Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- إسهال كودك
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دختر من إسهال شده روزي ٢ تا ٣ بار شكمش كار ميكنه ده روز هست اين مدلي هست چه كاري بايد انجام بدم😔 به نظرتون كيدي لاكت زينك بدم
- کج گردنی
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماهه نیمه ای دارم ک گردنشو به سمت راست کج میکنه و وقتی بغل میکنم ب سمت چپ بهتر میچرخه اما وقتی ب پشت میخواین ب هر دو طرف میچرخه ولی بیشتر ب سمت راست دوست دارن بخوابه خواهش میکنم بگین چیکار کنم مشکل تورتیکولی داره یانه خوب میشه؟
- عارضه اسهال بعد از مصرف شربت فارمنتین ۴۵۷ در نوزاد ۷ ماهه
دخترم ۷ ماهه و وزن ۷/۵کیلوبه علت عفونت گوش با علائم تب براش فارمنتین ۴۵۷ دوبار در روز ۴ سی سی تجویز کردن بعد از اولین دوز مصرف دچار اسهال آبکی شده به نظرتون دوز دارو براش زیاد نیست؟دارو رو قطع کنم دیگه تب نداره
- نوع شیرخشک بچه
بچه من سه ماهشه اپتامیل میدم اسهال میسه دل پیچه وگاز معده داره کدوم شیرخسک بدم هم وزن بده هم اسهال نداشته باشه بیومیل پلاس یا سوپرامیل یا نان ممنون.تشکر
- کمک فوری
سلام خسته نباشید دختر ۷ ماه و نیمم، یکدفعه دست هاش جوش زد و تاول شد و بعدش پاهاش و یه چند تا هم صورتش از چی میتونه باشه و چکار میشه گرد، الان دسترسی به دکتر ندارم که ببرم ممنون میشم کمک کنید ، خطرناکه ؟
- قطره آهن خارجي
سلام آقاي دكتر من ميخوام قطره آهن رو شروع كنم چون دخترم حتي قطره آد طعم دار رو هم نميخوره ب زور ميخوره شنيدم قطره آهن خارجي رو بچه ها بهتر ميخورن ولي چند روز پيش تو يك كانال نوشته بود ك خارجيش اصلا خوب نيست استفاده نشه آيا درسته ؟
- رفلاکس وکولیک
سلام آقای دکترخسته نباشید ببخشید من دخترم ۲۷روزشه هم شیرخودم رومیخوره هم شیرخشک چون شیرخودم کمه تاالان ۴تاشیرخشک عوض کردم دوتاش یعنی گیگوزوتروویتال ای آر یبوست میداد دوباره پپتی جونیور دادم که به محض خوردن دل درد شدید میگیره که هیچ جوره آروم نمیشه توروخدا راهنمایی کنین چیکارکنم؟؟؟؟
- #آنتی بیوتیک برای نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۸ ماهه دارم ۱۰ کیلو وزن داره .دکتر آزیترومایسین به جهت سرماخوردگی بهش داده ولی وقتی میخوره بالا میاره عق میزنه و مدفوعشم آبکی میشه میتونم بجاش سفکسیم بدم.دوزش را میفرمایید
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
سلام نوزادهفت ماه دختري داريم باوزن ٨/٣٠٠دوروز دچاراسهال شديد ودربعضي ازساعات خصوصا شبهاتب مي باشدواحساس ميكنيم داره دندان بيرون مياره،دوباره به دكترمراجعه كردم كه دكتراول تشخيص ويروس ودكتردوم تشخصيص حساسيت به شيرخشك گاوي (اخه ببلاك اي ار وببلاك ٢رومخلوط بخاطررفلاكس ميخوره)وبهش شيرسوياداده وبهش پدي لاكت هم ميديم واستامنيفون براي تب كه تعداددفعات اسهالش ازده باربه پنچ باررسيده دراين سه روز ولي امروزصبح يكبارساعت ٤صبح وبارديگرساعت نه صبح دچاراستفراغ شدكه درمرحله دوم استفراغ مايع زرد رنگ ازدهانش خالي شد البته چندساعت بودكه تقريبا چهارساعت چيزي نخورده بود كه استفراغ بصورت مايع زرد رنگ زده ميخواستم نظرتون بهم اعلام كنيدنميدونم بابدچكاركنم.
