Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حین شیر خوردن نفس کم میاره
گلو و دماغش خشک میشه صبحها از چه بخوری استفاده بشه برای بچه و موقع شیر خوردن کم میاره نفس. و در طول شبانه روز استفاده بشه یا ساعتهای خاصی
- پاسخ بهاشتها
نوزادخواهرم ۷روزه است توو پرونده اش اندازه دورسروحرکت گردن غیرطبیعیه نکنه هیدروسغال باشه؟
- عفونت چشم
چشم سمت چپش قی میاد با اشک و قرمز شده چه قطره ای استفاده کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ۳ماهش
- تشنج نوزاد
سلام .آقای دکتر پسر آبجیم تشنج خفیف داره ایا درمان میشه خیلی نگرانیم میشه راهنمایی کنید
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام ،وقت بخیر ب بچه ام ۴۰ روزه هستش گلوی بچه ام خلط داره ولی سرفه و ابریزش بینی اینا نداره فقط خلط هستش چی بدم خوبه
- تعریق کف دست و پا نوزاد
با سلام من نوزاد ۳ ماهه دارم.چند روزه تعریق کف دست و پا داره.علتش چیه؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسر من روز اول ودوم تولد مدفوع نکرد .شب روز دوم مدفوع کرد.رنگ مدفوعش سبز نبود زرد بود.یعنی مکونیوم رو دفع نکرد .این مسئله مشکلی برای بچم ایجاد میکنه یانه؟
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام . آقای دکتر نوزادم صورتش دونه میزنه و قرمز میشه البته منم صورتم گرمی کرده فقط یه سوال دارم که چهجوری گرمی نوزاد رو بتونم از بین ببرم؟
- کودک
سلام خوب هستید خسته نباشید خدا قوت میخواستم بگم نوزاد من سرفه های خلط دار دارد جی کار کنم
- اثر دارو
سلام پسر ده ماهه دارم به علت سردرد در روز یه قرص ایبوپروفن ودو عدد قرص نوافن مصرف کردم و به نوزادان شیرمیدم آره برای نوزادان ضرر دارد موقع خواب خیلی بی قرار میکند و آرام و قرار ندارد اثر دارو است چه باید کنم
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه من دیروز واکسن زده و با دادن قطره و شیاف هنوز تبش پایین نیومده وگاهی تب ۳۹ونیمو یا ۳۸و ۷دهم داشته یکبار هم دیشب ۴۰درجه شد چه چیری بدم ممنون
- شیر بالا آوردن نوزاد
سلام پسرم دو ماهه است از همون اول در روز چهار تا پنج بار شیر بالا میاره بعداز هر بار شیر خوردن باید آروغ بزنه وگرنه همش سینه اش خس خس میکنه میخواد بالا بیاره
- گردن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه والرژي و رفلاكس داره.دكتر براش زاديتن خارجي و گرانول خوراكي زيناكست تجويز كرد كه دخترم صورتش و پشت پلك هاش ورم كرد و پشت چشمش كهير زد.استفراغ كرد هم شب هم صبح.من دارو رو قطع كردم.امروز دارو ندادم دخترم بشدت سرفه ميكنه و زير گلوش امروز كلي كهير زده و خلط سينه داره كه باعث ميشه حالت تهوّع بگيره. ٢١اين ماه وقت بيمارستان گرفتم براي الرژي اين سرفه و كهير زير گلو كه داره به سمت شونه هاش ميره خطرناك نيست؟ ٥روز مونده كه ببرمش بيمارستان
- اگزمل
پسرم ۵ماهش هست اگزما داره صورتش خیلی خارش داره میشه از پاماد بتامتازون استفاده کرد
- کم اشتهای ویبوست بچه
سلام من پسری ۸ماهه دارم که از موقع تولد تا الان هم بسیار کم اشتها هستش وهم دچار یبوست شدید هستش به طوری که خیلی اذیت میشه گریه میکنه خیلی هم لاغر هستش چند باریم دکتر بردمش دارو بهش دان ولی بی فایده بوده لطفا راهنمایم کنین.متشکرم
- قطره
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماه تمام دارم. قطره ی آد بهداشت رو نمیخوره استفراغ میکنه. از شما راهنمایی خواستم فرمودین قطره ی آدزیر بدم. اونم تهیه کردم با یه قطره که داخل دهانش رفت باز استفراغ کرد و نخورد. شیر خشکی هم هست ، چه قطره ی دیگه ای پیشنهاد میفرمایین؟ خارجی باشه ترجیحا. ممنون
- اوتیسم
سلام
نوزادم 6 ماهو 18 روزشه
تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده و دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده انگار اسمشو نمیشناسه، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه و حواسش نباشه زیاد عکس العمل نشون نمیده مگر اینکه صدای غیر عادی بشنوه
ولی در کل عکس العملش نسبت به صداها خیلی خوبه و اینو میدونم که از نظر شنوایی هم هیچ مشکلی نداره.
یعنی اینا نشونه اینه که این نوزاد به اوتیسم مبتلاست! درحالیکه نشونه دیگه نداره، صرفا اسمشو نمیشناسه - حلقه ختنه
سلام
امروز حلقه ختنه پسرم افتاد اما یکم از پماد ها رفته بود زیر حلقه و لایه رو لایه شده و خشک شده بردمش حمام یکمش برطرف شد اما یه طرفش ضخیم تره این پماد فعلا روغن زیتون زدم بهش تا چرب شه حالا به نظر شما چیکار کنم - گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم تو نه ماه هسش بینیش کیپ شده نمبتونه بخابه خوب قطره سدیم کلراید میریزم براش اما وب نشد چ قطره ی بریزم که بینیشو بازکنه ممنون
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر

