Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
دوز مصرفی و ساعات آزیترو مایسن 200. 12ساله. وزن31کیلو. عفونت گلو و تب از دیروز شروع شده . تجویز دکتر بوده فراموش شده.
- زینک
سلام به کودک نه ماهه که وزنش کمه روزی چند سی سی شربت زینک باید داد؟؟ رفتم داروخونه گفتن ۵ سی سی بده
- واکسن آنفولانزا
سلام پسر من متولد ۲۴ شهریور ۹۳ هستش یه دوز واکسن آنفولانزا رو هفته پیش تزریق کرد خواستم بپرسم باز نیاز هست یه دوز دیگه هم تزریق کنه یا نه همون یک دوز کافیه؟
- تون فرنگی
- لکه پوست صورت
سلام آقای دکتر من فرزند ۷ ساله دارم که ۲سالی است روی صورتش لکه سفید است همراه با دونه های گوچک و اون لکه سفید اندازه یک بند انگشت است پایین چشمش قرار داره و این ۲ سال نه بزرگ شده ونه خارش داره ممنون میشم راهنمایی کنید فرزندم پسر است تشکر
- واکسن یکسالگی
سلام امروز صبح به دخترم واکسن یکسالگی تزریق شد. امشب متوجه تورم و قرمزی قسمت ناحیه تناسلیش و کشاله رانش شدم. ایا طبیعیه. تب نداره. باید اقدامی صورت بگیره مثلا استامینوفن بخوره یا نه
- زیرگردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه نمیدونم چرازیر گردنش قرمز نمیدونم ازاب دهنشه یاگرمیه چی بزنم خوب بشه
- مطب شنبه باز هست؟
مطب شنبه باز هست؟
- قطره آهن و مولتي ويتامين و زينک
سلام آقاي دکتر من بچه ي 18 ماهه دارم براي دادن قطره آهن جداگانه و مولتي ويتامين جداگانه و شربت زينک جداگانه چه مدت فواصل زماني بين هر کدام از شربت ها نياز است؟؟؟هرکدام را با چه مدت زمان در روز به کودکم بدهم؟؟با سپاس
- نشستن
چه موقع برای نشستن نوزاد مناسب
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم ۸ سالشه یک ماه سرفه داره و بینیش کیپ دارو زیاد مصرف کرده ولی خوب نشده فوق تخصص اسم و آلرژی تشخیص آلرژی دادن و اسپری دهانی و بینی و قرص پردنیزولون تعداد ۱۶ تا دونه ، دوتا صبح دوتا شب تجویز کردن ولی من قرص ندادم ترسیدم نظر شما درباره این قرص چیه ؟؟ندم خوب نمیشه ؟ ممنونم ازتون
- سرماخوردگی
باعرض سلام پسر من هفت ماهشه دو روز تب داره ازقطره استامینوفن استفاده کردم اما بازم احساس میکنم تب داره بی تابی هم میکنه شما دارویی تجویز میکنید؟
- مولتی ویتامین
سلام به پسر دوماهم تا الاان مولتی ویتامین ایرانی میدادم الان مولتی ویتامین خارجی خریدم عیبی نداره بهش یدم
- گرفتگی بینی و عطسه
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۱۷ماه هست الان دو روزه موقع شیر خوردن و خوابیدن به پشت بینیش صدا میده انگار گرفتگی داره در طول روز هم چندتا عطسه میکنه به نظرتون چیکار کنم؟
- رفلاکس پنهان
باسلام نوزادی 2ماهه دارم که رفلاکس پنهان داره دکتربردم اس امپرازول داده امارفلاکسش شدیدترشده والان به خاطرکرونانمیتونم دکترببرم چه دارویی پیشنهادمیکنید؟
- تب
سلام خسته نباشید دکتر بچم 6ماه و25 روزشه دوروز تب میکنه و بیحال البته تبش یکسره نیس مثلا شب تب میکنه تافردا ظهرخوبه خواستم بپرسم میتونه ازدندون درآوردن باشه گوششم هم بعضی موقعه میخارونه؟
- قرمزی بیضه
سلام.پسرم سه سال و نیمشه.بیضه هاش دو سه تیکه اش قرمز شده و میخاره و یک قسمت از همون قرمز پوسته پوسته شده.البته چند ماهه که اینجوری میشه خودش خوب میشه باز دوباره.دلیلش چیه؟چی استفاده کنم؟
- سرفه
سلام آقای دکتر پسرم 5 سالشه چند روز پیش یک شب تب داشت بعداز دادان استامینوفن تب قطع شد آبریزش بینی هم داشت شربت پلاژین دادم قطع شد الان فقط سرفه های خلطی داره احتیاج به معاینه هست احتمال عفونت وجود داره ؟
- تکان
سلام نوزاد ۱۳ ماهه دارم که موقغ خابیدن وقتی روی پاهام دارم میخوابونمش پا یا آرنجشو تکون میده خیلی با دستم میگیرم قطع میشه علت چیست

