Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر، خسته نباشید شما برای پسرم آدزیر نوشتید اما نمیخوره. براش مولتی ویتامین پدیابست گرفتم روزانه ۱ سی سی میدم قطره آهن هم لیپوزوفر فورت یک سی سی. این ها رو میخوره. مقدارش درسته آقای دکتر؟ مشکلی نداره؟ اگر لیپوزوفر معمولی هم بدم همین یک سی سی باید باشه؟ بچه ۹ ماهه است
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- سلام آقای دکتر برای دخترم که یک سالش وزنش هم ۱۰ کیلو هست شربت سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده اما مقدار مصرفش گفته نشه باید چقدر بهش بدم
- افتادن ناخن های دست کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالشه ناخن دست هاش دارن میفتن نگرانم دکتر بردم کرم وشرکت دادن ولی بازم نگران هستم که اگه همه ناخن هاش بیفته دوباره همشون مثل قبل در میان یا نه
- سلام اقای دکتر دست پسرم ۴ سالشه زیاد اب پرتقال و میوه میخوره زرد شده چه کنم
- طریقه مصرف اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام وخسته نباشید طریقه مصرف امو کسی سیلسن ۱۲۵ در روز برای کودکان چقدر است
- شب ادراری
با سلام من دختر دو سال چهار ماه دارم که از بیست ماهگی از پو شک گرفتم مشکلی نداشته ولی الان دو هفته که شب ادراری داره علتش چی هست
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- آلرژی
سلام دکتر بهم گفت لبنیات،ماهی،مرکبات آجیل نخور نوزادت آلرژی داره،پس چی میشه خورد که شیر هم مقوی باشه.
- فرورفتن میخ در پای کودک دو ساله
کودک دو سالم یه میخ رفته تو پاش ایا احتیاج به واکسن کزاز هست و چکار کنم ک عفونت نکنه متشکرم ازتون؟
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم دو سال و سه ماه دارد الان سه روز است اسهال شدید است روز اول شش مرتبه دفع داشت روز دوم سه بار و روز سوم یکبار در شبانه روز دفع داشته است با اینکه تعداد دفعات دفع کم شده است اما همچنان اسهال شدید است با رنگ قهوه ای کم رنگ همچنین علایم دیگری مانند تب و استفراغ ندارد فقط فوق العاده بیقراری می کند خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید باید به دکتر مراجعه کنم یا پیشنهادی می فرمایید چکار کنم
- کرم کودکان
سلام پسرم 4 سالشه چطور قرص مبندازول را مصرف کند. ممنونم از شما
- شامپوی سر۲۲ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۲ماهشه میخواستم بدونم چه شامپویی برای موی سرش بخرم بهتره .ممنونم
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- رفلاكس معده
با سلام ميخواستم بپرسم كمبود وزن نوزاد رفلاكسي جبران ميشود؟؟و اينكه چه زماني بهبود كامل پيدا ميكنند
- درمورد دانه قرمز
دختر۶سالهام بعدازتب دانهاریزدربدنش دراومده نه خارش داره نه دانهاش بزرگ هست دانهافقط ازگردن شروع شده تا آلت تناسلیش ادامه داره وپشت هم همین طور مریضی خاصی هست من دکترنبردمش فقط شربت استامین فن دادم لطفا راهنماییم کنید .خواهش میکنم
- سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی به کودک ۱۲ کیلویی باید داد؟
پسر من ۲۶ ماهه با وزن ۱۲ کیلو هست میخواستم بپرسم شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی و هر چند ساعت یکبار باید مصرف کند؟ ممنون
- سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک هجده ماهه چقدراست؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید برای کودک دوساله مصرف کدام چرک خشک کن تجویز میشود؟ و میزان مصرف چقدر باشه؟

