Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۲۰ماهشه باوزن ۹ کیلو .هرنوع غذایی روکه براش درست میکنم به زور دوسه قاشق مبخوره به نظرشما چیکارکنم میل به غذاپیداکنه زینک پلاس وسانستول هم ی دوره دادم فایده نداشتچکاپ کامل آزمایش دادیم سالم بود.لطفاشربت اشتها آورمعرفی کنید
- درد سر سینه
دختر هشت ساله دارم که مادرش زمان حمام دادن بهش میگه دخترمون درد در مکان پستان دارد و حالت سفتی دارد آیا عادی هستش برای دختر هشت ساله
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- نحوه شیر خوردن
سلام دکتر دختر من یکسالو چهار ماهشه موقعی که شیر میخوره میزنه تو سرش این کار رو خیلی وقتا تکرار میکنه دلیلش چیه ؟ شیر خودمو میخوره باتشکر
- شیرخشک وممنوعتات غذایی
سلام پسر من فاویسم داره میخواستم ببینم شیر خشک که برای این مریضی هست معرفی کنید وممنوعات غذایی چیزهایی که میتونم بخورم شیر خوار هست پسرم
- مصرف زیاد استامینوفن
سلام پسرم دیروز تب کرد حواصم نبود بهش دوازده سی سی استامینوفن پاراکید دادم هر چی میخوره بالا میاره مسافرت هستم چیکار کنم بعد. از شش ساعت باز تب داشت پنج سی سی بهش دادم الان من چیکار کنم
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- دوز مصرف کو آمو کسی کلاو ۶۴۳
سلام پسر ۴ماهه دارم سرفه میکنه خسخس سینه داره خلطی سرفه هاش آموکسی کلاو ۶۴۳ چقدر بدم ۷کیلو وزنش هست ممنون میشم از جواب که میدید خسته نباشید روز خوبی داشته باشید
- میزان خون ۱۳/۹
با سلام وخسته نباشید دختر ۸ساله دارم که در آزمایشی که داده میزان هموگلبین۱۳/۹ هستش از ۱۵/۵آیامشکلی ایجاد می کنه واین که دوباره نیاز به آزمایش مجددهست؟ ممنون
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام و احترام. بنده دارای دو فرزند دوقلو ۲۳ماهه هستم، قل پسر چند روز پیش چشمش قرمز شد و شروع به ورم کردن کرده که او را به دکتر بردم و گفتن باید بستری شود و الان قل دختر چشمش قرمز شده که با مراجعه به دکتر گفتن نیازی به بستری نیست، حالا پسرم در بیمارستان چشمش قرمز تر شده و بیشتر ورم کرده، آیا نیاز به ادامه بستری پسرم هست؟ آیا نیاز است دخترم هم بستری شود؟ مدت زمان بهبودی چند روز است؟ چه داروهایی استفاده کنم؟ خدا خیرتان بدهد لطفا به طور کامل راهنمایی بفرمائید خیلی نگران هستم
- سوزش ادرار
سلام دکتر دخترم سوزش ادرار داره میگه وسط پاهام درد میکنه 6سالشه باید چه کار کنم لازمه ویزیت بشه
- شمع خوردن پسرم
پسر دوساله ام شمع خورده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- سلام خسته نباشید ی دختر یو و نیم ساله دارم تمام دهنش آفت یا همون برفک زده صداشم یکم گرفته همراه با تب 38درجه هیچی نمیخوره چه دارویی خوبه دنش زودتر خوب بشه
- پشت گوش
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و دو ماه دارد و پزشکش شما میباشید. آقای دکتر اکثر مواقع پشت گوش پسرم پوسته پوسته هست و خشک. که به راحتی هم این پوست ها کنده نمیشن. لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه از وقتی رفته پیش دبستانی یعنی چهار ماهه که ماهی یکبار تب میکنه و من نصف شبها متوجه میشم و با صدای نفس نفس زدنش بیدار میشم و میبینم شدید داره ۳۹ درجه. هر بار دکتر میبرم خوب میشه اما باز بعد سهچهار هفته تب میکنه . یکبار گفتن سینوزیت یکبار آنفولانزا یکبار سرما خوردگی و ... لطفا و خواهشا بگید آیا بهخاطر پیش دبستانی رفتنه ؟چون هم کلاسی هاش هم همین طور میشن یا اینکه ویروس جدید اومده این چهار ماه؟ و چه دارویی بدم همه چی دارم توی یخچال لطفا خواهشا به تمام سوالهام پاسخ بدین
- معده درد
با سلام پسرم ۱۱ساله هست ۳۵کیلو وزنش هست معده درد با حالت تهوع داره و موقع غذا خوردن این اتفاق میفته همیشه میگه معدم ورم کرده ممنون میشم راهنماییم کنین.
- تیروئید
سلام آقای دکتر
شما فرمودین که تست تیروئید سه ماه بعد انجام بشه. که تی اس اچ پسرم ۵.۹ بود و t4۱۷.۵ . میخواستم بدونم چقد احتمال داره پسرم به کم کاری مبتلا بشه؟ آیا الان مبتلا هست یا نه؟
خواهش میکنم جواب بدین
ممنون - دوز مصرف سفیکسیم برای کودک
با سلام دوز مصرف سفیکسیم برای کودک 6 ساله با وزن 30 کیلوگرم رافراموش کردم لطفا راهنماییم کنید، تب و بالا آمدن لوزه و گلو درد، بدون سرفه و آبریزش ممنون.
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده

