سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- درمان خروسک
دکتربخاطرخروسک شربت گل بنفشه داده خوبع
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو روز دیگه یکسالش میشه همیشه سرما میخوره خلط پشت گلو هم داره چندشب خرخر میکنه ببنیش انگار کیپ میشه نمیتونه خوب بخوابه نفس بکشه طرف راست گلوش غده اندازه ی بند انگشت هم پیدا کرده میترسم لوزه داشته باشه یا پیدا کنه ممنون میشم راهنمایی بفرماید چه دارویی میتونم بهش بدم .با وجود سرما خوردگی مشکلی نداره واکسن یکسالگیشو بزنم باتشکر از شما
- قطره سیپروفلوکساسین در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر.قطره سیپرو فلوکساسین چشمی در دوران شیردهی میشه مصرف کرد؟ ممنون.
- سرفه و آبزیزس
سلام . کودک ۲ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو آبریزس و سرفه شدید پزسک عمومی قرص سیتروزین ۱۰ شبی یکی داد بهش دادم خورد الان نگرانم شاید قرص ضرر داشته باشه
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- ویتامین
سلام جناب آقای دکتر . وقت شما به خیر. پسرم دو سال دارد و در این دو سال تحت نظر شما بوده و خدا را شاکرم که شما پزشک پسرم هستید. و این باعث افتخار و مایه ی آرامش من هست. آقای دکتر پسرم از دو سالگی به بعد نیازی به مصرف ویتامین یا مکملی ندارد؟ اگر نیاز به مصرف ویتامین هست میشه لطفا معرفی بفرمایید. ترجیحا اگر خارجی باشد بهتر است. اگر هم نیاز نیست که هیچ یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر بزرگوار و دلسوز دعای خیر من و همسرم همیشه با شماست
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟
- خواب کودک ۷ماهه
پسرم ۷ ماهشه. در طول روز چرت هاش بیشتر از نیم ساعت نیست و خیلی هم خواب سبکی داره. شب ها هم حدودا ۴ بار بیدار میشه و تکون میخوره و نق نق میکنه باید حتما شیر بخوره یا تو بغل تکونش بدم که خوابش ببره. بعضی وقتا هم با گریه ناگهانی از خواب میپره. علت این وضعیت چیه؟ این بیدار شدنا تو رشدش اثر منفی نمیذاره؟
- تب
با سلام و عرض ادب برای کودک 18ماه برای تب 38/5 درجه شربت پارکید موثری هست ؟
- خورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش از گوشاش میکشه چشاشو وبینی شو پشت سرشو میخارونه علتش چیه
دخترم چهارونیم ماهشه یبار سرماخورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش صورت وسرشو میخارونه از گوشاشم همش میکشه یعنی برای چیه اشتهاشم خیلی کمه
- سلام وقتتون بخیر چندروزی است ناخنهای دخترم ازریشه زرد شده ودرحال افتادن هستند مشکلش چیه
- شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳
دخترم پنج ساله ام ۱۵ کیلو هستش دچار گوش درد شد دکتر گفت پرده ی گوشش قرمز شده و شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳ داد هر ۱۲ ساعت سه و نیم سی سی حالا فقط مقداری درد گوششو کمتر کرده و باز گاهی درد میکنه چکار کنم سه روزم هست که دارم میدم بهش دوباره ببرمش دکتر یا صبر کنم هفت روز بدم بعد ببرمش دکتر؟
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- سلام پسرم۱۸ماهشه الان حدود۸ماهه ک یبوست شدید داره هرچ دکتربردیم دارودادیم خوب نمیشه تیروییدش هم خوبه توروخدا بگین چ دارویی از همش قویتره ک بخرم خیلی دردمیکشه بزور شیاف دستشویی میکنه
- کودکان
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و هشت ماهشه نزدیک دده روزه استفراغ داره اولاش بیحالم بود الان بازی میکنه روال عادیه فقط یهو استفراغ میکنه دلیلش چیه
- میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم برای کودک
میزان مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰در کودک ۶ساله با وزن ۲۱ کیلو
- دیابت
با سلام و احترام. قند خون ناشناس پسر ۱۲ ساله ۱۰۸ بود و بعد از ۶ ماه که مجدد تکرار شد قند خون ناشتا ۱۰۹ و قند غیر ناشتا و a1c نرمال بود. آیا ایشان مبتلا به دیابت هستند و چه اقدامی باید انجام شود. سپاس از توجه شما.
- تغذیه کودک در دوران تب
آیا خوردن شیر در موقع تب داشتن نوشیدنی مناسبی هست؟
- زخم اثنی عشر
سلام ببخشیدمن یه سال پیش پسرم ۴سالش بودبردم دکتربه خاطردل دردتب سردرد اسهال شدید گاهی هم استفراغ واندوسکوپی انجام دادیم گفتن زخم اثنی عشرداره کپسول اوزنیم ۲۰ میلی گرم بهش دادن چندماهی خوب بودالان دوباره دل درددورناف وزیرشکم داره اشتها نداره میخواستم بپرسم میشه دوباره همین کپسول استفاده کنم؟

