا نمیخوره وهرچی میخوره میاره بالا وهمش بی حاله ومیخوابه من چی کار کنم؟
- دانه های سفید
سلام خسته نباشید، چند روز دور دستگاه تناسلی پسرم دانه های ریز سر سفید زده پوشکش رو عوض کردم فکر کنم اینطوری شده ۹ ماهش هست بچه، چیکار کنم آقای دکتر ؟ ممنون
- خونریزی لثه
سلام وقت بخیر دختر۲۱ماهه ای دارم که سه روزه از وسط دندونای بالاش خون میاد با برخورد به هر چیز سفتی مثل میوه یا لیوان و.... دیشب تو خواب هم کلی خون اومده طوی که صورتش صبح خونی بود تجویز شما چیه
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۰کیلو وسیصد وزنشه ویکسالو ده ماهشه از دیروز یه چشمش عفونت زده و کوچک شده،آیا قطره باکتی ماید ۱۰ هر ۸ ساعت بریزم بهتر میشه یا نه؟
- نوزاد
سلام وقت به خیر نوزاد ما امروز 19روزشه و خیلی بیقراری میکنه و همش گریه میکنه و همش شیر مادر میخوره مشکلش چیه؟
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- غذای نوزاد
سلام خسته نباشیددکترمن پسرم شش ماه تموم کرده شیرخودمومیخوره خیلی شیرم زیاده همین الانم نصفشوبیرون میریزم اشکال نداره بجای غذای کمکی همون شیرموبخوره؟
- نوزاد
با سلام خسته نباشید میتونم به نوزاد شیش ماهه سیب زمینی پخته بدم؟
- حرکت نوزاد ۹ ماهگی
باعرض سلام خدمت آقای دکترچندتا سوال داشتم ۱- نوزاد دختری دارم ۹ ماهه ولی تاحالا نمیتوان بشیند یا چهار دست وپا حرکت کند ولی دوست داره تو پاهای خود وایسه بعد بحالت کمر که میره حرکت میکنه به سمت بالا غلطیدن هم انجام میده حرکت آن وقتی به کمر میره اینطوری که برعکس چهار دست وپا که روی سینه خیز بر میداره این روی کمر خیز به طرف بالا میره هر وقت میخوایم کمکش کنیم که بشینه بعضی موقعها میخواد وایسه۲- اقای دکتر چند ماهه وزن نگرفته وزن موقع تولد حدود ۳ کیلو بود الان ۶.۵ کیلو غذای که بهش میدیم فقط غذاهی که کمی نمک وادویه زده باشیم میخوره وبقیه رااصلا نمیخوره لطفا راهنمایی کنید
- واکسن شیش سالگی
شیش روز پیش دخترم واکسن شیش سالگیشو زده .کمپرس سرد روز اول گزاشتم اما روز بعد زیاد پیگیر نشدم الان شیش روز میگذره ولی دستش رو اصلا حرکت نمیده حالت تهوع و دل درد داره زیاد غذا نمیخوره و بی اشتهاس... بی حاله و دوست داره بخوابه....لطفا کمکم کنید این خطرناک نیست؟؟روی دستش هم لکه های تقریبا سیاه رنگی اومده از بازوش به پایین... من باید چکار کنم به هیچ عنوان نمیزاره به دستش دست بزنیم دستشو بالا نمیبره و درد داره
- ریفلاکس
سلام پسرم ۵۳روزه است وریفلاکس معده دارد شربت رانیتیدین خریدم بدون نسخه رویش نوشته ۲۰۰میلی گرم در اینترنت خواندم برای نوزادان ۱۵میلی لیتر است به اندازه یک قاشق چایخوری به اودادم ،خیلی خواب آلود شده ویبوست هم گرفته چه کنم نگرانم آیا شربت اشتباهی که بهش دادم خطرساز شده براش؟ شش ساعته که خوابیده وفقط برای شیربیدارمیشه،برای ریفلاکس معده اش چه کنم
- سلام دخترم ۸ ماهه بود ک تب و تشنج کردبراش قرص فنوباربیتال دادن و چهار ماهه مصرف میکنه دیروز پیش متخصص مغز و اعصاب بردم گفتن ک میتونم قرصش و کم کنم ولی همش استرس دارم از دیروزه هم همش دست راستشو میکوبه ایا باید قرص هاش و مثل روز اول بدم یا همون ک دکتر گفته رو بدم
- زانو
با سلام.پسر من دو سال ونه ماهش هست.چند ماهی هست متوجه شدم که وقتی عصبانی میشه یا به قولی لج میکنه ،زانوهاش به طرف پشت خم میکنه.به صورتی که غیر عادی به نظر می سه.مثل این هست که سر زانوها در راستای هم نیستن واستخوان پایینی کمی عقب تر هست.یه بار مراجعه کردم به پزشک گفت مشکلی در راه رفتن و دویدن نداره.پس اونم مشکلی نیست.میخواستم راهنمایی کنید
- استفاده نکردن بالشت
سلام آقاي دکتر دخترم 10ماهشه از 2ماهگي به بعد عادت داره روي تشک و بدون بالشت ميخوابه يعني اگه ميذاشتمش روي بالشت تو خواب خودش رو سر ميده و از بالشت مياره پايين روي تشک.اشکالي ندارد روي تشک بخوابد براي گردنش مشکلي پيش نمياد؟؟
- واکسن
با سلام سه روز پیش دخترم واکسن 18 ماهگیش روزده الان اطراه محل واکسن قرمزه اشکال داره ممنون
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه بیشتر مواقع یوبوست میگیره و شکمش نفخ هم داره کلا هروقت مریض میشه همیشه میزنه به گوارشش اسهال میشه و یکم اسید معدش زیاده دکتر امپرازول تجویز کرده و آیا میتونم برا تقویت سیستم گوارشش قطره پدی لاکت بهش بدم؟؟
- انگور
سلام پسرمن یک سال وچهارماه داره روزانه انگور ومیخوره خواستم بدونم که اشکال نداره که بهش میدم چون خیلی دوست داره ممنون از شما زنده باشی
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- دندان درد نیاوردن
باسلام دخترم یازده ماهشه ولی دندون درنیاورده میخواستم بدونم یکم دیر نشده یا هنوز فرصت داره میخواستم ببرم دکتر ممنون.
- ضربه به سر نوزاد ۵ماهه از ارتفاع ،۱ متری
۴روز پیش پسر ۵ماهم از تخت ۱متری زمین خورد ۵دیقه گریه کرد آروم شد سرش نه قرمزی ونه باد کرد وکارهاشم مثل روز های قبل ولی بازم نگرانم چیکار کنم جای نگرانی داره برا ایندش بده

