Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک مناسب نوزاد فاویسمی
سلام وقت بخیر .من دوقلو فاویسمی دارم الان ۸ ماهشون هستش قبلا شیرخشک یارانه ای میدادم الان یه ماهی هست که شیر یارانه ای تو سطح شهر موجود نیست بهشون پرو نوترا ۲ میدم یکی از قل ها یک هفته اسهال هستش دکترم بردم بهش قطره پری بیبی وشیر خشک ال اف داده ولی همچنان اسهاله قبلن هم بهشون پرونوترا میدادم به نظرتون مشکلش چی هست و چه شیر خشکی براشون بگیرم
- شیر خشک رژیمی
سلام روز بخیر اقای دکتر برای حساسيت به پروتئین گاوی شیر اچ ا میدم به بچم الان ۱۸ماهه اس و اچ آ ۲ گاهی هممجبوريم ۱ رو مخلوط با شیر معمولی بدیم چون پیدا نمیشه ممکنه ایجاد کمبود در بچم بکنه چون اینا برا زیر یکساله؟
- اطفال
,سلام خسته نباشین پسرم حدود یک ماه پیش یهو از گلو و دلش گرفت و بعد از چند دقیقه رنگو روش سفید شد وروی زمین افتاد پیش دکتر بردم بعد از تقریبان ده پانزده دقیقه هوشیاریش برگشت الان بعضی اوقات سرفه داره واز اونروز به اینور زیاد بازی نمیکنه زود خسته میشه ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم پنج سالشه
- شیر نخوردن
بچم 4ماهه و 7روزشه شیر خشک نان ای ار میخوره جدیدن 90تا شیر میخوره نیلی نداره برا شیر خوردن رفلکسم داره خیلی دیر شیر میخوره بازم کم وزنش 6900هستس چیکار کنم نگرانم بچم گشنه نمونه
- سرماخوردگی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم پسر ۲/۸ماه دارم سرفه های شدید و گرفتگی صداداره میخواستم بپرسم شربت ستادین گرفتم بهش بدم چند سی سی بهش بدم
- گريه
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه از ٣ماهگي وارد خو جمعي ميشوم شروع به گريه شديد ميكند در حدي كه نفسش بند مي آيد،هيجوره هم آرام نميشود مگر آنكه از محيط خارج بشم حتي اگه جاي خلوتي هم باشم و حدود ده نَفَر ادم اضافه بشن باز شروع با گريه ميكند،نوزاد من بشدت آرام است و اصلا گريه نميكند،يه صداي اذان و مداحي گريه ميكند.هيچ مجلس ختمي نميتونم برم چيكار كنم حتي مهماني
- شیرخشک الرژی
باسلام،دخترمن یک سال و یک ماهشه،الرژی و رفلاکس داره.از بدو تولد شیرخشک ای آر مصرف کرده..دکترببلاک اچ آ تجویز کرد اسهال شد قطع کردم،،میتونم شیرخشک آپتامیل پیتی جونیور براش بخرم؟برای یک سال مناسبه؟شما چه شیرخشکی پیشنهاد میدید برای کودک یک ساله رفلاکسی و الرژی؟
- سلام خسته نباشیددرمورددوزواکسن هپاتیت ب که پسرم ۴۲.۸بودازتون پرسیدم فرمودین به متخصص عفونی مراجعه کنم شهرمامتخصص عفونی کودکان ندارددکترخودش فوق تخصص ریه اطفال است فوق تخصص کلیه ومجاری ادرارهم میتونم ببرمش آیااینجاببرمش یامتخصص عفونی بزرگسالان بایدبرم؟
- روزوئلا
با سلام کودک من در 9 ماهگی ویروس روزوئلا گرفته اگر دوباره در ارتباط با گودکی که ویروس را داره قرار بگیره مبتلا پیشه؟
- سلام چند روزی هست که بچه ام سرما خورده بینیش گرفته وشب نمیتونه بخوابه و بعضی موقع ها سرفه میکنه شربت سفیکسیم بدهم؟
- ویتامین دی
