Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کالپروتکتین
سلام پسرم الان هشت ماهو نیمه است از یک ماهگیش استفراغ شدید بی قراری زیاد و مدفوع مخاطی خارش چشم و بینی و نفخ شدید داشت که دو ماهگی ازمایش گرفتن کالپروتکتین 500،مدفوع اسیدی و قند احیا کننده 4+بود تو هفت ماهگی مجدد ازمایش داد که خون مخفی مثبت و اینبار فقط کالپروتکتینش 370بود یک ماه قبل آزمایش کرونا گرفته بود به جز استفراغ مدفوع مخاطی بی قراری ها و نفخ شدیدس همچنان هست شیر پپتی جونیور میخوره آیا این موارد مشکل ساز هست و نگران کننده؟
- دل پیچه واسهال
سلام خسته نباشید دختر ۱۳ ماهه دارم که از دیروز اسهال گرفته البته اسهال آبکی نیست و کمی رگه های مدفوع داره.از امروز خیلییی بدبو و کرم رنگ شده بردمش دکتر ولی خیلی جدی نگرفتن و گفتن حتما باید آبکی باشه رنگش هم مهم نیست و فقط پروبیوتیک دادن ولی من خیلی نگرانشم چون اشتها و فعالیتش هم کمتر شده البته تو این هفته خودم هم مریض بودم و ویتامین سی و سفیکسیم مصرف کردم.بچم شیر خودم را میخوره چیکار کنم که بهتر بشه
- رنگمدفوع
سلام اقای دکتر. نوزاد بیست روزه دارم. دو روزه رنگ مدفوعش سبز لنجی شده و خیلی شل هست مثل اسهال ادم بزرگها. دل پیچه های شدید داره. حساسیت به پروتیین گاوی داره و من لبنیات مصرف نمیکنم. کمکی هم آپتامیل پپتی یک میدم. از قطره ی پدی لاکت هم روزانه استفاده میکنه.خواستم ببینم رنگ و قوام مدفوعش طبیعیه؟
- سرفه نوزاد ده روزه
سلام نوزاد دختری دارم که روزی چهار تا پنج تا سرفه میکنه گاهی هم عطسه میکنه آبریزش بینی و تب هم نداره میخواستم بدونم این سرفه نشانهی بیماریه؟
- تب و سرفه و آبریزش بینی و اسهال نوزاد7ماهه
پسرم هفت ماهش هست سرماخورده تبش میره و می یاد سرفه خلط دار داره آبریزش بینی و اسهال هم داره و گریه وبیقراری میکنه و بی حوصله هم هست دارو بهش آزیترومایسین ،دیفن هیدرامین وقطره پلارگین دادیم بهتر نشده
- دخترم پاهاش رو میندازه روهم و زور میزنه
سلام چند روز پیش پیام دادم راجب دخترم سوال پرسیدم گفتم دخترم پاهاش رو میندازه رو هم و زور میزنه و عرق میکنه.امروزبردمش پیشش متخصص گفت ب این کار میگن خودارضایی اما دخترم ب بدنش دست نمیزنه چطور ممکنه
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر یه نوزاد سه ماهه دارم که سرفه داره ولی تب نه همچنین خلط پشت حلق چه دارویی نیاز است؟
- ادرار سوختگی نوزاد
- زردی نوزادیکماهه
نوزادم ازروزتولدزردی داشت تاحالاکه یکماهش هست خوب نشده بردمش ازمایش کبدی گفته انزیمش بالاهست شربت ساختنی داده به نظرتون خوب میشه
- بسته نشدن ملاج سر
دخترم 8ماه و ده روزه دندان درنیاورده و ملاج هم کامل بسته نشده پیش متخصص اطفال بردم آزمایش نوشت بنظرتون از چی میتونه باشه
- فتوتراپی
سلام. از دستگاه فتوتراپی برای پسرم استفاده کردم . ساعتهای اول به دلیل عدم آگاهی بدون پوشک بود . حالا خیلی نگرانم برای اندام تناسلی. هر چند دستگاه بدون اشعه یو وی بود
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه علائم سرماخوردگی داشت وارفتگی صداکه گرفتگی صداش بعدازدوهفته خوب نشده وبی قراری میکند تب نداره سرفه نمیکنه فقط صداش گرفته میخواستم ببینم باید به پزشک مراجعه کنم
- لرزش نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزاد یک ماه و نیم دارم.لب پایینو پای چپش بعصی اوقات دچار لرزش میشود.بیشتر هنگام گریه کردن.دلیل آن چیست؟
- شربت اشتها
سلام دخترم یک سالشه غذا به زور بهش میدم میلی به غذا نداره بیشتر شیر خودمو میخوره شما برا تقویت ایمنی بدنش شربت ایمیونس را تجویز کردید برا اشتهاش هم تاثیری داره
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر. پسر شش ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و نمیتونم به غذاش کره اضافه کنم. میشه تو غذاش یکم روغن آفتابگردان بریزم؟ مدفوعشم یکمی سفته
- سرفه و رفلاکس
سلام. پسر من دوماهه هست رفلاکس دارد.وقت هایی که زور میزنه موقع که حالت تهوع بهش دست میده موقعی که خیلی دست و پا میزنه زور میزنه و یا حتی تو خواب روزی دوبار سه بار گاهی سرفه میکنه طبیعی است؟
- ایاخوردن اهن بیشترسرین سولفات عوارضی دارد
سلام ببخشیدمن به دخترم مولتی ویتامین دادم تابرم آب بیارم قطره آهن روبرداشته ریخته بودزمین نمیدونم خورده بوددهنش بوی اهن میدادویه جوری احساس خفگی داشت برش گردوندم خوب شد میشه کمکم کنی چی کارکنم
- صرفه نوزاد
پسرم ۳۳روزه هست چندروزه پیش بینیش گرفتگی داشت امروز صرفه وعطسه داره سرفه هاش شدید وشبیه دادکشیدن میشه ایاسرماخورده
- سلام خدمت داکتر صاحب محترم،طفل نوزادم بسیار زور وضرب میکند در هنگام دستشو کردن
علت زور وضرب کردن اطفال نوزاد درهنگام دستشوی کردن
- سلام آبجی
آبجی من ۵ روز شد ۲ روز میشه شیر خشک نان میخوره صورتش جوش در آمد زردی هم نداشت الان دار چیکار کنم شیر عوض کنم یا نه لطفاً جواب بدید مامان بیمارستان من تابحال بچه بزرگ نکردم

