Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک مناس
باسلام پسرم ۵۰ روزشه و شیرخشک سیمیلاک توتال کامفورت ۱ میخوره ولی خیلی کمیابه جایگزین مناسبش چیه؟ کلا شیرخشک کامفورت پیدا نمیشه
- صرفه نوزاد
پسرم ۳۳روزه هست چندروزه پیش بینیش گرفتگی داشت امروز صرفه وعطسه داره سرفه هاش شدید وشبیه دادکشیدن میشه ایاسرماخورده
- پسرم شربت ازیترمایسین هفت روزخوردهنوزسینه اش،خلت داره بایدچکارکنم
سلام پسرم چهل روزشه ازپانزده روزتاالان سینه اش صدای خرخر میده وهمش خلت بالامیاره وخوب نشدبایدچه شربتی بهش بدم
- رفلاکس نوزاد
باسلام خسته نباشید پسرم دوماه ونیمشه بردمش دکتر گفت رفلاکس داره ولی هیچ دارویی نداد پسرم خیلی اذیت میشه وهمش جیغ میزنه اصلا اروم نمیگیره توخواب همش یه چیزی میادتودهنش نفسش بندمیادبعد دوباره قورتش میده بالا هم میاره سرفه هم میکنه ولی مریض نیست سینش هم خس خس میکنه وزن گیریش هم خوب نبوده گفتن بخاطر رفلاکسه شیرخشک بیومیل میخوره چندوقت هم هست اشتهاش کم شده هرچی شیشه میزارم دهنش بازبونش پرتش میکنه بیرون ولی پستونکومیخوره وقتی هم گریه میکنه پاهاشو صاف میکنه سرشم به عقب هل میده چی بهش بدیم بهتربشه.ممنون که وقت میزارید
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام کودک ۸ماهه ای دارم ک زرده تخم مرغ و سوپ گوشت نمیخورد حتی زرده تخم مرغ را با شیر خودم مخلوط میکنم
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر ،نوزاد من 6 ماه و بیست روزش هست از انواع غذاهای کمکی مثل سوپ مرغ و سبزیجات میکس شده ،شیر برنج ،لعاب برنج ،سرلاک ،اصلا نمیخوره ،یعنی هیچ نوع غذای کمکی دوست نداره ،به نظر شما چیکار کنم ؟؟ مرسی از لطفتون
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- مدفوع
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید یکشنبه واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم الان رنگ مدفوعش خیلی تیره شده دلیلش چیه؟
- مکمل ویتامین
سلام دخترم ی سالش هست بهش قطره آد میدم و قطره آهن سان اکتین میدم همین دو تا رو ادامه بدم یا اگه باید عوض کنم میشه معرفی کنید چی بدم بهش
- ملاج شیرخوار
با سلام ،می خواستم بپرسم ملاج خلفی نوزاد چه زمانی بسته میشه،بچه ام هفت ماهشه میدونم که ملاج بالای سر یا قدامی تا 18 ماهگيه ولی ملاج پشت سر چه زماني بسته میشه ،ممنون میشم جواب بدید.
- وابستگی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه و به شدت به من وابسته شده حتی داخل خانه از کنارش بلند میشم گریه میکنه بغل باباشم نمیمونه همش میخواد بیاد بغلم چیکار باید بکنن؟
- غدای کمکی
با سلام نوزاد هفت ماهه چه غداهایی میتونه بخوره ؟و چند وعده در روز
- شیر
سلام ببخشید مجدد مزاحم شدم دیروز در مورد شیر خوردن نوزادم سوال کردم فرمودید اگر وزن گیری مناسبی دارد مشکلی ندارد آقا دکتر وزن زمان تولد ۲۶۰۰ و وزن فعلی ۴۱۰۰ واقعا در مورد شیر خوردنش مستاصلم خواهشا کمکم کنید ممنون از پاسخگویی شما
- ادرار نکردن نوزاد
پسرم شب ها ادرار نمیتواند و شب اصلا خواب نمی کنی
- غذا
سلام اقای دکتر ،،پسر 9 ماه و ده روزه ای دارم میخوام بهش روزانه پنیر کم نمک بدم ،،لطفا میگین مقدارش باید چقدر باشه ؟؟
- زردی نوزاد ۷روزه
سلام نوزاد من ۷ روزه هستش وآزمایش داده مقداری زردی دارد زردی نوزاد ۱۱.۸ هستش من مرتب بهش شیر میدم چیکار کنم که زردی از بین بره
- عفونت روده نوزاد
پسرم شش ماهه است بردمش دکتر برا غفونت روده کدی لاکت بهش دادن
- غذای کمکی
سلام برای نوزاد 5ماهه شروع سرلاک از یک قاشق چایخوری در یک فنجان آب مناسب است؟ در روز چند قاشق میتوان به کودک داد؟
- افتادن مژه در چشم نوزاد
سلام دخترم سه ماهه است از همان ابتدای تولد خیلی مژه های خودش در چشمش می افتاد چون مژه هایش بلند است من هم میترسیدم آنها را خارج کنم و تقریبا بعد یکروز خودش خارج میشد الان هم بعضی وقتها این اتفاق میافتد آیا این ممکن است به چشم دخترم آسیب بزند؟آیا باید آنها را خارج کنم یا اجازه بدهم خودشان خارج شوند؟
- شربت امگا سه
با سلام خدمت شما آقای دکتر دختر یک سال و نیمه ای دارم با وزن ۷۵۰۰ دکتر برای کمبود وزنش بهش شربت امگا سه داده است به میزان روزی ۲.۵ سی سی ولی دخترم اصلا دوست ندارد باید چکار کنم آیا ابن شربت برایش نیاز است

