Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلپیچه داره سکسه هم میکنه دلش زیاددردمیکنه شبانمتونه بخوابه صدامیده شکمش.زیرپاشم خیلی دیرمیاداذیت میشه
دلپیچه دلدردداره سکسه هم میکنه زیرپاش خیلیذسخت میادشباهم نمتونه بخوابه شکمشم خیلی صدامیده
- ترسیدن
سلام خسته نباشید اقا دکتر دخترم ۹ ماهشه از صداخیلی میترسه حتی نمیتونم پیشش سرفه کنم حتی وقتی از مبل میگیره وایمیسه میخوام برم پیشش خیلی میترسه دستاشو ول میکنه از صدا جارو برقی عطسه سرفه در از همه چی میترسه چیکار کنم به نظرتون خیلی نگرانم😭
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و ادب دختر من یک ماهشه برای تست کف پا که روز پنجم رفتیم، تماس گرفتن ک تیروئید نوزاد بالاست برای چک کردن مجدد رفتیم و مقدار تی اس اچ ۱۱.۳ بود گفتن باید برای تست مجدد قبل از یک ماهگی ازمایش بدیم در ازمایش مجدد مقدار به ۳۵ رسیده بود قرص لووکسین تجویز کردن میخواستم بدونم ایا قابل درمان هست و دلیل کم کاری چیه؟ در ضمن من خودم تیروئید نداشتم خیلی نگرانم لطفا جواب بدین
- سایمتیکون در شیر
سایمتیکون در شیر مخلوط کردم به نوزادم دادم میخواستم ببینم خطر ندارد ؟
- سرماخوردگی نوزاد 14روزه
سلام آقای دکتر نوزاد من سرفه و عطسه داره تقریباً هر سه ساعت چند سرفه باصدا ی خس خس سینه و پشت بینی آیا میتوانم دارو استفاده کنم در ضمن هنوز تب ندارد
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه هردو چشمش عفونت داره مدام اشک میاد بردمش دکتر پماد و قطره باکتیماید و تتراسایکلین داد ولی مرتب استفاده نکردم بعد از قطع دارو باز عفونت برگشت چیکار کنم
- آب دهان نوزداد
سلام پسر ۵۳ روزه دارم پنج روزه شکمش کار نکرده طبق گفته شما روغن زیتون زدم به شکمش و ماساژ دادم بازم کار نکرده و الان چهار روزه اب دهانش همش میریزه چند روز پیش شکمش سه روز کار نکرده بود شیاف گلیسیرین براش گذاشتم کار کرد
- علائم طبیعی نوزاد
سلام
دخترم زمان تولد زنش 3300و قد51،دورسر36دچار تنگی نفس شد،بعد هم تشخیص رفلاکس دادند وشربت راینتدین هر8ساعت تجویز کردن،خیلی بی قراری میکنه گفتن چون توی ماشین یاباصدای سشوار آروم میشه کولیکه،قطره کولیک اید بهش میدم تقریبا خوبه اما بازم روزی دوساعت گریه میکنه،الان دخترم63روزشه و وزنش 5100وقدش 57 دور سر40 دخترم طبیعیه؟مخصوصا اندازه سرش؟ ضمنا خیلی وقتها بغلش میکنیم آب دهنش میریزه،بعضی وقتها هم درازمیکشه از دهنش آب یا کف و حباب میزنه بیرون، چندروزه ب شدت بینی و چشماشم میماله حتی گاهی با این کار از خواب بیدار میشه،چندروزه گاهی موقع شیر خوردن چندبار سرفه میزنه،بعضی وقتا توی خواب هم تک سرفه میزنه،دست و پاهاش هم گاها سرده و دمای بدنشم با دماسنج دیجیتال زیر بغل بین،35/9_36/7هست و پاهاش بعضی وقتها همزمان ک سرده عرق هم داره.
همه ویژگی های دخترم طبیعیه ؟ خیلی نگرانشم - اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل سرماخوردگی شدید بهش ۶ روز آنتی بیوتیک دادم از وقتی آنتی بیوتیک رو شروع کردم اسهال گرفت و الان یک هفته هست که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما اسهالش خوب نشده با وجود اینکه بهش پدی لاکت هم میدم. چند روز بعد از مصرف آنتی بیوتیک باید اسهالش خوب بشه؟
- اسهال نوزاد
- یبوست نوزاد50روزه
سلام ووقت بخیراقای دکترپسرم 50روزشه والان مدت 5روزه دچاریبوست شده روزهازیاداذیت نمیشه اماشبهابینهایت بی قراری میکنه.خودم عرق رازیانه میخورم به بچه هم گریمیچل وپدل لاکت دادم اماهیچ تاثیری نداشته چندشبه انقدربی قراری میکنه همسرم چونکه روزهاسرکاره وشب خستس بهش قرص فنوباربیتال میده که بخوابه قرص رواقای دکترعلی زاده وقتی پسرم 8روزش بودبرای بی قراریش تجویزکرد توروخدایه راه حل بدین که پسرم خوب بشه نمیخوام به قرص عادت کنه
- قطره کولیکز
پسرم ۶۷روزه شه. گریه های شدید با داد داره، نیاز هست پیش دکتر ببرم یا برای کولیک است؟ قطره کولیکز را چقدر و هر چند ساعت بهش بدم؟
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- سلام دخترم سه ونیم کیلو وزن داره دارو آزیتروماسین چند سی سی بدم آیا این دارو خوبه براش
- مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه موهاش پوسته میده چیکار کنم تمیز بشه
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- سرفه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم بعد از زدن واکسن چهار ماهگی بی اشتها شده است و سرفه های خفیف دارد و کمی بهانه گیر شده است و صدایش گرفته لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- قرص لووتیروکسین
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا امکان داره که یه نوزاد با کم کاری خفیف تیروئید با یک ماه حوردن قرص لووتیروکسین تیروییدش نرمال بشه و قرصشرا قطع کنن؟یا حتما باید مدت طولانی قرص بخوره؟

