Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرنوزاددوماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشی من یه دختردوماهه دارم دکترش شما هستين فرم سرش تيزبه بالا داره می ره..یعنی بد خوابوندمش چکارکنم نگرانم همینجوری بالاترنره.
- سر و صدای تنفسی
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 ماهشه. چند روز پیش برای چکاپ آورده بودیمش مطب که براش آزمایش خون و ادرار نوشتید. جواب آزمایشش هنوز آماده نشده ولی از دیروز احساس کردم ی صدای خس خسی ازش میاد، انگار که از دماغش نفس میخواد بکشه این صدا میاد. به نظرتون نیازی هست الان بیاریمش یا بزاریم وقتی جواب آزمایش اومد بیاریمش؟ ممنونم که وقت میزارید و جواب میدید.
- شربت سفلیکسیم
سلام دخترم 1ساله هستش 9کیلو گرم است آقای دکتر باید چند سی سی بهش بدیم
- سلام خسته نباشید دخر نه مابهه دارم دستاشو مدام توی گوشاش میبره بردم دکتر گفتن عفونت داره ولی دارو تجویز نکردن لطفا راهنماییم کنین ممنون
عفونت گوش
- رشد کودک
با سلام و عرض ادب خدمت شما کودک من امروز که شش ماهش تموم شده قدش ۶۹
وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟ - درباره شامپو
- سلام من دختری بیست ماهه دارم شامپوبچه جانسون به موهاش میزدم حدودپنج ماه بودالان میگن این شامپوسرطان زاست،الان یعنی دخترمن سرطان گرفته
- مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی برای نوزاد
سلام،وقتتون بخیر.. میخواستم بدونم مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی_برای نوزاد دختر باوزن3کیلوبه بالا چه میزان در روز لازم است..
- عرق سر
با سلام و احترام دخترم پانزده ماهشه سه چهار روزه سرش خیلی عرق میکنه علتش چی میتونه باشه؟!
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم ختنه پیغمبری هص حالا چیکار کنم امکانش هس میگن عمل باید بشه میشه عمل نکرد
- ناف نوزاد
سلام برای نوزاد دوماهه ختنه به کدام روش بهتر هست.
- فاویسم
ایا به کودک یازده ماهه مولتی ویتامین ندهم
- آب دادن
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم سه ماهشه میخواستم بپرسم ازچندماهگي میتونم بهش اب بدم .
- قورت دادن آب دهان
باعرض سلام وخسته نباشید،نوزاد8ماهه دارم که آب دهانش موقع قورت دادن صدامیکنه احساس میکنم راحت نمیتونه قورت بده یاچیزی مانعشه که اینطوری صدامیده البته بیشترموقع خوابیدن اینطوریه که اذیته خوابش نمیبره گریه میکنه واینکه درموردغذاوشیراینطورنیست،ممنون میشم که راهنماییم کنیدخیلی نگرانم
- کشش نوزادبعداازچندساعت خوابیدن
خسته نباشیدبچه من الان میشه یک سال ولی بعداهزچندساعت مثلا۵ساعت بدنش خسته میشه وکشوقوس میکنه کمکش دستموزیره کمرش میدازم تابدنشوبکشه گاهی خسته میشه ازاین شانه به اون شانه کزدن وگریه میکنه چکاربایدکردهمه هم میگن طبی هست یکساله خوب میشه ولی بچه من الان یک سالشه دیگه
- شیرخشک
سلام آقای دکتر من یه دختر ۷ماهه دارم و از ۴ ماهگی به دلیل بیماری خودم مجبور شدم شیر مادر بهش ندم حالا وزنش کمه میخواستم یه شیرخشک معرفی کنید که واقعا چاق کننده باشه
- نشاندن نوزاد
سلام نشستن نوزادتاچندماهگی باید باشد
- شربت آموکسی سیاین ۱۲۵
سلام برای کودک ۶ساله شربت آموکسی ۱۲۵چندسی سی بایدبدم
- علایم بیماری متابولیک
سلام ببخشید من یه پسر دارم که خداروشکر سالمه وازدواج فامیلی هستیم، الان یه دختر ۴ ماهه دارم از موقع تولد کوچک بود قدش ۳۳و وزنش ۲۸۰۰بود الان وزنش کمی خوبه ولی قدش باز کمه به پهلو میشه ولی غلت نمیزنه دست وپا خیلی تکون میده تمرکزش خوبه میخنده ولی میخوام بدونم علایم بیماری متابولیک چیه
- میزان مصرف داروی سفکسیم 100برای نوزاد هشت ماهه
سلام نوزادهشت ماهه دارم که اسهال است مقدار مصرف شربت را پزشک تعیین نکرده لطفا راهنمایی کنید۰
- تغذیه
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۹ ماهه براش بیسکوییت مادر رو با موز و آب جوش و کره آب شده مخلوط میکنم میان وعده میدم بخوره اشکالی ندارد؟؟

