Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تعداد دفعات مدفوع
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر دختر من دقیقا ۲۴ ماهه اس . به مدت ۲ روزه که تعداد دفع مدفوعش ۴ الی ۵ بار در روز و به مقدار کم شده است. در صورتی که قبلا روزی یک بار و با حجم زیاد بود. آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشه؟ آیا باید اقدام خاصی انجام بدهم؟ با تشکر
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- اریترومایسین 200 بچه 21 ماهه ده میلویی چه مقدار بدم
تب داره غذا نمیتونه زیاد بخوره گلوش درد میکنه
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو چند سی سی در روز است
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد
- سلام چشم بچه دو ماهشه چشمش قی میکنه چقدر استفادهکنم
- مولتی ویتامین
دکترپسرم ده سالشهخیلی ضعیفه توخونه قطره مولتی ویتامین وآهن فروتب دارم تازه خریدم میتونم بهش بدم تاثیرداره؟اشتهاشم کمه
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ده ساله ۴۱ کیلو ،شربت سفکسیم رو چقدر بهش بدم؟
- تغییرشیرخشک
سلام آقای دگتر پسر سه ماهه دارم . شیر ببلاک1 استفاده میکنه شیرخشک رو چندروزه سخت میخوره و اینکه مقعدش کمی زبر شده و سفیدک زده دکتر پوست بردم گفت درماتیت پوشته میخوام بدونم بنظرتون شیرخشکش رو تغییر بدم؟چه شیری بخرم؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲۲ماهه
وزن کودک ۱۵ کیلو و ۲۲ ماهه است
- سلام پسرم دوسالشه،دو روز تب داشت،الان مدفوع ابکی داره،غذا هم هم اصلا نمیخوره۵روزه هیچی نخورده.سفیکسیم میتونم بدم،چند سی سی بدم
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر امروز روزپنجم که دخترم سرفه خلط دار داره سه روزپیش بردمش درمانگاه دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰نوشت روزاول ۳سی سی روزهای بعد۱ونیم ،الان سه دوزبهش دادم برای سرفه ش هم ستریزین داده فقط شب ولی بازم درطول روزسرفه داره ریه ش خلط داره طوری که نفسش صدامیخوره لطفا راهنمایی کنین همین داروها روادامه بدم؟لپش هم قرمزمیشه وپوستش خشک میشه ازوقتی دارو مصرف میکنه
- متشکرم
فقط خواستم تشکر کنم خیلی ممنون
- آمپول.
سلام آقای دکتر.دخترم ۳ سال ۳ ماهشه.گلودردشدید داره گلوش سفیدبرفکی شده تب شدیدداره میخواستم بدونم تواین سن میشه پرسلین ۶۳۳ زد یا ضرر داره.ممنونم
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک۷ساله
مقدار مصرف
- سرفه شبانه
با سلام.کودک سه ساله ی سرفه ی شبانه شدید داره .بردم دکتر سفکسیم و کلرفنیرامین دادن ولی اصلا تاثیری ندارد.لطفا راهنمایی کنید
- ازشیرگرفتن
سلاموخسته نباشید .پسرم دوسال و یک ماهشه.میخوام از شیر بگیرمش.با وجود ویروس کرونا باید چیکار کنم .بگیرمش یانه.ممنون از شما
- مدت زمان مصرف شربت
سلام خدمت شما آقای دکتر پسرم عفونت گوش داشت شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ بهش دادم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی سه سالشه تا چندروز این شربت بهش بدم؟
- قدو. وزن
سلام خسته نباشید دخترم 8سالشه قدو وزمش کمه زیر 20کیلو قد 110اشتها نداره، خوبم نمیخوابه چیکار بابد بکنم خبلی استرس دارم بخاطرش لطفا راهنماییم کنید چ دارویی بدم تپل بشه
- دادن عسل به 19ماهه
سلام آقای دکترخسته نباشید.میخواستم بدونم دادن عسل به دختر19ماهه مشکلی داره ? چون عسل خیلی دوست داره.ممنون

