Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب ۳۸
سلام آقای دکتر پسرم ۱۱ماهشه بیمار خودتونه.دیروز از صبح یکمی داغ بود سر و زیربغلش غروب براش پاراکید گرفتم قبل اینکه بهش بدم یهو بیحال شد بدنش شل شد ولی چشمش باز بود بالاسرش نگاه میکرد چشماش میچرخید ترسیدم فوری رسوندم ۱۷ شهریور تبش ۳۸ بود اکسیژن هم خوب بود گفتن ببر خونه هر ۴ ساعت پاراکید بده .الانم دیشب تبش قطع شد کلا تا صبح مدام چک کردم کاملا بدنش سرد و خنک بود صبح بیدارشد یکمی گرم بود تب سنج گذاشتم ۳۷.۶ بود الانم دندونش خیلی اذیتش میکنه ماه قبل هم دندون بالا داشت در میومد یه روز تب داشت با قطره کنترل کردم خوب شد. اسهال استفراغ هم نداره دیروز غذا و شیرش رو هم خورد بنظر شما لازمه ببرم پیش خانم دکتر تبریزی ویزیت بشه امروز؟خودتون معرفی کردین در نبود شما
- تب نوزاد
سلام من پسرم ۷ ماه۱۳روزشه از دیروز تا الان که میشه نزدیک به دو روز به طور مکرر تب داره از قطره استامینوفن هم استفاده کردم ولی بعدش استفراغش میکنه و همه محتویات معدشو بالامیاره از شیاف استفاده کردم برای کنترل تبش ولی تبش پایین میاد دوباره بالا میره و اینکه خوب ادرار نمیکنه اسهال سبز رنگم داره وادرارشم بو داره و الان روی بدنش دون های قرمز دراومده لطفا راهنماییم کنید
- ختنه کردن واکسن زدن چهارماهگی
ایاواکسن زدن چهار ماهگی وختنه کردن نوزاد باهم مشکلی پیش نماید
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد 45 روزه ای تقریبا 6 روزه که مدفوع نکرده ؟آیا نگران کننده است؟
- اسهال نوزاد
بچه من 1 ماهشه الان 1 هفته اسهال شده هم شیر میخوره سری پی پی میکنه بینیشم بند میشه شیره خودمو بهش میدم ولی از وقتی مریض شده خیلی بد شیر میخوره
- ورم ناحیه تناسلی
سلام خسته نباشید. پسرم هشت ماهشه و ختنه نشده شیر مادر میخوره. یک روزه که از زیر پوست قسمت نزدیک به سرِ ناحیه ی تناسلی اس یکم ورم کرده. جوش ماننده. اما قرمز نیست. انگار از داخل دونه زده؟ مشکل داره؟
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم چهارماهشه اب دهنش میره زبونش هم قرمز شده بردم دکتر گفت حتما به چیزی حساسیت داره خوب شده بود الان بازم دهنش کلا یرمز شده جای نگرانی داره
- الرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر آقای دکتر شش ماه پسرم تمام شده و شیر خودم رو میخوره از روز اول که بهش قطره مولتی ویتامین وفرنی دادم دور لب و زیر گلو سینش پر از جوش شد احساس کردم به آرد برنج حساسیت داره بجای آرد برنج نشاسته ذرت استفاده کردم ولی تغییر نکرده تا قبل از شروع غذا مشکلی نداشت ممکنه از قطره مولتی باشه از قطره ویتو کبد استفاده میکنه
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- مدت مصرف سرلاک
سلام اقای دکتر وقت بخیر سرلاکو میش تاکی بعدبازشدن استفاده کرد؟ چون تازه ب کمکی افتاد پسرم زیاد نمیخوره بعدمیخواستم بدونم بعدباز کردن تاچندوقت قابل استفاده
- شل شدن شکم نوزاد نه ماهه
سلام نوزاد من نه ماهشه چهار روزه شکمش شل شده و در روز هفت بار شکمش کار میکنه دهنشم یکم خشک میشه و یکمم استفراغ داره و شیر خشک اپتامیل pdf مصرف میکنه.دلیلش چیه؟ممکنه برای شیرش باشه؟
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- شیردهی
سلام دکلره مو و بدن در شیردهی برای نوزاد ضرر دارع؟
- سلام نوزادم سه ماهه نیم داره نمیتونه مدفوع کنه
- بی قراری
دختر شش ماهه و بیست روزه ای دارم الان یه روز است خیلی کم خواب شده و تو خواب هم همش گریه میکند واقعا مستاصلم باید چکار کنم
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۶ماهشه ی.هفته هستش که سرماخورده که فقط آبریزش بینی داشت ولی از دیروز سرف وعطسه میکن چه دارویی مناسب که بدم دکتر هم نبردم
- قد و وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم وزن تولد ۳۴۰۰و قدتولد ۵۰ ودور سر هنگام تولد ۳۵ بوده الان که هشت ماهش تموم شده وزن ۷۹۰۰قد ۷۱ودورسر ۴۳میباشد آیا رشد نوزاد من مناسب هستش یا خیر ؟نوزاد من خیلی کم شیر میخوره و خیلی کم اشتها میباشد ازتون ممنون میشم بفرمایین از چه مولتی ویتامین و قطره آهنی استفاده کنم
- تغییر رنگ پوست
سلام اقای دکتر پسرم یک ماه و نیمشه اولایل صورتش و دست و پاهاش خیلی سفید بود اما بدنش قرمز الان چند روزه متوجه شدم ک پوست دستاش و پاهاش و صورتش داره تیره میشه علتش چیهمن خودم سبزه ام شوهرم پوستش سفیدهرنگ پوست پسرم خوب میشه یا ن داره سبزه میشه ؟؟؟تا چله خوب بود از بعد چلش داره اینجوری میشه 😢
- سرلاک وزندهی
سلام آقای دکتر برا بچه ۸ و نیم ماهه ام علاوه بر سوپ چه نوع سرلاکی بدم تا وزن بگیرد؟؟
- گریه شبانه کودک
سلام نوزادی دارم که هر شب دقیقا ۸به بعد گریه شدید میکنه و هیچ جوره اروم نمیشه انگار یه چیزی میگیره و ول میکنه کمی رفلاکس هم داره شیر کم میریزه شیر خشک ای ار بیومل میخوره روزا خوبه فقط شب میزنه زیر گریه

