سلام دختر من 13 ماهشه و وزن تولد 2 کیلو 450بود الان 13 ماهشه و وزنش 7 کیلو و 600 گرم شده وزنش الان چطوره و اگر کمه چکار کنم که وزن بگیره؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش کف پا راست
سلام پسرم 6 سالشه لرزش کف پا راست در خواب داره تاحالا یک بار لرزش کرده مشکلش چیه
- شکم دردشدید
سلام خسته نباشیدشکم دردشدیدداره 3سالشه
- تب ولرز
با سلام دخترم ۵ ساله هست بردمش دکتر دچار بی حالی و تب و لرز شدید شد. دکتر آموکسی کلاف نوشت ۱۰ روز دادمش اما با گذشت ۵ روز دوباره تب و لرز شدیدی کرد نمیدونم آیا آنتی بیوتیک دوباره باید مصرف کنه یا نه احتمال ویروس هست یا ممکنه عفونت ادراری باشه. چندجا دکتر بردم یا آموکسی کلاف دادن یا آموکسی سیلین دوره مصرف تموم شد چرا دوباره تب و لرز گرفت الا درست یک ماهه با فاصله هی مریض میشه لطفاً شما راهنمایی کنین چیکار کنم بازم آنتی بیوتیک یانه
- سلام وقت بخیر جای واکسن دوماهگی پسرم عفونت کرده
- دلدرد
پسر شش ساله ام حدود ده روز است که بیشتر مواقع دل درد وکمردرد دارد و گاهی دچار اسهال میشود و آروغ های بد بو دارد
- سلام کودک من ۹ سالش وزنش کم است هر غذای را نمیخورد مثل تخم مرغ کره آیاخیلی شربتهای ویتامین مختلف مصرف کرده ولی وزنش بالا نمیره آیا میتونیم قرص معده کلینیدیم براش بدیم ممنون
سلام دخترم یه سالشه وزنش خیلی کمه نه کیلو اصلا خوب غذا نمیخوره اونی که هم میخوره استفراغ میکنه میشه یه چیزی معرفی کنید تپل بشه
- مشکلات لب و پوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه پسر من پوست لب هاشو با دندون هاش کنده و الان دو روزه لباش خیلی باد کردن و مرتب پاره میشن و خون میان الان هم دونه های ریز قرمز چرک دار دور دهنش و چونه اش زده ممنون میشم برای درمانش راهنماییم کنید.
- سلام ببخشید پسر من دوسال داره شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر باید بدم روز چن بار؟
- شربت هیدروکسی زین
سلام. شربت هیدروکسی زین را به بچه ۳ سال و ۳ ماهه با وزن ۱۳/۸۰۰ روزی چندبار و چقدر بدهیم؟
- مصرف ایبو پروفن برای رفع تب کودک ۵ساله
برای کودک۵ساله با وزن ۲۰کیلو چند سی سی ایبوپروفن نیاز است؟
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟
- وخترم پنج ساله گوش درد داره دوتا شیشه شربت کواموکسی کلاوه ۳۱۵ متخصص گوش وحلق ببنی داد حدود ۶سی سب بافیمنده پود دوباره تب کرد بردمش پیش متخصص اطفال گفت دوز دارو ۲/۵روزی سه بار باوزن ۱۶کمبوده دوباره کواموکسی ۶۴۳ داددو روز که تمام شده بچه دوباره تب وگوش درد داره میتونم ازیترومایسین بدم البته دوباره مواموکسی از عصر سه شنبه شروع کردم تقریبا روزی دو یا سه با تب میکنه
ببخشید اگر ازیتروماسین بدم همون ۱۰ میلی روز اول سیس ۵میلی از فردا خواهش میکنم جواب بدین
- شکم درد
بچم شکم درد دارد وتب دارد وبعضی وقتا بیحال میشه واز نظر اشتها هم درکل خیلی بد اشتها است
- عدم دندان درآوردن کودک 13 ماهه و کمبود وزن در نمودار نرمال
سلام جناب آقای دکتر، دختر من 13 ماهه است و هنوز دندان در نیاورده و الان 8 کیلو و 200 است، پزشک متخصص تو قزوین بردم یکی میگه تا 15 ماهگی صبر کن اکر دندان درنیاورد بیار آمپول ویتامین دی بزنیم و چون قدش رشد کرده وزن مشکلی نداره، اما متخصص دیگه بردم میگه بیار آمپول الان بزنم دندون دربیاره و برای وزن هم کلی شربت ویتامین داده ، میخواستم نظر شما رو بدونم ممنون
- کمبود وزن
سلام آقای دکتر. دختری سه ساله دارم با وزن تولد۳۲۰۰ و با وزن فعلی ۱۱۵۰۰. خیلی ریز هستش. از سه ماهگی شیر خوردنش خیلی بد شد.به صورتی که فقط توی خواب شیر میخورد.و اصلا اشتها به غذا خوردن نداره و خیلی پر تحرک هستش. خیلی دکتر بردم و گفتن مشکلی نداره .انواع دارو های اشتها آور را استفاده کردم ولی باز اشتها نداره .به نظر شما چیکار کنم که وزن بگیره و اشتها داشته باشه؟ممنون
- مصرف دارو سفکسیم
پسرم. پنج سال داره مقدار مصرف سفکسیم برای اون چقدر باید باشه. ممنون میشم از راهنماییتون
- یبوست
سلام. پسرم 7سال دارد. بدون شکایت و درد شکم بعضی مواقع 7 روز یا بیشتر بدون سفت بودن مدفوع بیرون روی دارد، ممنون از اینکه راهنمایی کنید
- ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- همزمانی
سلام گاهی دارو با شیر همزمان یا بلافاصله بشه یا فاصله کمی از شیرخوردن با دارو یا دارو خوردن و شیر باشه اشکال داره؟ چقد زمان بین دو دارو که هردو هر۱۲ساعتن مثلا باید باشه
- یبوست کودکان ۳ساله
سلام من از وقتی دو نوع شربت آرژی پلاس و میم برای تغذیه به کودکم دادم یبوست گرفته واز دهانش بوی مدفوع می آید ایا ضرر دارد به ادامه دادن دارو

