Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حالت برونشیت وسرفه
باعرض سلام وخسته نباشیدپسرم8ساله هست آیامیتونم آمپول بتامتازون ال آتزریق کنم وچندمیلی میتونم بزنم
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷سالشه یه مدته که وقتی میرم روستا بدنش دونه قرمز میزنه همراه خارش چند بار باصابون بشورم خوب میشه اما جاش میمونه دکتر بردمش گفتن از گردوخاک حساسیت داره میخواستم ازشماکمک بگیرم که چیکارکنم اینجوری نشه
- شب بیداری
س باسلام وخسته نباشید نوزاد ۷ماهه من شب ها نمیخوابد کل نیمه شب رابیداراست ویکسره بهانه میگیر.ساعت ۵یا۶صبح که میخوابد تا ۲بعدازظهر.چگونه ساعت خوابش راتغییربدهم؟؟؟
- گلو درد کودک ۴ساله
باسلام . بچه من از صبح که بیدار شده همش میگه گلوم درد میکنه . هر چی میخوره میگه گلوم درد میاد میشه لطفا بگید چه دارویی و با چه دزی بهشون بدم ممنونم
- کاهش درد محل واکسن
سلام بهترین راهکار جهت کاهش درد محل تزریق واکسن چیست؟
- میزان مصرف داروآموکسی کلاو ۶۴۳
سلام دور مصرف دارو کوآموکسی کلاو ۶۴۳ برای کودک ۳/۵ ساله باوزن ۱۶/۵ کیلو چقدر هست سینوزیت عفونت کرده
- سرما خوردگی نوزاد چهار ماه
سلام پسرم چهار ماهشه دو روزه سرما خورده آبریزش بینی هم داره
- شیر پاکتی در ۶ ماهگی
سلام خسته نباشید. به کودک پنج ماه تموم شیر پاکتی بدیم ضررداره؟اخه هرنوع شیر خشک دادیم بهش نساخت ولی از وقتی پاکتی دادیم دل دردش کم شده
- خس خس سینه شدید
سلام کودک ۹ماهه دادم بمدت یک ماهه سرما خورده بد جور سینه ش خس خس میکنه هر چی شربت هم دکترا دادن اثر نمیکنه چرک سینه ش خشک نمیشه بالا ۱۰ بار دکتر بردمش آمپول چرک خشک کن هم دکترا نمیدن میگن سنش کم لطفا بگید من چیکار کنم با تشکر
- سلام پسرم ۷ سالش هست شب اداری داره خسته شدم چکار کنم
- دوز مصرف آزیترومایسین
سلام مقدار مصرف آزیترو مایسن 200 در کودک 6 ساله و 16 کیلو چقدر است؟
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- سوراخ
با سلام و خسته نباشید من گوش های دخترم را یکماه پیش سوراخ کردم الان 14ماه و 22روزش دیروز دیدم یه اب زرد رنگ از جای سوراخ گوشش بیرون اومد ایا عفونت کرده از چه دارویی براش استفاده کنم با تشکر از شما ممنونم.
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- قطره ضد لک در بینی نوزاد
سلامنوزاد ۱۰ روزه قطره ضد لک اشتباهی در بینی نوزاد ریخته چه کنم؟با تشکر
- کاکائو
سلام آقای دکتر بچه 17 ماهه دارم میخوام بدونم میتونه کاکائو بخوره یانه ؟ شیرکاکائوچطور
- برای خلط سینه مناسبه؟
سلام دخترم سرمای شدید خورده گلوش چرک کرده اب ریزش بینی ام داره وقتی سرفه میزنه سینش خلط داره و میسوزه و باعث میشه گریه کنه دخترم ۱۱ ماهشه و ۱۱ کیلوهست از این دارو میتونم بهش بدم؟روزانه چند سی سی ممنون ازتون
- سلام دخترم ۴ماهشه سرفه وخس خس
سرفه زیاد میکنه خس خس هم داره ۲بار بردمش دکتر این داروها دادن سیتریزین شربت سرفه ایورا ازیترمایسین اسپری سالبوتامول اما خوب نشده است چیکار کنم لطفا راهنمایم کنید ممنون
- سلام وقت بخیر کدام شیرخشک از نوع اچ آ وزنگیری بهتری دارن ؟؟
شیرخشک
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر....فرمودین همراه داروهست... خیر همراش هیچی نیست فک کنم داروخونه افتاده یا نداشته متوجه نشدن

