Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام ، میتونم واکسن ۴ ماهگی پسرم رو یک ماه دیرتر بزنم ، ممنون
- قسمت پیشانی دخترم توت فرنگی یا تومور خونی هستش ۱۰ماهه
دخترم وسط پیشانیش یک قسمت خونین برجسته دارد ووقتی با آب خیس میشه بزرک نشون میده در حالت طبیعب اندازش کوچکه ...خوب میشه ومیشه درش آورد
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دخترم ۱۰ ماهشه و به دلیل آلرژی از ۲ ماهگی شیرخشک آپتامیل پپتی میخوره. الان آپتامیل پپتی نایاب شده من چکار کنم میتونم شیرخشک آپتامیل اچ آ بدم؟ اگر شیر خشک آپتامیل پپتی۱ که مخصوص بچه های زیر ۶ ماه هست رو بتونم پیدا کنم میتونم بدم یا چون ۱۰ ماهشه نباید بدم؟
- واکسن
سلام واکسن دوماهگی پسرم دوهفته گذشته ولی هنوز جاش سفته .چی کار کنم
- دانه های قرمز
آقای دکتر پماد کالاندولا خوبه برای اون دونه ها؟
- یوبوست نوزاد دوماهه
سلام اقای دکتر.. دختر من ۵ روزه مدفوع نکرده و خیلی ازیته لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟
- بیقراری
بچم توجیش کردن مشکل داره باید ابروبدنش بریزم تاجیش کنه همش گریه میکنه دلیلش چیه
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشید. پسرم دو ماهش بود براش پدی لاکت تجویز کردید. تا کِی میتونم بهش بدم؟ الان شش ماهشه.
- گرفتگی بینی
سلام نوزاد بیست روزه دارم ازدیشب هرچی شیر میخوره بالا میاره وحالت تهوع داره گرفتگی بینی نداره ولی نمیتونه راحت ازبینی نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
- سوختگی پای نوزاد
سلام پسرم دوماهشه و فاویسمم هستاز وقتی دنیا اومده تا الان پاهاش زخمه انواع پوشک امتحان کردیم انواع پماد ها امتحان کردم هیچ فایده ای نداشتع سه بارم دکتر بردم چیکارش کنم؟پماد ثمینان انکالاندولاسیوندهیدروکورتیزونکلوتریمازولبتامتازونپاپانوتتراسیکلینآلفا و آ د
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام من نوزادسه ماهو نیم دارم که کمی ابریزش بینی وکمی هم گرفتگی صدادارد ایا نیازهست که به پزشک مراجعه کنم یایاشیردهی ومراقبت درخانه بهبودمیابد
- قرمزی خروجی مقعد در نوزاد دو ماهه
نوزادی 70روزه دارم موقع دفع مدفوع زور میزنه به شدت خروجی مقعدش قرمز شده و گاهی اوقات زمانی که به شکمش دست میزنی شکمش سفته و صدای طبل میده و نفخ داره علت چیه و درمانش چی هست
- سرماخوردگی
دخترم سه ماهشه و دو روزه سرما خورده و سرفه میکنه چه دارویی بهش بدم تا خوب بشه؟؟
- اسهال سبز نوزاد
سلام من نوزاد دوماهه ونیم دارم بهش دوروز مولتی ویتامین دادم اسهال گرفت دیگه قطره رو بهش ندادم الان یک هفته است اسهال قطع نشده بیشتر ابکی هم شده البته خودم هم پودر ملین برای یبوست استفاده میکنم
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزادی دارم که ده روزه وارد هشت ماهگی شده ایا میتوانم برایش اش گندم درست کنم در ضمن این صورت ما نان را به صورت ریز ریز به او میدهیم با این حال نمیتواند اصلا نام بخورد مارا راهنمایی کنید:
- واکسن
سلا م پسرم به خاطر اسهال شربت کوتریموکسازول می خوره و فردا واکسن ۱۸ ماهگی داره .آیا میشه واکسن زد یا خیر ؟
- سرماخوردگی
با سلام پسر 2.5 ماهه ای دارم چند روزه بی قراره مدام گریه میکرد دکتر بردم گفتم گلوش عفونت کرده .ازیترومایسین .ستیریزین .سالبوتامول دادن .آیا درسته زیر 6 ماه این دارو هارو داد .و اینکه نگرانم بدنش مقاومت دارویی پیدا کنه.لطفا راهنمایی کنید .سپاس فراوان
- دل درد نوزاد
اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد دل درد شدید نوزاد بیست روزه مه گفتین بهتره از شربت گریپ واتر بعد یک ماهگی استفاده بشه. خواستم بدونم برای دل درد نوزاد بیست روزه چه دارویی بهش بدم چون دلپیچه هاش شدیده و حتی نمیتونه یه ربع بخوابه