- مصرف ویتامین دی ۱۲۰۰۰
سلام. متخصص اطفال برای پسر ۷ ماهه من که حدودا یک کیلو کمبود وزن هم داره ویتامین دی روزانه یک سی سی نوشتن. بعد از ۱۵ سی سی مصرف قطره متوجه شدم که ویتامین دی ۱۲۰۰۰ هست که من روزی یک سی سی میدادم. نگران شدم میخواستم بدونم خطرناک نیست؟
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- درد شکمی نوزاد 7 ماهه
سلام .نوزادی 7 ماهه دارم که شبها دلدرد میگیره و بعد از بغل کردن و چند دقیقه راه رفتن درست میشه ولی یک ساعت بعد دوباره دلدرد میگیره .مدفوعش سبز هست و جای دندوناش درد میکنه .موقع دلدرد بدنش رو صاف میکنه و صورتش رو اینور و اونور میکنه گاهی هم شیر زیاد میدم درست میشه .علتش رو میخواستم ایا کولیک هست یا از کلیه هاش هست .ممنون.
- نحوه خوابیدن
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزادم ۴۲ روزه است از بدو تولد موقع خواب سرش رو رو به کمر خم میکنه و پاهاشو هم به سمت کمرش میبره تقریبا حالات حلال برعکس.حتی موقع بیداری وقتی بلندش میکنم نیز سرش رو رو به بالا میگیره و گردنش و سفت میکنه ایا مشکلی داره؟؟میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد دختری ۳ماهه و ۱۵ روزه دارم که کولیک روده دارد و قطره کولیکز میدم بهش بعضی وقت ها هنگام دفع مدفوع گریه میکند اکثرا شب ها گریه میکند همزمان با قطره کولیکز دوبار هم در روز بهش شربت گرمیچر دادم که مدفوعش مخاطی شد در مدفوعش دانه های ریز هم وجود داره و رنگش زرده رفلاکس معده دارد و بعضا سرفه میکندو احساس میکنم خلط داره تو گلوش از اولین روزهای تولدش اینجوریه میخواستم بدونم مشکل خاصی دارد ؟کولیکش چه زمان خوب میشه
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین ببخشیددختر۹ماهشه،قبل ازکروناانفولانزاگرفتیم دخترهم سینه پهلوکردچندروزبستری بود،بعداز مرخص شدن هنوز دماغش فس فس میکنه مخصوصآ شبا راحت نمیتونه نفس بکشه قطره هم فایده نداشت ازترس کروناهم نمیتونم ببرمش دکتر نشونش بدم؟توروخداچیکار کنم
- ضدآفتاب
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه رفتیم فضای باز صورتش جلو آفتاب سوخته قرمز شده چی میتونم استفاده کنم؟از این به بعد میتونم ضدآفتاب کودکان استفاده کنم
- پیروسوال قبلی پدی لاکت
ممنون اقای دکتر بابت پاسهخگویی تون در مورد پودر کیدی لاکت. شما فرمودین قطره پدی لاکت بدم. خواستم بدونماگه پودر پدی لاکت برای نوزاد سیزده ماهه بخوام بدم یه ساشه رو یه جا میتونم بدم؟
- سرفه کردن
سلام وقت بخیر پسرم۴ماه ۲۰روزشه سرفه داره گاهیم عطسه میکنه چ دارویی بهش بدم؟
- غذای نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهست و رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. دیشب با سیب زمینی براش پوره ی رقیق درست کردم. یکی دو ساعت بعد از خوردنش چند بار و هر بار مقداریش رو ریخت. شب دیگه غذا ندادم و فقط شیر بهش دادم. صبح فرنی دادم و خوب بود. امروز بعد از ظهر دوباره براش پوره هویج و سیب زمینی درست کردم و دوباره بعد از خوردنش چند بار و هر بار مقداری ریخت. همیشه غذا میریخت اما دیشب و امروز حجمی که ریخت بیشتر بود. تب یا اسهال و مشکل دیگه هم نداره. ایرادی داره؟ ممکنه سیب زمینی براش سنگین باشه؟
- مشکل نوزاد
در نوزادان دمای بدن چند باشه تب

