Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کریستال ادرار
با سلام ببخشید آقای دکتر دختر من بخاطر کم آبی بدنش کریستال دفع میکنه آیا دفع کریستال برای مدت زیاد باعث زیاد شدن اسید اوریک بدن میشه؟؟؟؟
- سلام و درود*
سلام دکتر دختر من ۶ماه و ۱۰روزشه چند روزیه بینیش گرفته از دهان نفس میکشه و مخاط و آبریزش میده بیرون کمی نفس کشیدن سخته براش و سرفه خشک داره در خواب و بیداری ...تب و خلط نداره قطره پلارزین ۱۲ساعت ۱۰قطره و پدی لاکت روزی۵قطره و سدیم کلرید توبینی هر۶ساعت میزنم خوبه اینا آیا دارد دیگه نیازی نیست و دوز داروهاش خوبه؟؟ چکارکنم بینیش زود خوب شه چقد طول میکشه؟اگر خوب نشد بعد چن روز ببرمش معاینه ؟
- آب دهان نوزاد
با سلام خدمت اقای دکتر بچه من 15 ماههشه و 9 کیلو وزنشه و تا حالا مکمل زینک مصرف نکرده . امکانش هست قطره یا شربتی که زینک داشته باشه را معرفی بفرمایید ترجیحا خارجی باشه ممنون میشم. دستور مصرفش رو هم بفرمایید سپاسگذار میشم
- قرص آسنترا۵۰
دخترم شش ماهشه و از شیر خودم تغذیه میکنه خوردن اسنترا برای شیردهی و نوزادم ضرر ی نداره ؟
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد نه ماهه دارم یک هفتس شکمش کارنکرده غذاش کره زدم روغن زیتون زدم پوره هویج دادم ماساژم دادم اماچاره ساز نبود خواهش میکنم یه راهیی بفرمایید هیج جاهم دکتر نیس ببرمش
- ناف نوزاد
سلام نوزادم ۴۸ روزشه چند روزیه یه گردی کوچک بغل نافش درامده چی میتونه باشه؟ خودش خوب میشه؟رنگشم صورتی
- مصرف دارو در شیردهی
سلام و خسته نباشید. مصرف قرص مترونیدازول برای عفونت روده در دوران شیردهی اشکال دارد؟
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر جان خداقوت ببخشید من خودم سرما خوردم دیشب سرم زدم امروز صبح پسرم که ۱۴ماه هست تب داره سرفه خشک میکنه لج داره دستور شما چیه نیاز به مراجعه هست؟؟
- قطره متوکلوپرامید
سلام این قطره رو میشه در صورت تهوع و رفلاکسش به نوزاد ۵۶روزه داد؟ چند قطره میتونم بدم
- تغذیه
با سلام ایا به نوزادی که یازده روز است که وارد هفت ماهگی شده میتوان آبمیوه داد چه اب میوه ای؟ با تشکر
- شربت سالبوتامول
سلام پسرم سه ماهشه سرماخورده و تو گلوش خس خس میکنه دکتر بهش شربت سالبوتامول داده آیا این شربت برای طیر دوسال ممنوع هست شربت رو ادامه بدم یا نه؟
- سلام پسرم یک ماهه زردی داشته بردم دکتر بهش ببلاک داد ولی صورتش خیلی جوش زده
سلام من پسرم یک ماهه زردی داشته بردم دکتر ببلاک بهش داد ولی صورتش خیلی جوش میزنی
- آیا شربت ستادین دی سی برای کسی که فاویسم دارد مضر است؟
- آیا شیر پاستوریزه برای کودکان دو ساله ضرر دارد
- با سلام دخترم ده ماه است دوسه روز یهو صورتش قرمز میشه ونمیتونه نفس بکشه
- سلام اقای دکتر دو هفته از واکسن چهار ماهگی دخترم بخاطر مریضی گذشته مشکلی نداره
- شربت دیفن هیدرامین
داذن شربت دیفن هیدرامین به نوزاد ضرر دارد؟؟
- رفلاکس
سلام خسته نباشیدپسرم 4ماهشه رفلاکس داره دکتربراش قرص اس امپرازول20نوشته صبحهانصف حل کنم بهش بدم بخوره وقتی بهش میدم بالامیاره میشه داروی دیگری رومعرفی کنیدجایگزینش کنم
- شربت سفیکسیم
با سلام. پزشک اوکسی کلاو دادن اسهال شد پسرم.شربت کلاسید داد بالا میاره. سفکسیم 100 دادن باید استفاده کنیم فکر میکنم اسهال بشوند.نظرتون رو میخواستم.سرما خورده پسرم.ممنونم.
- راه نرفت
سلام خسته نباشید دخترم ۱۴ ماهشه ۲ ماهه که راه افتاده ولی خیلی زمین میخوره دیشب هم یکم مریض بود هم داشت میخابید که یهو مهمون آمد من بچه را تو زمین گذاشتم وبه مهمونا سلام کردم یهو دخترم گریه کرد از جاش بلند شد خواست به ایسته و راه بره نتونست و زمین خورد ۲ بار خیلی نگران شدم ولی الان خوبه

