Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- چگونگی استفاده از آموکسی سیلین ۱۲۵به کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ ماهه است به دلیل بی اشتهایی وتشخیص التهاب گلو دکتر آزیترومایسین و دیفن تجویز کردن داروش تموم شده فقط آبریزش چرکی بینی داره میتونم آموکسی سیلین ۱۲۵ بدم و مقدار هم لطف کنید بگید
- دوز مصرف سکسیم
دخترم ۱۹ کیلو و هشتصد گرمه. دکتر گفت گلوش عفونت داره با تب بالا حدود ۳۸.۶ شربت سفکسیم تجویز کرد ولی ساعت و مقدار رو نگفتن.
- شربت کلارژین کیدز
سلام خسته نباشید شربت کلارژین کیدز برا کودک ۵ ساله با وزن ۱۵ هر ۸ ساعت چند سی سی؟؟
- ایستادن کودک
باسلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه روی یک پا وایمیسته البته اون یکی پاشوهم میزاره زمین ولی نوک پاشو میزاره آیا این طبعییه
- 12
سلام آقای دکتر توروخدااسترس مردم بچم 36هفته دنیااومد قد50وزن2900الان امروز دقبق یک سال ویک ماه است به موقع گردن گرفت ودر هفت ماهگی به عقب سبنه خیز رفت تاده ماهکی روبه جلویازده ماهگی وهاردست وپا قبل چهاردست وپاتونه ماهگی ازوستیل باپام آویزان میسچبید وسرپا میشدتوهشت ماهگی وقبلش نشست اماتعدلش کم بود ولی در په ماهگی دیگه تعادلش خوب خوب شدوخودش از حالت خواب به نشسته دراومداز زده ماهگی به راحتی ازمبل بلندمیشه وسرپامیشه واز دوازده ماهگی باکمکمبل ودیواربه پهلو راه میره وراحت بایک دستش به دیوار تعادل داذه ومیتونه اسباب بازیش اززمین برداره وباز بایسته وخیای ذاحت ازحالت ایستاهده رانو میزنه ومبشینه شیسه شیرخودش میگیره باقاشق بلده غذا بخوره ،دس دسی وکلاغ پر توپ بازی بلده سوار فیل اسباب بازیش میشه وباپابه جلومیبره اسامی افراد میشناسه وباهوشه ولی خودش مستقل نمیتونه بایسته البته دستش بگیرم راه میره وازمبل بالا میره ومیتونه از پله بره بالاولی مستقل نه واین من خیلی نگران کرده بردم متخصص گفت طبیعیه امامن نگرانم بعضی موقع در حدثانیه میایسته ولی بیشتر مواقع سریع خودش میندازه بغلم چکاذکنم مستقل بایسته
- دل درد کودک ۷ساله
سلام دکتر دخترم استفراغ داشت با دل درد شدید بردمش دکتر بستریش کرد بعد از۷روز بستری دلش همچنان هی درد میکنه سونو هم سه بار ازش گرفتن لنف نود آرتریت میزانتریک بود حالا هی دلش درد میکنه وهیچی نمیخوره چکار کنم دکتر ممنون میشم راهنمای کنید
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- جراحی و واکسن یکسالگی
سلام پسرم ۲۷ خرداد عمل جراحی بیضه نزول نکرده داره و ۵تیر هم واکسن یکسالگی. میخواستم ببینم نزدیکی این دو مشکلی نداره.؟
- دختر هشت ماهم شربت سفکسیم مصرف میکنه تا الان دوباربهش دادم صورت و گردن دونه های قرمز زده دارو باید قطع بشه
- میوه
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم به بچه ای که شش ماهش تموم شده میتونیم زردآلو و موز له شده بدیم؟؟
- دونه های قرمز
باسلام سه روز هست که دختر۴ساله م تب ولرز واستفراغ داشته ودارو ب ای درمان اسهال واستفراغوهمچنین شربت بروفن وسرماخکردگی خورده امروز بعداز کنترل شدن تب واسهال واستفراغ روی انگشتان دستش دونه های قرمز زده که خیلی خارش داره.ورمانش چی هست؟ممنون
- شماره1رو به کودک 9ماهه میشه داد؟؟
سلام کودکم 9ماهشه شیرخشک شماره 2رو نمیخوره بزور باید بهش بدم اما شماره 1 رو خیلی خوب میخوره آیا اشکالی نداره که شماره 1 رو تا آخر شیردهی بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.من دخترم 3سال و2ماه داره.الان 3هفتست سرماخورده ولی هنوز آبریزش بینی داره وبا شربت سرماخوردگی کوریزان وسیتریزین قطع نشده.قطره سدیم کلرید هم براش میزنم.دیگه چیکار کنم تا آبریزشش قطع شه؟؟واینکه سرفه ام داشت وبا شربت برم هگزین بهتر شده اما با اینکه سرفه اش کم شده اما سینه اش خلطیه.میشه لطفا بگین چیکار کنم چی بهش بدم؟؟
- کودکم دوسالو هشت ماهه هستش چند سی سی بهش آزیترو بدم
- درد
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.خواهرم ۱۳سالشه.حدود۱سالونیم هست که به بلوغ رسیده.یه مدته همش میگه زیرشکمم انگار یه توپ حرکت میکنه و داخلش آب هست.درد شدیدی داره.طوریکه دیشب بیمارستان بستری شد تا دردش ساکت شه.دکتر زنان بردیم کیست تخمدان و.آپاندیسیت هم نداشت.سونوی شکم.لگن.رحم .مثانه.کلیه.و همه چیزرا امروز انجام دادیم همه چیز نرمال بود.ازمایشات کیست تخمدان هم داد که خداروشکر همه نرمال بود.فقط خیلی درد داره.بهمون گفتن باید دکتر اطفال تشخیص بده.علت این درد چی میتونه باشه؟خیلی نگرانیم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
- شربت اندانسترون
سلام خسته نباشید من پسرمو دیروز بردم دکتر بخاطر بوی دهنش بوی بد هم نیس ولی یجورایی بو داره ، دکتر گف تهوع داره گفتم نه با اسن حال شربت اندانسترون داده این برای بوی دهنش خوبه؟؟؟
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست

