Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار نکردن
سلام الان چهار روز هست نوزاد من ادرار نکرده ولی مدفوع داره علتش چیه
- تب سنج زیر بغل
سلام اقای دکتر پیرو سوال تب سنج دیجیتالی نوزاد دو الی سه ماهه مه فرمودین زیربغل دقیق تره. درسته که میگن نیم درجه باید به عدد به دست اومده از زیربغل اضافه کرد؟
- سرماخوردگی نوزلد ۴ماهه
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم ۳روزه وارد ۵ماهگی شده دوروزه سرماخورده ابریزش بینی با عطسه سرفه هم میکنه شبا بیشتره بردم دکتر یه قطره بینی داده بهش فقط ولی بچم هنوز سرفه میکنه چیکارکنم
- خوابِ نوزاد
سلام خسته نباشید. نوزاد هفت ماه و نیمه دارم. شبا خیلی بیدار میشه برای شیر. چیکار کنم؟
- سویق
سلام خسته نباشیددکترپسرم 5ماه و4روزشه خس خس سینه داره وشیرپنیری زیادبالامیاره دوروزه غذای کمکی فرنی وپوره هویج روبهش میدم سویق برنج یاگندم بخرم بهش بدم؟البته فرنی روباددوقاشق شروع کردم خواهشاراهنماییم کنیدممنون
- ختنه و دارو
سلام من یه نوزاد ۴۲ روزه دارم که میخوام ختنه کنم دکتر بهش شربت پرومتازین و قرص دیازپام داده که گفت قبل ختنه شربت رو دو سی سی و نصف قرص با نصف شیاف استامینوفن ۱۲۵ بهش بدم روش ختنه هم جراحی هست الان من چیکار کنم؟؟؟ آیا این داروهارو استفاده کنم ؟؟؟
- دفع مدفوع نوزاد
نوزادم وارد ۴ ماهگی شده همیشه شکمش بعد از ۴ روز کار میکند اما این سری یه هفته هست کار نکرده آیا طبیعی است؟
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۱ ماهی هست پایش سوخته هزار نوع پماد زدم اما اصلا خوب نشده توروخدا کمکم کنید
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه
یک ماه هست که مدفوع نوزاد سه ماه من آبکی و سبز تیره هست. یک یا دوبار در روز دفع دارد. از شیر خودم و شیر نان به صورت همزمان استفاده می کند. خواب خوبی دارد. اما در زمان بیداری بیقراری می کند
- تغذیه نوزادپنج ماهه
- سرما خوردگی نوزاد سه ماهه
دختر سه ماهه ای دارم یک هفته هست که آبریزش از چشم گرفتگی بینی و سرفه داره دو بار هم بردم دکتر یکی گفت حساسیت ویکی گفت سرماخوردگی استفاده داروها هم تاثیری نداشته لطفا راهنمایی کنید
- صداخوردن شکم
سلام. آقای دکتر بچه من یک ماه و نیمشه و کولیک داره. شکمش خیلی قارقور میکنه اشکال نداره؟در ضمن مثلا دیروز شکمش 5بار کار کرد البته اسهال نبودا . اینا طبیعیع؟
- مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم تازه ۲ سالش کامل شده. خیلی کم اشتها هست و مینور هم هست. مولتی ویتامین چی بدم؟
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
پسرم ۵ ماهه هست و کمی سرفه میکرد ولی الان سرفه های اون زیاد شده و گاها انگار خلط داشته باشه و همش میخواد بیاره بالا و نمیتونه ،بسیار هم لثه های اون میخاره و آب دهان زیادی هم میریزه ،خیلی ها هم میگن آب دندونش ریخته توی سینش و سرفه میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- بدخوابی نوزاد
باسلام خواهش میکنم جواب منوبدین دختر۵ماهه دارم ک ازاول تاالان خوابش برعکسه هرروزساعت۶-۷صبح میخوابه.هرکارم کردیم بتونیم درستش کنیم باروشهای مختلف نشد ک نشد.فقط الان یکماهه ک خوابش یه کوچولوافتاده جلوو۵صبح میخوابه.الان دوسه هفتس ک شبا بیقراری ام میکنه جوریکه خوابش میاد ولی گریه میکنه.هم شکمشوسیرمیکنم هم میدونم دل دردنیست ولی بایدشبایکی دوساعتوجیغ بزنه تابخوابه.دکتربردیم شربت بی بی سدداد ولی اصلا روش تاثیرنداره. استامینوفن و ترنجبین هم همینطور.دیگه واقعا خسته شدم کمک کنین لطفا
- عدم وزن گیری
با سلام نوزاد ۵ ماهه ام در هنگام تولد ۳۷۵۰ گرم بود با شیر خشک تغذیه میشه و روزانه حدودا ۷۰۰ میلی لیتر مصرف میکنه ولی انتهای ۵ ماهگی دو برابر وزن اولیه(۷۵۰۰ گرم) نشده و ۵۰۰ گرم کم داره ایا ممکنه مشکل خاصی داشته باشه؟
- دمای بدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه همیشه دست وپاش باسر ب داغی میزنه تبم نداره ولی انگار دمای بدنش بالای مشگلی نیس؟