سلام میخواستم دبدونم تا چند سالگی باید به کودک مکمل ویتامین دی داد. الان دختر من 32 ماهشه. با سپاس
- رفلاکس
سلام دخترم ۵۰ روزشه چند بار بالا آورد طوری که معده ش کاملا خالی میشد بردیم دکتر دارو داد چند روزه داره میخوره اما باز وحشتناک بالا میاره و گریه میکنه و خودشو پیچ میده مخصوصا شبا چکار کنم؟
- درد مفاصل پا
سلام بچه من شش ونیم سالشه ودوسه روزه کووید گرفته داروهای ایبوپروفن وسفیکسیم دکتر داده اما از دیشبه که پاهاش درد داره ونمیتونه درست راه بره علتش چی می تونه باشه و چه راهکاری داره.سپاس
- مدفوع چرب
سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و ۵ماه داره حدود یک ماه میشه مدفوعش بوی تندی داره و سفته. وقتی دخترم رو میشورم ناحیه مقعدش کاملا چربه. اما سه روز پیش مدفوعش خیلی چربتر از قبل بود و من چیزی شبیه روغن نارنجی رنگ رو همراه با مدفوعش دیدم.ک فرداش هم تکرار شد. در حال حاضر علائم دیگه نداره.اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.درحال حاضر با وجود کرونا میترسم ببرمش دکتر. ضمنا دخترم در طول چند ماه گذشته،گاهی صبح ک از خواب بیدار میشه میگه دلم درد میکنه و بالامیاره و یکی دو روز تب میکنه و بعد خوب میشه.معمولا دوماه یکبار اینجور میشه.دلیلش چیه. امسال چندین بار ازمایش ادرار مدفوع و خون داده و مشکلی نداشته. متشکر از لطف همیشگی تون.
- سلام پسرم ۱۶ سالشه فاویسمه میتونه واکسن سینوفارم دریافت کند
- اسهال و بی اشتهایی
سلام آقای دکتر. پسرم ۱۰ روز دیگه یکسالش تموم میشه. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره. دندون بالاش داره درمیاد. چند روزه مدفوعش شل بود. فرمودید زینک سولفات روزی دو سی سی بدم بهش. الان سه روزه بهش میدم. شبی ده قطره پدی لاکت هم میدم. یکم بهتر شده اما همچنان شله. دو روز هم هست انگار بی اشتها شده. شیر و آبمیوه خوب میخوره. غذای سفره رو هم خودش میخوره.ولی نمیزاره من بهش بدم. اما سوپ و فرنیش رو دیگه نمیخوره. تب هم نداره چکار کنم؟ بیارم مطب؟ یا خوب میشه؟
- آبریزش چشم خمراه عفونت
سلام اقای دکتر . نوزاد سه ماهه و نیم دارم. چشمش آبریزش همراه کمی عفونت داره. چه قطره یا پمادی میتونم استفاده کنم برای درمانش؟
- دل درد
سلام من پسر پنج ساله دارم چند وقته دل درده بردمش دکتر امروز تب میکنه واینکه یه سال پیش یه بار تشنج کرده وقرص وادبیات سدیم ۲۰۰ مصرف میکنه البته خداکرمی همون یه بار بود الان آزمایش داده جواب سه روز دیگه میاد من الان موندمم غذا چی باید واسش درست کنم چون دکترش نگفته واینکه تب میکنه چرا
- از شیر گرفتن
سلام دکتر تقریبا 20روزه بچمو از شیر گرفتم گاهی شبا از خواب بیدار میشه انقد گریه میکنه مجبور میشم سینمو بذارم دهنش تا سینمو میذارم دهنش آروم میشه چکار کنم؟
- سفسکسیم۴۰۰
دخترم۷سالشه.سرماخوردهبودبعددوهفتهخوبنشد.گلوشخلطداشتوسرفهمیکرد.دکترگوشوحلقوبینیبردیمعکسگرفتن.دکترگفتلوزههاشکمعفونتکردهوسینوزیتداره.براشروزییکعددسفکسیم۴۰۰ نوشتهمیترسمبدمزیادقویهستش

