Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غورت دادن اب دهان وگریه کردن کودک
سلام پسرم آب دهن غورت میده گریه میوفته سینه نمیتونه مک بزنه همش گریه هلاک شد منم نمیتونم تشخیص بدم دلش درد میکنه یا گلوش یکسال وهشت ماهشه
- سلام اقای دکتر پسرم ۵ ماهشه نصف برگه ای کاغذ خورده مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- آبله مرغااااان
باسلام آقای دکتر فردی که آبله داره اومد تو یه جا بعد ما رفته باشیم اونجا اصلا ندیدیمشا چون اونجا نبود ممکنه بچه ماهم آبله بگیره مثلا اشیارو اون لمس کرده باشه و بچه ماهم لمس کرده اونجارو میتونه منتقل شه بهش
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- شربت پاراکید برای سرماخوردگی هم استفاده میشه؟؟؟
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- سلام من دخترم سرماخورده رفتم پیش پزشک سفکسیم برای دخترمداد دخترم ۷ماهشه
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر فرمودید شربت ایمونس به کودک بدهید برا تقویت سیستم ایمنی بدنش ۶سالشه وزنش ۱۸ کیلو چه مقدار بدم تشکر
- تب و سرفه خلط دار
سلام پسر دو سال و هشت ماهه من پنج روز تب داشت و سرفه و خلط تبش برطرف شد ولی سرفه و خلط را همچنان داره دکتر اسپری رستانکس داده و بک شربت مولتی ویتامین و سیتریزین میخواستم مطمئن بشم این اسپری عوارض نداشته باشه
- کشیدن پاها
سلام وقت بخیر. دختر من ۱/۵ سالشه موقع خواب پاهاش رو به شدت میکشه و سیخ نگه میداره از نوزادی اینکارو میکرد .چندین بار دکتر بردمش آزمایشاتش هم نرمال بود همه دکترا گفتن طبیعیه ولی احساس میکنم بچم داره آذیت میشه.
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۶ساله با وزن ۲۴کیلو گرم
سلام دختر من ۶ سالشه از زمان شروع مدارس همیشه سرفه و گرفتگی بینی و آبریزش بینی چرکی داره پیش هر دکتر و متخصص اطفال که رفتیم گفتن حساسیت به آلودگی هوا،دود نباید بهش بخوره،هوای سرد نباید بهش بخوره.ولی آبریزش بینی چرکی داره و دائم در حال سرفه اس.آیا من میتونم بهش سفکسیم ۱۰۰بدم یا خیر؟و مقدار مصرفش چقدر باید باشه؟
- شیرخشک لیدی میل
سلام وقت بخیر من باردارم برا خودم پودر لیدی میل گرفتم طعمکاکاعوییشو دخترم ۶ سالشه گف میخوام نصف لیوان دادم بهش خوشش اومده میگ بمنم بده آیا ضرری نداره روزی یک لیوان بخوره؟
- واکسن دو ماهگی
سلام ۱۳ روزه از واکسن دو ماهگی دخترم می گذره که امروز متوجه شدم قرمز شده و حالت جوش چرکی شده که سرباز شده بود و با یکم فشار تخلیه شد الان جاش قرمز و سفت شده نگران شدم لطفا راهنمایی کنید
- دو چرک خشک کن همزمان
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم مریضه دکتر بهش آموکسی کلاو۳۱۲و اموکسی سیلین۲۵۰ رو باهم داده مبخواستم ببینم مشکلی نداره دوتاشو باهم بدم؟
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- شربت
سلام وقت بخیر.آقای دکتر بچم دوسالش شبا بهش ۵میل شربت آهن فروگلوبین وصبح ها ۵میل مولتی کیندریوروویتال میدم.به غیراز ریزمغذی که مخصوص هرشربت..ولی در هردو زینک وویتامین c داره.اشکالی نداره ؟بیشترازحدنیست؟
- اسهال
کودک ۱۰ساله دارم که ۳روز اسهال داره بصورت زرد وآبکی بردم دکتر فقط شاسه سابولار داده تغییری نکرده چه داروی بدم بهش که خوب بشه استفراع نداره ولی وقتی غذا میخوره دلش درد میگیره قرص مترونیدازول میتونم بدم؟
- یبوست کودک ۱۴ ماهه
آیا میشود به کودک ۱۴ ماهه شربت لاکسی ژل داد
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه از چه داروی استفاده کنم ایا میتوانم دستگاه بخور سرد براش استفاده کنم

