Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خرما
سلام دکتر به دختر هفت ماهه میشه خرما داد؟
- تایم شیر خوردن نوزاد
سلام.نوزاد چهل روزه ام شب برای شیرخوردن بیدارنشده و من هم گوشیم زنگ نزده و بیدار نشدم شش ساعتو نیم است ک شیرنخورده. مشکلی برای نوزاد پیش می اید؟ از جهت افت قند خون یا تاثیر بر مغز نوزاد؟
- یبوست نوزاد هجدهماهه
سلام دکتر جان دختر من سه ماه یبوست داره بردم دکتر بهش شیاف دادن و شربت انجیر و اینکه میوه نمیخوره فقط سیب میخوره چکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام پسرم ۳ماهش هست چند روزه گاهی سرف وعطسه میکنه حس میکنم شیر هم کم می خوره ازشیر خشک نان می خوره مشکل
- نفس کشیدن
علت خرخر یا نفس بلند حالت اه نوزاد چیست
- سرما خوردگی و گرفتگی بینی
سلام من پسرم ۲ ماه و نیمه و یک ماهی بود احساس میکردم یکم ب زور نفس میکشه بردم دکتر گفت سرما خوردگی کوچیک و خفیف داره اسپری بینی دی بی سالین داد قبلا بچم عطسه میزد ولی الان خیلی عطسه هاش زیاد شده و در طول روز هم دو سه بار سرفه میکنه،تو خواب مثل ادم بزرگک بینی پر شده صدای بینیش میاد نگرانم چیکار کنم
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- شیرخشک رژیمی
سلام به علت حساسیت کودک 3ماهه ام به پروتئن و شیر گاو دکتر برای او شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرده که در بازار وجود ندارد لطفا یک شیرخشک جایگزین پیشنهاد کنید با تشکر فراوان
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام دکتر دخترم یک ماه و نیم چند روز از قطره بینی سدیم کلراید 65 درصد استفاده می کنم اوایل خوب بود حالا احساس میکنم دارو زیاد اثر نمی کند چکار کنم میشم از قطره بهتری استفاده کرد تشکر
- اب خوردن درحمام
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم پسرم۶ماهشه داخل حموم یکم اب خورد هنوز ابی بهش ندادم میخواستم ببینم ابی ک داخل حموم خورد خطرناک یامهم نیس؟
- نوزاد
شربت آزیترومایسین 100,دکتراطفال برای سرفه نوزاددوماهه داده 3سی سی درروزمیخواستم ببینم زیادنیست دوزش وزن 6کیلو
- سرلاک
با سلام. آقای دکتر بین سر لاک گندم وبرنج و حریره بادم کدوم برا وزن گیری بهتره و مقوی تره؟
- واکسن شش ماهگی
سلام واکسن بچموزدم تب زیادنداره استامینوفنش رومرتب میدم ولی انگارنمیتونه درست شیربخوره ونفس بکشه از بیست دقه پیش ابرسزش بینی هم گرفت خطرناکه؟توروخداکمک کنیدخیلی میترسم
- کم پشتی موی کودک
سلام آقای دکتر دختر ما یک سالو ۴ ماهشه تار موهاش ضعیف وکم پشته میگن کوتاه کنی درست میشه آیا تاثیری داره؟ چکار کنیم
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم حدود 6ماهشه گویا داره دندون در میاره الان 2 3 روز هست خیلی بیتابی میکنه همش میخواد به چیزی گاز بزنه و گریه میکنه چیکار میتونم بکنم؟
- بالا بودن فسفر خون کودک
سلام پسر ۱۱ ماهه ای دارم که آزمایش خون داده و مقدار فسفر آن عدد ۷ گزارش شده است . آیا این عدد خطرناک است؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- افتادن از ارتفاع یک متری پسر ۴۵ روزه
پسر 45 روزه ام از بلندی 1 متری افتاد. سرش هم ورم کرده. نزدیک 6 ساعت هم خوابیده بود فقط. من باید چیکار کنم؟ الان 9 روز میگذره ولی ورمش هنوز هم خوب نشده. من چه کار کنم؟
- تب زیر 38 درجه و سرفه نوزاد 5 ماهه
سلام دکتر
من چند روزه سرما خوردم گلو درد دارم. نوزاد ۵ ماهه دارم که بیشتر با هاش در تماسم دو روزه بهانه گیری داره. در روز یک بار تب زیر ۳۸ درجه داره که بهش استامینوفن می دم وگاهی اوقات خیلی کم تو خواب سرفه می کنه. شما چه درمانی پیش نهاد دارین؟
تشکر
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر.
آقای دکتر دخترم الان 7 ماه و 17 روزشه هر روز من بهش قطره مولتی ویتامین ویواکیدز میدم. آیا باز نیازه بهش قطره آهن هم شبا بدم یا خیر.
ممنون میشم بفرمایید.

