نام سندرومی که باعث میشود. نیمی از بدن از نیمی دیگر بزرگتر باشد چیست وایا درمان نیاز دارد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- شیرخشک مناس
باسلام پسرم ۵۰ روزشه و شیرخشک سیمیلاک توتال کامفورت ۱ میخوره ولی خیلی کمیابه جایگزین مناسبش چیه؟ کلا شیرخشک کامفورت پیدا نمیشه
- قطره
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم دیروز رفت چهار ماهگی قطره ویتامین آ د دادن شیش و نیم کیلو چند قطره بدم بهش
- غذاي كمكي
باسلام دخترم وارد پنج ماهگي شده وزن تولد٤٢٠٠.من ديابت ندارم.وزن الان ٨٥٠٠ تا ٣ماهگي شير خودمو خورد الان شيرخشك إي آر ميخوره.دخترم هم رفلاكس داره هم الرژي به پروتيين.يك ماهگي ب مدت چن هفته رانيتيدين و كپسول امپرازول مصرف كرد و قطع كردم.ايا ميتونم غذاي كمكي رو شروع كنم؟
- قطره آهن
سلام دخترم یازده ماهوسه هفتس یه چندباری بهش قطره آهن دادم ولی مدفوعش سیاه میشد وپوشکش رومثل دودسیاه میکرد منم دیگه بهش ندادم.خواستم ببینم میتونم ازالان قطره آهنوشروع کنم اگه کم خونیش زیادباشه قطره ی آهن تاثیری داره یاببرمش دکتریه داروی دیگه بهش بده واسه کم خونی
- نوزاد 5 ماه 3 روزه آبریزش بینی تب کم سرفه بی قراری میکنه و بی حاله
سلام دخترم هفت ماهشه دو روزه آب ریزش بینی داره شبا هر دقه بیدار میشه عطسه هم میکنه ولی سرفه شاید در طول روز یکی دوبار چی بهش بدم خوب بشه
- واکسن و تب
سلامجناب دکتر،روز تون بخیر.جناب دکتر دخترم دو روزه واکسن دو ماهگی تزریق کرده شما براش قطره استامینوفن نوشتید روز اول ۹ قطره هر ۴ ساعت دادم و روز دوم هر ۶ ساعت .امروز صبح که آخرین وعده رو باید استفاده میکرد دست و پاش سرد بود و دمای بدنش رو که با دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل گرفتم ۳۵ و ۹ بود .آخرین وعده استامینوفن رو ندادم ولی دم ظهر دمای بدنش که چک کردم به۳۶و ۸ درجه هم رسید .با کولر و با لباس کم الان روی ۳۶و ۵ .نمیدونم آیا این درجه ها تب محسوب میشن ؟ و اینکه دمای طبیعی و نرمال نوزاد دوماه و سه روزه چند باید باشه با همین دماسنج دیجیتال و ناحیه زیر بغل چون شنیدم نیم درجه بیشتر باید در نظر بگیریم ممنون میشم راهنمایی کنید که اگر خدای نکرده تب هست بیارم خدمتتون
- گروه خونی
من گروه خونیم b و همسرم گروه خونیش b فرنزندم a همچین چیزی امکان داره
- پروفن برای نوزاد 5ماهه
نوزاد ۵ ماهه سرماخوردگی گرفته صداش در نمیاد تب تا ۳۸/۵ میره با پاشویه و شیاف کم میشه ولی دوباره میره بالا پروفن برای کاهش تب مشکل داره یا نه؟؟؟
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- عرق سر کودک
سلام پسر من سه روز دیگه پنج ماهش تموم میشه. دوشنبه خونه مادر خانومم بود که مادر خانومم سرما خورده بود حالا بماند که شبشم بردیم بیرون،مشخص نیسن از مادر خانومم سرایت کرده یا از بیرون.سه شنبه صبح تب کرد تبش تا ۳۸.۲ بالا رفت که با پاشویه و تبشو پایین آوردیم شبش رفتیم دکتر که آزمایش خون نوشتو جواب آزمایش این بود که عفونت داره آمپول جنتامایسن و هیدروکورتیزون و شربت گایانفزین و سفکسیم و قطره استامینوفن بعلاوه شیاف استامینوفن برای وقتی که تبش پایین نیومد نوشت.گفت آمپولارو نزنید فعلا اگه خوب نشد میزنید.شبش اومدیم خونه پسرم تبش دوباره تشدید شد که با پاشوره و دسمال خیس سر شکم و کمر و پاهاشو پاشوره کردم پایین نمیومد شیاف برداشتیم،که دمای بدنش تا صبح تا ۳۶.۵ اومد.الان بدنشفقط سرده سرش عرق سرد میکنه موهاش کلا خیس عرق میشه موقع خواب.و صورتش وقتی میخابه سرخ میشه.بخاطر کرونا هی نمیتونم ببرمش کلینیک.کمک کنید نگرانشم.
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
- پرخوری و رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسر ۵۳روزه ای دارم که بسیار پرخوری میکنه و رفلاکس پنهان گرفته، خودش دائم احساس گرسنگی وعلاقه به مکیدن داره و شیرخوردن رو متوقف نمیکنه.یشنهادشما برای شیردادن به پسرم چیه؟یعنی هرچند ساعت و چند دقیقه بهش شیربدم کافیه
- خس خس سینه
سلام بچه من 4 ماهشه سینش خس خس میکنه دکتر بهش شربت کتوفین داده میخواستم بپرسم مشکلی نداره بدم البته نارس هفته 34 بدنیا اومده
- سلام پسرم 25روزش هست سرفه میکنه بهش شربت چی بدم ختنش کردیم
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام. اقای دکتر.نوزاد50روزه من wbc. ازمایش اول 20تا 25شده.میشه راهننایی کنید.2سهروز میشه شربت اهورا نی نی و پدی لاکت بهش نیدیم
- گریه کردن بچه
سلام اقایه دکتر خسته نباشید بچم تو شیش ماهه که شیر خشک نان ۲ میخوره و سرلاک که بعداز خوردن گریه میکنه انگار معده درد میگیره چون دمر میخوابونمش اروممیشه بنظرتون ازچیه ؟ممنون از پزشک خوبمون
- کار نکردن شکم نوزاد
نوزاد من 36 روزه هست شکمش 3 روزه که کار نمیکنه زور میزنه قرمز میشه گریه میکنه خواهش میکنم کمک کنید
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- مفصل
با سلام پسر ۸ ماهه با وزن ۹.۸۰۰ مدتی است موقع بغل کردن از کتفش صدای تق میاد ایا باید معاینه شه یا مشکلی نیست؟شربت ادزیر هم میخوره

