Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوزش ادرار
جناب دکتر دختر چهارسالم دو روزه ادرار دردناک داره و خون در ادرارش هست، چه دارویی بایستی بهش بدم؟
- نرمی حنجره نوزاد
پسرم نرمی حنجره داره من چند نفرو دیدم گفت تا۶ ماه خوب شدن ایا ممکنه پسرمنم خوب بشه تا ۶ ماهگی تازه رفته تو۶ ماه
- لکه سفید روی ناخن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر ۹ ماهه ام مدتی است روی بعضی از ناخن هایش لکه سفید وجود دارد آیا مساله مهمی است؟ ممکن است به خاطر کمبود زینک باشد؟ چون حدود ۲ ماه است که بهش قطره زینک نمیدم
- نوزاد نارس
باعرض خسته نباشید نوزادمن نارس ب دنیااومده و حدود دوماه و خورده ای در بیمارستان بستری بوده و الان یک سال و سه ماهه ک ب دنیااومده نوزادم نمیتونه سینه خیز بره ولی هم خودشو برعکس میکنه و هم چرخ میزنه و نشستن و هم شروع نکرده بسیار نگرانم لزفا بگید چکار کنم
- حبوبات
سلام خسته نباشید به کودکی که تاره شش ماهش تموم شده چه حبکباتی میتونیم بدیم؟
- وزن نوزاد ۶ ماهه
با سلام دخترم ۶ ماهش رو تموم کرده.وزن تولدش ۳/۴۰۰بود الان هم ۷/۵۰۰هس ایا وزنش خوبه.
- قطره آهن آیروفیکس
سلام آیا روزانه یک سی سی قطره آهن ایروفیکس، آهن مورد نیاز در نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو را تامین میکند؟
- سرفه ودرد قفسه سینه هنگام سرفه پس م ۶ سالشه
سلام پسرم ۶ سالشه سرماخورده بود الان سرفه دا ه و هنگام سرفه قفسه سینش در میگیره والبته یه کم تب هم داره
- تعویض شیرخشک ومشکل دلدرد بچه
سلام بچه من 45روزشه و شب نمیخوابه. دلپیچه داره. شیرخشک هم گیگوز 1 استفاده میکنیم. ولی رشد خوبی نداشته و دلدردشم خوب نشده. میتونم شیرخشک را عوض کنم؟ وچه شیرخشکی مناسب میدونید
- مسکن
پسر دوماه دارم دندون كشيدم ميتونم قرص نوافن بخورم
- سرفه
با سلام و عرض تشکر از وقت گرانبهایی که میگزارید فرزند دختر 18ماهه حدود هفت ماهه که سرفه های رفت و برگشتی داره و هنگام خواب و بازی زیاد میشه دکتر انواع داروها رو دادن ار انتی بیوتیک تا کرتوت دکتر اخردو جور پاف داده وه یکی 5روز و بعدی یک ناه نصرف بشه و یک کرتون شیری که نصفش زده بشه به نظر شما کرتون رو بزنیم
- تف کردن نوزاد
با سلام.علت تف کردن نوزاد ۳ ماهه چیست؟
- گریه شبانه کودک
سلام کودکم دختره یکسال وهشت ماهشه کف دست وپاش خیلی عرق میکنه ماست هم خیلی میخوره میخواستم ببینم مشکلی داره وشبا خواب نداره تاهواروشن میشه دویا سه باربیدار میشه وفقط جیغ میکشه گریه میکنه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترمن پسرم ۴ماهه هست باید۲۷واکسن میزده چون سرماخورده مشکلی نداره دیربشه
- استفراغ
سلام وقت بخیر خواهر ده ساله ای دارم که همیشه دوماهی یک بار به مدت دو روز استفراغ داشت و از نظر قد و وزنی نرماا است اما الان نزدیک به یک ماه هست هفته ای یک بار استفراغ دارد علت این چیست؟
- لرزش سر و دست نوزاد
نوزاد ۶ ماهشه چند روز یکبار هنگام شیر خوردن سر و دستش چند ثانیه میلرزه چرا و چیکار کنیم مشکل چیه
- همه گيري ويروس كرونا
سلام آقاي دكتر اين درسته كه چه خونه بمونيك چه بيرون باشيم چه رعايت كنيم چه نكنيم همه اين ويروس رو خواهيم گرفت ؟من ك فقط منتظر دارو يا واكسن هستم وبه شدت نگران بچمم
- علت ورم درسینه چپ پسربچه ۷ ساله
باسلام خدمت جناب دکتر پسر ۷ ساله ام حدود ۵ الی ۶ هفته هست سینه چپش ورم کرده هیچ علائم دیگری ندارد وپیش چنتا دکتر عمومی بردم گفتن چیزی نیست ودارویی هم ندادن.لطفا راهنمایی کنید
- پاره گی مقعد
پاره گی مقعد نوزاد چهارماهه پاره گی مقعد که به قرمزی میزنه آیا خطر ناکه
- غده ریزسینه سمت چپ

