Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد۲۰روزه
پسرم ۲۲ روزشه دماغش کیپه بزور نفس میکشه اصن نمیتونه بخوابه توروخدا کمکم کنید
- سرلاک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد یازده ماه دارم میخوام بهش سرلاک بدم یبوست و کمبود وزن داره چه سرلاکی بدم خوبه؟
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - سکسکه
سلام پسرم شیرخشک میخوره بلافاصله بعداز خوردن شیر سکسکه میکنه آروغش هم میگیرم مشکل چیه وچنددقیقه بعدازهربار شیر خوردن مدفوع میکنه آیا ایرادی هست
- قطره آهن
سلام آقای دکتر بچه من۱۱ماه س قطره سیدرال میدادم ۱میلی ،الان دکتر گفته ۱میل و نیم.چند وقت پیش هم فروزومال ۱۱ میدادم. سوالم اینه زیر چشمش حتی وقتی خوابش پر شده هاله بنفش رنگ کمرنگ داره.این یعنی کم خونی؟ قطره رو با فاصله از شیر هم میدم.درضمن زینک هم دکتر تجویز کرده اونم با فاصله از آهن میدم. شرمنده م که طولانی شد خداقوت
- مصرف مکمل زینک
برای شیرخوار پنج ماهه که به دلیل تسریع در وزن گیری زینک تجویز شده زینک گلوکونات مناسبتر هست یا زینک سولفات؟ باتوجه به رفلاکس داشتن شیرخوار و طعم دار بودن زینک گلوکونات ها مجبور به تهیه ی زیتک سولفات شدم. پزشکشون گفته بودن اسانس پرتقال و لیمو و توت فرنگی و گیلاس نباشه
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- 1544
سلام دکتر بچه در چندماهگی باید خودش بایسته وتاکی نتونه خطرناکه واینکه بچه سینه خیز رفته ولی تقریبا 15روز قبل تولدیک سالگی چهاردست وپا شداین یعنی تاخیر
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر نوزادم رفلاکسی بوده شما بهش دارو دادین خدا رو شکر بهتر الان 5 ماه داره باز باید از داروها استفاده کنه
- حنجره
سلام اقای دکتر پسرم 8سالشه صداش گرفته هیدرو. کورتیزون و هیستادیک امپولشونو زد دو بسته سفکسیم 200خورد همچنان صداش گرفته چیکارش کنم، دیفن هیدرامین هم خورده ولی صداش باز نشد
- رفلاکس
سلام دخترم ۴ ماهش شیر همراه بلغم بالامیاره اب دهنش خیلی میره جلوی لباسش دایم خیس هر پنج دقیقه لباس تعویض میکنم علت چیه چکار کنم خیلی ادیت میشم
- ازمایش
سلام خسته نباشید نوزاد از بدو تولد تا بزرگ شدنش هر چند ماه باید ازمایش بده؟
- تهوع
سلام اقا دکتر دخترم۳ سال و ۵ ماهشه دیشب از ساعت ۳ تا۶صبح۱۳ بار بالاآورد دکتر بردم بهش سرم و امپول ضد تهوع تزریق کرد که خدا روشکر تهوع خوب شد البته شربت هم بهش داد که قبل نیم ساعت قبل غذا بهش میدم الان مدام دل درد داره چ دارویی بهش بدم؟
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- شربت اشتهاآور
سلام دکتر شربت زینک سولفات مگه اشتها آور نیست؟ میشه یک شربت اشتها آور بی ضرر معرفی کنید من شربت ویتان مولتی مویتامین آلمانی بهش میدم ولی تاثیر نداره تو اشتهاش
- چرا سوالمو پاک کردین واقعا که
چند ساعتی مدام دارم چک میکنم که جواب دادین یانه ولی الان دیدم اصلا سوالم نیست و به بقیه سوالات پاسخ داده شده
- دخترم چهار سالش ،امروز بهش ستادین دادم ۵ سی سی بعد تقریبا دوساعت پاشنه پا و کف پاهاش دون دون قرمز شد و خارش داره چیکار کنم آیا این عوارض ستادین هست
- منیزیم
سلام آقای دکترقرص منیزیم جوشان برای بچه ی ۱۰ ساله میتوان استفاده کرد؟ برای رشد قدی باید یک روز درمیان باشد؟

