Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوختگی
من دوشنبه کودک هشت ماهه رو آوردم مطب که بنا به دلیل اسهال بهش سفیکسیم دادید، البته دچار سوختگی در محل دفع میشد که پماد زینک تجویز کردید، اما الان بعد گذشت چند روز سوختگی ها به شدت زیاد شده، اسهال بهتر شده، ممکنه به خاطر مصرف سفیکسیم باشه، برای رفع سوختگی چه کار کنم؟
- راه نرفتن
سلام خسته نباشيداقاي دکتر...دخترم 18ماهشه چهاردست پا می ره اگه دستشوبگيرم راه می ره ولی خودش فعلان نمیتونه میخواستم بدونم مشکلی داره ياخودش دیرتر راه می ره خیلی نگرانم 😭
- استفراغ کودک
سلام،پسر۲سال و۵ماهه من از شروع فصل پاییز هرچند وقت یکبار استفراغ واسهال شدید میگیرد،دائم میگوید دل درد دارم،صبحها با حالت تهوع شدیدبیدارمیشود یا استفراغ میکند یا اسهال ودوباره میخوابد،دکتر هم میبرم امپول میزند دارو میدهد ودوروز استفراغ ندارد ودوباره شروع میشود دلیل اینکه درمان نمیشود چیست؟
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- افت ته گلو
سلام دکتر ته گلو پسرم دونه سفیدی مثل افت زده و دو روزه تب داره از دیشب تب با دارو بهتر کنتر شده
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- مقدار مصرف لیپوزوفر
سلام وقت بخیر ببخشید مقدار مصرف لیپوزوفر برای نوزاد ده ماهه چقدره؟ و اینکه ویتامین دی یک سی سی میخوره اینم جدا باید بخوره؟
- شربت پلارژین
سلام وقت بخیر پسرم سه سالشه. خانوادگی مریض شدیم. از دیشب سرفه اش زیاد شده. شربت پلارژین رو چقدر بهش بدم؟
- کودکم کم اشتهاست
سلام ببخشید هم جور آزمایش براش انجام دادم خداروشکر هیچ مشکلی نداره اوایل که شیرخشک بیومیل پلاس 1 میخورد وزنش خوب بود بعد شش ماه که شماره 2 رو بهش دادم استپ وزنی گرفت الان میشه بهش بیومیل ساده شماره 1 بدم؟ چون بیومیل ساده نسبت به بیومیل پلاس چربتره بنظر شما کدوم بهترینه تو وزن گیری؟؟
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- تخم کبوتر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه حرف زدنش خوبه تقریبا کلمات راواضح میگه جمله هم میگه ایا تخم کبوتر برای حرف زدن تاثیر دارد ایاَ ضرر دارد باتشکر ازشما
- بوی دهن بچه ۲ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۲۵ ماهش و چند روزیه از دهنش وقتی صب بیدار میشه بو میاد زیادم بوش بد نیس فقط صبحا تا یچی میخوره درس میشه تازه از شیر گرفتم امکان داره از اون باشه قبلا دوباری تا بیدار شه شیر میخورد الان نه ، و اینکه دوتا دندون اسیاب دومش و داره درمیاره و ورم کرده امکلن داره از اونا باشه؟
- کودکان
سلام شربت ایمیونس تقویتی بعد تمام شدن میشه دوباره به بچه ۷ ساله داد یافقط همو ن کافیه چندتا در طول سال کافیه ممنون
- شیر نخوردن
باسلام دخترم ده روز دیگه هفت ماهش بود میشه خیلی ضعیفه وزنش الان شش کیلویه از دو ماهگی وقتی بیداره شیر نمخوره خیلی اذیت میکنه دوماهه بهش شیر خشک میدم کلا اینم نمیخوره هرچهار ساعتی دویاسه پیمانه میخوره مشکلش چیه کجا باید ببرمش البته اینم بگم حرکاتش خیلی خوبه جوری که الان از همه جا میگیره بلند میشه
- استفراغ درکودکان
هرچی میخوره بالا میاره بی حاله سرگیجه داره مدفوشم سفیده
- تب و خلط گلو
پسرم 13ماهشه دو روز تب داره و بینی از داخل خلط داره و سخت نفس میکشه آبریزش ،عطسه،سرفه نمیزنه
- مقدار و نحوه مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰
سلام پسرم ۶ سالشه ۲۱ کیلو هست تب و عفونت شدید گلو داره روزی چندبار و چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 ، ۳۰ میلی لیتر بهش بدم؟
- کرونا و شیردهی
سلام خسته نباشید دیروز آزمایش خون دادم و دکتر گفت کرونای خفیف گرفتم داروی آزیترومایسین استامینوفن و هیدروکسی کلروکین سولفات بهم داد دکتر گفت هیدروکسی کلروکین سولفات بخوری نباید به بچه ت شیر بدی دخترم ۹ ماهشه اصلا لب به شیر خشک نمیزنه و خیییلی به شیرم وابسته ست چکار کنم با این شرایط

